سریال برف شکن Snowpiercer کی پخش می شود ؟ + داستان و معرفی بازیگران

منبع: کولاک

148

1399/1/17

16:14


سریال برف شکن Snowpiercer کی پخش می شود ؟ همچنین داستان و معرفی بازیگران سریال برف شکن به همراه اطلاعات تکمیلی از سریال در این مطلب. سریال Snowpiercer یا برف شکن سریالی در ژانر علمی-تخیلی‌ست که بر اساس رمانی مصور از کشور فرانسه و فیلمی به همین نام به کارگردانی بونگ جون-هو، کارگردان کره‌ای، ساخته شده است. در این سریال قرار است بدون در نظر گرفتن اتفاقات و رخدادهای قبلی فیلم، داستان و شخصیت‌ها از نو خلق شوند. داستان آن از این قرار است که بعد از یک فاجعه جوی، تنها بازماندگان زمین در قطاری به نام برف شکن زندگی می‌کنند. خبر ساخت این سریال، طرفداران این فیلم را حسابی هیجان‌زده کرده است و امیدوارند که باز هم در فضای جذاب این داستان لحظات به یادماندنی‌ای را تجربه کنند.

سریال برف شکن Snowpiercer کی پخش می شود

سریال برف شکن Snowpiercer کی پخش می شود

تاریخ اکران سریال برف شکن

شبکه‌ی TNT اعلام کرد که تاریخ شروع پخش سریال Snowpiercer (برف‌شکن) تغییر کرده است و این سریال مهیج پسارستاخیزی حالا به‌جای ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ (۳۱ مِه ۲۰۲۰) در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۷ مِه ۲۰۲۰) روی آنتن می‌رود.

بیشتر از ۳ سال است که این سریال در حال ساخت است؛ چرا که ساخت سریال با مشکلات تولید زیادی روبه‌رو شده است. در عین حال، اختلافات بین تهیه‌کنندگان سریال و شبکه هم به این تاخیر دامن زده‌ است. در سال ۲۰۱۵ اعلام شد که سریال تلویزیونی Snowpiercer در حال ساخت است. البته بعد از جدا شدن جاش فریدمن، سازنده، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال، ساخت آن با وقفه‌ای روبه‌رو شد.

البته جایگزین‌های فریدمن خیلی زود پیدا شدند. «گریم منسن» وظایف سازندگی سریال برف‌شکن را بر عهده گرفته است. منسن نویسنده، تهیه‌کننده و یکی از سازندگان سریال Orphan Black بود که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ پخش شد.

سریال Snowpiercer قرار است از شبکه TBS در آمریکا پخش شود. و در عین حال در خارج از آمریکا از نت‌فلیکس به صورت جهانی پخش خواهد شد.

بازیگران سریال Snowpiercer

جنیفر کانلی، داوید دیگز، میکی سامنر، سوزان پارک، بنجامین هیگ، ساشا فرولوا، کیتی مک‌گینس، الیسون رایت، سم اوتو، روبرتو اربینا، شیلا وند و لنا هال از بازیگران اصلی سریال برف‌شکن هستند.

کانلی شخصیت ملانی کویل را در این سریال بازی می‌کند. وبسایت ددلاین این شخصیت را این‌طور توصیف می‌کند:

مسافری VIP که نقش صدای قطار را دارد و بیانیه‌های روزانه را در سیستم صوتی عمومی اعلام می‌کند. درحالی‌که اکثر افرادی که در قسمت VIP قطار هستند، به مسافران درجه‌های پایین‌تر دیدی تحقیرآمیز دارند، ملانی از روی کنجکاوی مجذوب آن‌ها شده است.

دیگر هم شخصیت لیتون ول را بازی می‌کند که به گفته وبسایت CBR لیتون در قسمت انتهایی قطار در شرایطی بسیار سخت زندگی می‌کند.

داستان سریال برف شکن

داستان سریال برف‌شکن ۷ سال بعد از یخ زدن کره زمین اتفاق می‌افتد. این سریال راجع به نجات‌یافتگانی‌ست که در یک قطار در حال حرکت گیر افتاده‌اند. شرایط این قطار در هر بخش متفاوت است و درجه‌های مختلفی دارد. طبقه‌بندی افراد در این بخش‌ها تنها بستگی به شانس آن‌ها دارد.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ و سریال جدید خارجی مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو