قربانیان کرونا در ایتالیا از ۱۵هزار نفر فراتر رفت

منبع: برترین ها

31

1399/1/17

00:30


مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۱ نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در ایتالیا به ۱۵ هزار و ۳۶۲ نفر برسد.

خبرگزاری فارس: با مرگ ۶۸۱ نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا، مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۱۵ هزار و ۳۶۲ نفر رسید.

از سوی دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته تست ابتلا به کرونای ۴ هزار و ۸۰۵ نفر دیگر در ایتالیا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان به کرونا در ایتالیا به ۱۲۴ هزار و ۶۳۲ نفر برسد.

تا کنون از مجموع مبتلایان به کرونا در ایتالیا حدود ۲۱ هزار نفر بهبودی خود را بدست آوردند و ۳ هزار و ۹۹۴ نفر نیز در شرایط وخیم قرار دارند.

روند ابتلا و قربانیان کرونا در ایتالیا طی روزهای اخیر کاهشی بوده به گونه‌ای که این کشور در حال حاضر پس از آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم جهانی بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد اگر چه از نظر تعداد قربانیان این ویروس هنوز در صدر جهان قرار دارد.

در حال حاضر آمریکا با بیش از ۲۹۳ هزار مبتلا به کرونا، بیشترین تعداد مبتلایان به این ویروس را در جهان دارد. از این تعداد بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آمریکا از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس، حدود یک چهارم مبتلایان به این ویروس را در جهان دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو