اسلیهان مالبورا بازیگر نقش آیدا در سریال لروکس کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

اسلیهان مالبورا بازیگر نقش آیدا در سریال لروکس کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام


منبع: کولاک

1,075

1399/1/16

13:03


اسلیهان مالبورا بازیگر نقش آیدا در سریال لروکس کیست؟ به همراه بیوگرافی و اینستاگرام اسلیهان مالبورا همچنین اطلاعاتی از زندگی شخصی این بازیگر. سریال ترکیه ای لروکس در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است. یکی از نقش های اصلی این سریال «آیدا» است که نقش آن را «اسلیهان مالبورا» بازی می کند.

اسلیهان مالبورا (Aslihan Malbora) متولد ۱ مارچ سال ۱۹۹۵ در شهر آفیون کاراهیسار کشور ترکیه است. او مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را شهر محل تولدش به پایان رساند. او برای تحصیل در دانشگاه آفیون را ترک کرد و به شهر استانبول نقل مکان کرد. او در رشته های مهندسی صنایع غذایی و مهندسی شیمی در دانشگاه فنی استانبول  تحصیل کرد. اسلیهان در آکادمی خانه هنر موفق به کسب مدرک شد و به این ترتیب این اولین گام او برای ورود به دنیای بازیگری محسوب شد. قد اسلیهان ۱۶۳ سانتی متر و وزن او ۵۲ کیلوگرم است. رنگ چشم های او قهوه ای است و رنگ موهای او هم نیز قهوه ای است.

اولین نشانه های علاقه به تئاتر در اسلیهان در دوره دانشگاه بروز کرد. به علت همین علاقه زیاد به سمت کلوپ بازیگری دانشگاه جذب شد. به علت زیبایی و همچنین استعداد زیاد در همان دوران هنرآموزی نظر بسیاری از تولید کننده ها را به خود جلب کند.

اسلیهان مالبورا بازیگر نقش آیدا

اسلیهان مالبورا بازیگر نقش آیدا

اسلیهان مالبورا اولین حضور جدی و حرفه ای خود را در سریال محبوب و پرطرفدار “هفت چه کارها که نمی کنه” (Seven Ne Yapmaz) شروع کرد. در این سریال او به نقش زینب حیات بخشید. اسلیهان در این فیلم همراه دیگر بازیگرانی همچون یوسف چیم (Yusuf Çim)، سرن شیرینجه (Seren Şirince)، اجم چالیک (Ecem Çalık) و شیلا هالیس (Şeyla Halis) بود. اسلیهان در این سریال محبوبیت پیدا کرد و این سریال باعث شد که مخاطبان او را به عنوان یک بازیگر با استعداد بشناسند.

اسلیهان مالبورا پس از این سریال در سریال سلطان قلبم (Kalbimin Sultanı) شروع به فعالیت کرد. این سریال از شبکه استار تی وی (Star TV) پخش شد. این بازیگر زیبا و جذاب در این سریال با بازیگران شناخته شده ای از جمله علی ارسان دورو (Ali Ersan Duru) و الکساندرا نیکیفروا (Alexandra Nikiforova) افتخار همکاری را پیدا کرد.

اما متاسفانه این سریال به دلیل محبوبیت پایین و همینطور رتبه کم در بین سایر سریال ها مجبور شد که پایان زودهنگامی داشته باشد. این سریال اولین تجربه ناموفق آسلیهان مالبورا بود.

اسلیهان مالبورا در سومین سریال خود بسیار بی سر و صدا حاضر شد و در این زمینه از مخاطبان خود جلوتر بود. او در سریال مادر گریان (Ağlama Anne) که توسط شرکت فیلم سازی Süreç Film تهیه شد در نقش زینب به ایفای نقش پرداخت. این سریال از شبکه ATV پخش شد. اسلیهان پس از این سریال و با توجه به تجربه تلخ خود در سریال “سطان قلبم” به کسی که بسیار مودبانه پیشنهادهای کاری را رد می کند شهرت یافت.

این بازیگر زیبا که اکنون بهترین دوره زندگی خود تا کنون را سپری می کند اعلام کرده: بزرگترین کنجکاوی او این است که بداند نقش بعدی او چه خواهد بود. اسلیهان که یکی از چهره های جدید و نوظهور سینما و تلویزیون ترکیه است به نظر می رسد که در آینده در فیلم و سریال های زیادی دیده خواهد شد.

متین تمل (Metin Temel) به عنوان کسی شناخته می شود که اسلیهان با او در ارتباط است. آنها در مکان ها و مناسبت های مختلفی با یکدیگر دیده شده اند. اما در مورد این سوال که آیا آنها هنوز هم با هم در ارتباط هستند یا خیر نمی توان به صورت قاطعانه پاسخی داد.

اینستاگرام اسلیهان مالبورا

instagram.com/aslihanmalbora

آثار اسلیهان

۲۰۲۰ – Come to Love or (Lerox) (TV Series)
۲۰۱۸ – Crying Mother (Zeynep) (TV Series)
۲۰۱۸ – Sultan of My Heart (Saliha Sultan) (TV Series)
۲۰۱۷ – What Seven Doesn’t Do (Zeynep) (TV Series)


خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو