داستان کامل قسمت ۷۵ سریال ترکی کلاغ

منبع: کولاک

153

1399/1/16

16:22


داستان کامل قسمت ۷۵ سریال ترکی کلاغ kuzgun به همراه ماجرای این قسمت از سریال در این مطلب همچنین خلاصه داستان سریال کلاغ سیاه قسمت ۷۵ / بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند عبارتند از: باریش اردوچ، بورجو بیریجیک، ستار تانریوجن، هتیجه اصلان، سنار شاهین، اشن ارگولو، آیتک سایان، ایپک ادرم، دریا بسرلر، آمینا کارمان، نورای شرف اوغلو، لونت اولگن،هنده دیلان هنچی، سو بورجو کوشن، آیکوت ییلماز که از مهمترین هنرمندان و بازیگران سریال ترکی کلاغ سیاه هستند.

قسمت ۷۵ سریال ترکی کلاغ

قسمت ۷۵ سریال ترکی کلاغ

قمری بخاطر حادثه تیراندازی نگران کوزگون شده و گریه می‌کند. او نمی‌خواهد کوزگون با اسلحه و قمار و کارهای خلاف، جان خود را به خطر بیندازد. مریم با شنیدن قمار ناراحت میشود و میخواهد با کوزگون تنها صحبت کند. او که تا به حال پول حرام به خانه نیاورده ، از اینکار کوزگون ناراحت شده و پولها را به کوزگون پس می‌دهد. او می‌گوید از این به بعد نمی‌تواند به روی همسایه ها نگاه کند. کوزگون از ناراحتی خانواده و این سرزنش ها ناراحت می‌شود و آنجا را ترک میکند.

دیلا که می‌داند گونش در خانه کوزگون است به او زنگ میزند اما گونش جواب نمی‌دهد. دیلا به تپه ی قدیمی و نزد درخت همیشگی می‌رود. او به یاد می‌آورد لحظه ای به هوش آمد، روبرویش تصویر آن تپه در پروژکتور آماده شده بود. فرمان میخواست دیلا با دیدن منظره آرامش داشته باشد. دیلا پس از به یاد آوردن خودکشی، در مورد اتفاقات از فرمان می‌پرسد. او حتی فرمان را نمیشناخت.

ناگهان کوزگون نیز به تپه می‌آید. دیلا با دیدن او بلند می‌شود که برود. کوزگون در مورد فرار کردن دیلا تیکه می‌اندازد. او می‌گوید: « میگی همه چی تموم شده اما دنبالم میکنی. میای اینجا تجدید خاطره کنی.» دیلا از رفتن منصرف می‌شود و فرار نمیکند. او می‌گوید که وقتی به دیدن این درخت می‌آید، دیگر یاد گذشته ها نمی‌افتد. بلکه او را به عنوان یک دوست ملاقات می‌کند. کوزگون می‌خواهد از رابطه بین دیلا و فرمان سر در بیاورد و مطمئن است که دیلا او را دوست ندارد.

دیلا می‌گوید:« فرمان جون منو نجات داد. وقتی آدم‌های بهرام رو فروختم، قاتلها دنبالم بودن. اون آدمها کمیسر قدرت رو کشتن. فرمان از من محافظت کرد.» دیلا نمی‌خواهد زحمتی که فرمان برایش کشیده را هدر بدهد. کوزگون قول می‌دهد که تا قبل از ازدواج چهره ی واقعی فرمان را نشان دهد. قمری سراغ مادرش رفته و در مورد نامه می‌پرسد اما مریم آن راز را مخفی نگه میدارد. قمری تصمیم میگیرد که به دفتر برود و در موردش تحقیق کند.

جهان قمری را دوست دارد و با دیدن او دنبالش می‌افتد. قمری نیز جهان را دوست دارد اما او را با اسلحه و کارهای خلاف نمی‌خواهد. در دفتر، همکار خودشیفته قمری، سعی دارد خود را به قمری نزدیک کند. جهان که مانند گذشته با دستی پر از غذا به دفتر می‌رود تا همراه قمری بخورند. اما قمری را کنار همکارش می‌بیند و با ناراحتی از آنجا می‌رود. آن شب کارتال به صدا زنگ میزند تا او را ببیند. صدا به بهانه ای از خانه بیرون رفته و پشت محوطه به دیدن کارتال می‌رود. آنها دلتنگ یکدیگرند و از دیدن هم خوشحال هستند. کارتال به صدا یک چای ساز کادو می‌دهد. شرمین از پشت پنجره، کارتال و صدا را میبیند و تعجب می‌کند.

 


همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی کلاغ سیاه kuzgun

بیوگرافی بازیگران در سریال ترکی کلاغ سیاه + معرفی نقش ها

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه ، سریال ترکی عاشقانه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو