علت شلوغی شنبه

منبع: برترین ها

75

1399/1/17

02:40


عباس عبدی نوشت: بظاهر همه از ترافیک امروز تهران تعجب کرده‌اند. بویژه پس از خلوتی دور از انتظار ۱۳ بدر این ترافیک خیلی عجیب بود. مقامات وزارت بهداشت گفته‌اند که این رفتار ویروس را جابجا می‌کند و از محل کار نیز به خانه می‌برد. یکی دیگر اعلام کرده که در حال بررسی علل شلوغی و ازدحام امروز شهر تهران هستند.

برترین‌ها: عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی خود درباره شلوغی روز شنبه تهران نوشت:

بظاهر همه از ترافیک امروز تهران تعجب کرده‌اند. بویژه پس از خلوتی دور از انتظار ۱۳ بدر این ترافیک خیلی عجیب بود. مقامات وزارت بهداشت گفته‌اند که این رفتار ویروس را جابجا می‌کند و از محل کار نیز به خانه می‌برد. یکی دیگر اعلام کرده که در حال بررسی علل شلوغی و ازدحام امروز شهر تهران هستند.

علت شلوغی شنبه

من می‌خواهم به این پرسش پاسخ دهم. به نظرم اصلی‌ترین علت این شلوغی شهر، فقدان اراده لازم از سوی حکومت برای نگهداشتن مردم در منزل است. ماندن در منزل یا با توصیه است یا با دستور. آنان که می‌مانند نیازی به توصیه هم ندارند. حکومت باید اراده کند و دستور دهد و حکومت‌داری کند و نه در نقش واعظ غیرمتعظ. از همان لحظه که ادارات و شرکتها را باز کردند و نسبت به تصمیمات اعلام شده در باره باز بودن یا نبودن اصناف اختلاف شد کل ماجرا تغییر کرد و مردم متوجه شدند اراده‌ای برای نگهداشتن آنان در خانه نیست لذا زدند بیرون.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو