داستان کامل قسمت ۵۸ سریال ترکی لروکس

منبع: کولاک

121

1399/1/17

12:43


داستان کامل قسمت ۵۸ سریال ترکی لروکس همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۵۸ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

قسمت ۵۷ سریال ترکی لروکس

قسمت ۵۸ سریال ترکی لروکس

در خانه، لروکس و دمیر که مشغول انجام تمرینات هستند، با یکدیگر شوخی و بگو‌ و بخند میکنند. کمی بعد، دمیر از لروکس بابت اینکه روز سختی داشته و عصبی برخورد کرده، معذرت خواهی میکند. لروکس به او میگوید که متوجه شده بود دمیر مشکلی دارد. دمیر میگوید که مربوط به گذشته اوست. قبل از اینکه دمیر حرف بزند ، لروکس اجازه ادامه دادن نمی‌دهد و میگوید که نمیخواهد چیزی از گذشته دمیر بداند و گذشته را رها کنند و به امروز فکر کنند.دمیر نیز دیگر چیزی نمی‌گوید. ایلول به گلخانه ودات می رود.ودات با او برخورد سردی دارد. آنها در مورد دمیر صحبت کرده و ودات از او علت برگشتنش را می پرسد.

.
او به ایلول میگوید که رفتن او چیزی نیست که برای دمیر با معذرت خواهی درست شود و میگوید که دیگر اجازه نمی‌دهد کسی دمیر را اذیت کند. وقتی ایلول در مورد اینکه شخصی در زندگی دمیر هست یا نه ، از ودات سوال میکند ، ودات میگوید که قرار نبوده دمیر منتظر او بماند. صبح، لروکس و دمیر بیدار شده و برای رفتن به شرکت آماده می شوند. بعد از خوردن صبحانه، وقتی که لروکس به حیاط می رود تا به حیواناتش غذا بدهد، بوراک دم در می آید و بسته عکسهایی که از تاریکخانه لروکس برداشته بود را به عمد به دمیر می رود و سپس می رود.
.
دمیر بسته را روی میز می‌گذارد تا به لروکس دهد،اما چند عکس از داخل آن بیرون می افتد و دمیر آنها را می بیند. وقتی لروکس داخل می آید، دمیر بسته را به او میدهد. لروکس با دیدن محتویات آن، برای دمیر ماجرای شک کردن بوراک به او و پنهانی رفتن به تاریکخانه اش را تعریف میکند. دمیر عصبی می شود و از او میخواهد که دیگر به بوراک اعتماد نکند. آنها سپس به شرکت می روند. در شرکت، مروه که میخواهد به آنتالیا پیش بورا برود، استرس دارد و برای همین از آیدا نیز میخواهد همراهش بیاید.
.
آنها به لروکس نیز این پیشنهاد را میدهند اما لروکس بخاطر اینکه نمیخواهد از دمیر دور باشد، بهانه آورده و قبول نمیکند. دمیر از بوراک میخواهد به اتاقش بیاید. بوراک متوجه می شود که لروکس ماجرا را به او گفته است. دمیر با عصبانیت از بوراک میخواهد که دیگر به لروکس نزدیک نشود و حتی دیگر حق ندارد به خانه آنها بیاید. بوراک از دست دمیر حرصش میگیرد و غیر مستقیم به او میفهماند که خودش نیز قابل اعتماد نیست. در شرکت، ایلول با یک کارتون وسیله برای آشپزخانه شرکت می آید. هنگامی که او وسایل را باز میکند، لروکس از دیدن سرویس چینی و وسایل او یاد وسایل مشابه دمیر می افتد.
.
اوستا محرم برای سر زدن به تاسیسات خانه لیلا ‌و فیروزه خانم به خانه آنها می رود. فیروزه خانم به عمد به بهانه کافه، از خانه می رود تا آنها تنها باشند. دمیر با یادآوری ایلول، عصبی شده و از شرکت بیرون می رود تا قدم بزند. لروکس نگران او می شود و با پیام از او خبر میگیرد. دمیر هنگام برگشت به شرکت، برای لروکس آبنبات خریده و روی میزش میگذارد.

همچنین بخوانید:

معرفی بازیگران و نقش هایشان در سریال ترکی لروکس

داستان کامل قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو