عکس برادران و خواهر مرتضی خواننده لس آنجلسی در اثر کرونا در ایران + بیوگرافی مرتضی برجسته

منبع: کولاک

201

1399/1/17

18:28


عکس برادران و خواهر مرتضی خواننده لس آنجلسی در اثر کرونا در ایران به همراه اطلاعاتی از خانواده مرتضی برجسته و اخبار تکمیلی در همین مطلب. مرتضی برجسته، خواننده سرشناس ایرانی پاپِ مقیم آمریکا، در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که خواهر و برادرش را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده است. مرتضی، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار این تصاویر اعلام کرد: خواهر و برادرش را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده است. یک برادر دیگر او نیز (سمت راست تصویر) دو هفته قبل بر اثر سکته فوت کرده بود.

این خواننده متولد ۱۳۳۰ در تهران است که در سن ۱۶ سالگی وارد دنیای موسیقی شده است و در سال ۱۳۶ به آمریکا رفت که می گوید که قصد ماندگار شدن در امریکا را نداشته اما پاسپورتش را سفارت ایران به وی پس نداده و به همین دلیل تصمیم گرفته در امریکا ماندگار شود.

او میگوید زمانی که در امریکا مانده وظیفه خود دانست که در زمینه موسیقی فولکلوریک ایران به فعالیت بپردازد. به خصوص که در آن زمان، به موسیقی فولکلوریک چندان توجهی نمی‌شد، و این موسیقی در حال از بین رفتن بود. مرتضی در حدی که در توانش بود، برای زنده کردن این نوع موسیقی کوشید و خوشبختانه در این زمینه به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافت.

مرتضی برجسته متاهل است و یکی از دختران او در یک گروه موسیقی آمریکایی به فعالیت می پردازد.

عکس برادران و خواهر مرتضی خواننده لس آنجلسی

عکس برادران و خواهر مرتضی خواننده لس آنجلسی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو