داستان کامل قسمت ۶۸ سریال ترکی استانبول ظالم

منبع: کولاک

123

1399/1/17

13:25


داستان کامل قسمت ۶۸ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۶۸ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

قسمت ۶۸ سریال ترکی استانبول ظالم

قسمت ۶۸ سریال ترکی استانبول ظالم

سحر حاضر شده و میخواهد به خانه جرن برود. داملا از صبح زود بیدار شده و نگران رفتن جیوان است. او بوسیله سحر می‌فهمد که جیوان از خانه بیرون نرفته است. پس از رفتن سحر، داملا میخواهد به دیدن جیوان برود ولی دودل است. تا اینکه جیوان در را باز می‌کند و روبرو می‌شوند. داملا استرس دارد ولی وقتی می‌بیند که جیوان از رفتن منصرف شده، آرام می‌گیرد. جمره با عجله حاضر شده تا به دادسرا برود ولی چون نمیخواهد کسی خبردار شود، سوار اتوبوس می‌شود.

سحر نیز در همان اتوبوس است ولی خود را نشان نمی‌دهد تا ببیند جمره کجا می‌رود. او با تعقیب جمره به دادگاه می‌رسد و از دور تماشا می‌کند. جنک و جمره مقابل قاضی ایستاده اند تا توافقی طلاق بگیرند. قاضی از جمره می‌پرسد که تمایل به طلاق دارد یا خیر؟ جمره مکث کرده و فکر می‌کند. او به یاد می‌آورد که دکتر گفته بود ندیم شدیدا از ازدواج آنها متنفر است و با این خشم و تنفر برای بهبودی تلاش می‌کند.

قاضی دوباره از جمره سوال می‌کند. جمره می‌گوید طلاق نمی‌خواهد. پس از دادگاه جنک، جمره را سوال پیچ میکند تا دلیل اینکارش را بداند. او جوابی از جمره نمی‌گیرد. پس می‌گوید: «از این به بعد این یه ازدواج واقعی میشه. خودت نخواستی جدا بشیم.» سحر از دور شاهد ماجرا بوده و نگران زندگی دخترش است. او به دیدن آگاه می‌رود و هرآنچه دیده تعریف می‌کند. او می‌گوید جنک خواسته که جمره را طلاق بدهد. اما دخترش مخالفت کرده و غرورش شکسته است. آگاه فکرمیکند که پسرش بخاطر اتفاقات اخیر خجالت زده شده و رابطه اش خراب شده است. او تصمیم می‌گیرد که برای استحکام رابطه پسرش، یک جشن عروسی بگیرد.

وقتی جمره مطلع می‌شود به جنک می‌گوید که جشن عروسی نمیخواهد و اینکارها لازم نیست. جنک میخندد و میگوید که جمره واقعا زن زندگی است. روزها می‌گذرند و ندیم بیشتر و بیشتر برای راه رفتن و حرف زدن تلاش می‌کند تا اینکه روز عروسی فرا می‌رسد. آگاه که بیشتر از یک هفته در مزرعه مانده بود، به ویلا بازمی‌گردد تا کارهای مراسم را انجام دهد. سحر خواهش می‌کند که نریمان و جرن را دعوت کند تا کدورت ها از بین بروند. اگاه نریمان را به عروسی دعوت می‌کند اما جرن دعوت نمی‌شود. شنیز حاضر شده و به خود می‌رسد. او از زمانی که درخواست طلاق داده، آگاه را ندیده است. او نزد آگاه رفته و در مورد حلقه ازدواج شان صحبت می‌کند. زیرا وقتی مهمان ها می‌رسند باید حلقه اش در دست باشد.

آگاه برگه طلاق را امضا کرده و روی میز می‌گذارد. شنیز انتظار اینکار آگاه را نداشته و شوکه می‌شود. عروس و داماد آماده می‌شوند و میخواهند نزد مهمانها بروند. ندیم کت و شلوار پوشیده و از راه می‌رسد. پاهای او هنوز ضعیف هستند و به سختی از پله بالا می‌رود. اما وقتی به سالن می‌رسد، قدم هایش محکم می‌شود. جمره و جنک و همگی با دیدن ندیم میخکوب می‌شوند…

 

/ قسمت ۶۸ سریال ترکی استانبول ظالم را خواندید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو