معرفی بهترین هتل های پنج ستاره جزیره زیبای کیش

معرفی بهترین هتل های پنج ستاره جزیره زیبای کیش


منبع: زیبامون

291

1399/1/17

04:46


جزیره کیش قطب گردشگری ایران است و همین امر موجب شده هتل‌ها و مراکز دیدنی بسیاری در این جزیره احداث شوند که در ادامه به توضیح برخی از بهترین آنها می‌پردازیم.

معرفی بهترین هتل های پنج ستاره جزیره زیبای کیش

لیست هتل های پنج ستاره کیش

جزیره کیش قطب گردشگری ایران است و همین امر موجب شده هتل‌ها و مراکز دیدنی بسیاری در این جزیره احداث شوند که در ادامه به توضیح برخی از بهترین آنها می‌پردازیم.

درباره هتل بزرگ داریوش

هتل داریوش بزرگ جزیره کیش نمادی واقعی از فرهنگ و تاریخ باستانی ایران بزرگ است. این هتل در سال 1382 در منطقه عظیم 126 متر مربع با همکاری مهندسین ماهر ایرانی به بهره برداری رسید. این هتلی پنج ستاره است که معماری بی‌نظیر آن، هموطنان ایرانی را فریب می‌دهد. این در نمایش و حفظ فرهنگ و تاریخ باشکوه ایران سودمند بوده است. اگر می‌خواهید از شکوه و عظمت ایران لذت ببرید، این هتل برای شما مناسب است. نه تنها اقامتی راحت در این هتل خواهید داشت بلکه از دیدنی اطراف خود نیز لذت خواهید برد. شهر باستانی هریره، آبشار تاریخی، آکواریوم کیش و پارک دلفین برخی از مکان‌های گردشگری هستند که می‌توانید برای کاوش در نظر بگیرید. با رزرو هتل در کیش از سایت www.alibaba.ir می‌توانید در بین هتل های کیش به انتخاب بپردازید.

 

 

امکانات اتاق

هتل داریوش گراند دارای 190 اتاق و سوئیت بزرگ و نفیس است. اتاق‌های مختلفی برای انتخاب مهمانان در دسترس است. اتاق دو نفره با منظره دریا، اتاق دو نفره با چشم‌انداز باغ و اتا‌قهای منفرد. اتاق و سرویس پذیرش 24 ساعته نیز موجود است. از امکانات موجود در اتاق شما می‌توان به چای ساز، یخچال  تلویزیون ماهواره‌ای، حمام اختصاصی ، تهویه مطبوع و البته اینترنت بی‌سیم رایگان اشاره کرد.

 

امکانات عمومی در هتل داریوش بزرگ

جدای از آنچه در اتاق خود می‌توانید پیدا کنید، خدمات رایگان شامل صبحانه، سرویس فرودگاه و استراحت و استخر. همچنین رستوران ، کافی شاپ و استخر وجود دارد. استخر شنا دارای مناظر عجیب و غریب از خلیج شبیه نیل است. سالن بدن سازی؛ سالن بیلیارد؛ میز پینگ پنگ؛ و یک زمین دوچرخه سواری از دیگر امکانات آن می توان به زمین تنیس ، قایقرانی در دریاچه دنده شمالی در پشت ساختمان اصلی هتل اشاره کرد.

 

ویدا

آیا برای تعطیلات بعدی خود به ایران جزیره کیش را انتخاب کردید؟ یکی از گزینه‌های لوکس شما می‌تواند هتل 5 ستاره ویدا باشد. این محل اقامت مدرن تنها 7 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. همچنین، می‌توانید بهترین مراکز خرید کیش را در مجاورت هتل پیدا کنید. بیایید در مورد این مکان مجلل بیشتر بخوانید.

 

کیش بهشتی است برای کسانی که عاشق خرید و طبیعت هستند. می‌توانید از بازدید از برخی از بهترین مناطق توریستی جزیره در سواحل کیش لذت ببرید، که برای یک پیاده روی آرامش بخش از دریا مناسب هستند. اگر عاشق خرید هستید، تعداد زیادی مراکز خرید مدرن در نزدیکی شما وجود دارد. خرید سوغات مراکز خرید کیش را برای دوستان و خانواده خود از دست ندهید. فراموش نکنید که کیش یک منطقه اقتصادی آزاد است! اگر می‌خواهید بیشتر به ماجراجویی بپردازید، به جزیره هندورابی که در نزدیکی کیش است نگاهی بیندازید. با رزرو هتل در کیش می‌توانید در بین هتل های کیش به انتخاب بپردازید.

 

امکانات و خدمات هتل ویدا

هتل ویدا 144 اتاق را در 10 طبقه ارائه می دهد. از آنجا که دارای واحدهای دوتخته ، دوقلو ، سه گانه است، این مکان برای افراد و خانواده ها نیز مناسب است. به علاوه ، خانواده‌ها می توانند از سیاست کودک‌پسند هتل استفاده کنند. هزینه تمام افراد زیر 5 سال رایگان هستند. علاوه بر این، هتل دارای پارک مخصوص کودکان است و خدمات نگهداری از کودک را نیز ارائه می‌دهد. همچنین هتل دارای رستوران جادار با ظرفیت 300 مهمان است که غذاهای خوشمزه‌ای را ارائه می‌دهد.

در حالی که در این هتل اقامت دارید، می‌توانید در اوقات فراغت از سالن ورزشی، استخر ، زمین بازی ، جکوزی، آرایشگاه ، اتاق ماساژ ، سونا و کافی شاپ لذت ببرید. اتاق سیگار کشیدن، لباسشویی ، اجاره ماشین و مغازه‌ها از دیگر امکانات این هتل است. با رزرو هتل در کیش می‌توانید در بین هتل های کیش به انتخاب بپردازید.

 

 

هتل تورنج (یکی از بهترین هتل‌های کیش)

اتاق‌های دنج هتل تورنج در یک الگوی پیسیلی در بالای آبهای فیروزه‌ای کیش قرار داده شده است و به آن بی‌نظیرترین طراحی را می‌بیند که در سراسر کشور مشاهده شده است. هتل مجموعه دیگری از اتاق‌های در حال ساخت را برای کسانی که مایل به سوئیت در زمین هستند، دارند.

اگرچه این اتاق‌ها تمام راحتی‌های یک هتل پنج ستاره را دارند، اما برجسته‌ترین آینده آنها کف شیشه‌ای آنهاست که به میهمانان اجازه می‌دهد همه شگفتی‌های دریا را درست زیر پایشان ببینند. هر 100 اتاق یک بالکن اختصاصی در کنار خلیج فارس گسترده دارند و از طریق اسکله چوبی به هم متصل هستند.

هتل تورنج دارای یک رستوران در بالای دریا است که در واقع غذاهای اشتها آور را به همراه کافی شاپ در ساحل سرو می‌کند.

صاحبان هتل‌های تورنج نیز به دلیل مراقبت دقیق در حفظ محیط زیست که این اقامتگاه مدیون تمام شهرت آن است، مشهور هستند و میهمانان خود را ترغیب می‌کنند تا در طول مدت اقامت خود این نگرش را حفظ کنند.

 

 

تسهیلات:

• چرخ دستی‌های گلف (برای حمل و نقل به سوئیت و از آن سوئیت)

• خدمات حمل و نقل رایگان

• آتلیه

• فروشگاه

• اسپا

• زمین بازی کودکان

• یک مرکز تناسب اندام

 

هتل مارینا پارک، زیباترین هتل جزیره کیش

هتل مارینا پارک و طراحی یک نوع از آن مساحتی بیش از 100000 متر مربع را در بر می‌گیرد. این هتل درجه یک در سال 2011 تاسیس شد تا یک تفریحگاه خصوصی کامل با مغازه‌ها ، فعالیت‌های آبی  رستوران‌ها، مراکز تناسب اندام و غیره

را در ورزش چه ارائه دهد؟ هتل مارینا پارک تمام فعالیت‌های مورد نظر خود را دارد. آنها دارای جاده‌های دوچرخه سواری خصوصی، مسیرهای پیاده روی زیبا، پارک ساحلی، زمین تنیس و استخر هستند.

کلیه اتاق‌های این هتل مدرن، جادار است و به گونه‌ای با دقت مجهز شده است که بتواند تمام نیازهای مهمانان را برآورده کند. آنها همچنین منظره‌ای چشم نواز از سواحل مرجانی زیبا در اطراف هتل دارند.

رستوران های هتل مارینا پارک نمایش غذاهای خوشمزه، از غذاهای سنتی ایرانی گرفته تا بشقاب های غذاهای دریایی تازه را ارائه می‌دهند. رستوران باغ آنها مکان مناسبی برای یک وعده غذایی آرام در آب و هوای ساحل کلمنت است. آنها همچنین دارای کافی شاپ های مختلف و یک چایخانه سنتی هستند.

 

 

امکانات:

• سالن های کنفرانس

• آبگرم

• پارک

• فروشگاه

• کرایه اتومبیل

• خدمات ترانسفورتی

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو