سریال نون خ ۲ چند قسمت است ؟ زمان پخش قسمت آخر

منبع: کولاک

107

1399/1/16

14:15


سریال نون خ ۲ چند قسمت است ؟ زمان پخش قسمت آخر فصل دوم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب. سریال نون خ ۲ که پیش از این عنوان می شد در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود، زودتر از موعد مقرر از ۲۰ فروردین و همزمان با نیمه شعبان پخش می شود.

سریال نون خ ۲ چند قسمت است

سریال نون خ ۲ چند قسمت است

جدیدترین ساخته سعید آقاخانی تا ۵ اردیبهشت هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود. پیش از این قرار بود سریال نون خ در شب های ماه مبارک رمضان روی آنتن  برود که بنا بر تصمیم جدید شبکه یک، این مجموعه در ۱۷ قسمت و تا شب اول ماه مبارک رمضان روی آنتن پخش خواهد رفت. در سریال نون خ ۲ بازیگرانی چون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند ایفای نقش کرده‌اند. مجموعه تلویزیونی نون خ  ۲ به تهیه کنندگی مهدی فرجی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است.

قرار بود این سریال در ۲۵ قسمت و در ماه مبارک رمضان پخش شود و مهدی فرجی درباره تغییر زمان پخش و تعداد قسمت های این سریال توضیح داد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بازیگران و عوامل این سریال تصمیم گرفتیم تا تصویربرداری و تولید آن را پیش از نوروز به اتمام برسانیم. از سوی دیگر با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم بیشتر در منازل حضور دارند و سازمان صدا و سیما تصمیم گرفت تا پخش این سریال را زودتر از موعد و از نیمه شعبان آغاز کند و فصل دوم سریال «نون خ» به جای ماه مبارک رمضان در هفته های پایانی ماه شعبان پخش شود.


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران سریال نون خ ۲ + خلاصه داستان

زمان دقیق پخش و تکرار سریال نون خ ۲

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو