ناهید عساکره بازیگر نقش شهرزاد در بازیمون کیست؟ + بیوگرافی کامل و عکس

منبع: کولاک

125

1399/1/17

18:57


ناهید عساکره بازیگر نقش شهرزاد در بازیمون کیست؟ به همراه بیوگرافی کامل و عکس های ناهید عساکره همچنین اطلاعاتی از زندگی شخصی و اینستاگرام. ناهید عساکره بازیگر جوان ایرانی که بعد از درخشش در برنامه عصر جدید به دنیای هنر معرفی شد ۲۶ ساله است. او در سریال ایل دا نقش راحیل را بازی کرده و در مسابقه بازیمون نیز در نقش شهرزاد حضور دارد.

ناهید عساکره بازیگر نقش شهرزاد در بازیمون

ناهید عساکره بازیگر نقش شهرزاد در بازیمون

ناهید عساکره اهل آبادان و ساکن تهران است. او که دوره‌های تئاتر را در کرمان گذارنده بود برای شرکت در برنامه عصر جدید ثبت نام کرد و با موفقیت تا مرحله سوم پیش رفت.

مهاجرت از آبادان

او اصالتا آبادانی است اما به گفته خودش در برنامه عصرجدید زمانی که صدام به آبادان حمله کرد و در اوج جنگ تحمیلی خانواده‌اش آبادان را رها کرده و به کرمان مهاجرت کردند. مادر ناهید در این حادثه خواهرش را گم کرده و مدتها دنبال او می گردد و در نهایت در یک ایستگاه قطار او را پیدا می کند.

حضور در عصر جدید

ناهید عساکره زندگی مادرش را روی صحنه عصر جدید برد و بسیار مورد تشویق داوران و حاضران قرار گرفت او سپس برای مرحله بعد زندگی مادری را بازی کرد اعضای بدن فرزندش را اهدا کرده‌است. کارهای موفق ناهید عساکره در عصرجدید او را به یکی از چهره‌های موفق و جوان این روزها تبدیل کرد و او نقشی کوتاه را در فیلم به وقت شام نیز بازی کرد.

حضور در بازیمون

ناهید عساکره با نقش شهرزاد در مسابقه بازیمون به قاب تلویزیون به صورت حرفه‌ای وارد شد. بازیگران و دست اندرکاران این برنامه از شرکت کنندگان برنامه عصر جدید هستند که توانستند تا مراحل نیمه آن بالا بیایند.

مسابقه بازیمون را سعید فتحی روشن ساخته و مجید ترکمان و  سید علی زرگر از چهره‌های عصر جدید در آن حضور دارند. ناهید عساکره در کلیپ‌های موسیقی نیز نقش آفرینی کرده‌است و یکی از این کارها وقتی من عاشق شدم با خوانندگی رحمان تک دهقان است.

بازی در سریال ایل دا

ناهید عساکره در سریال ایل‌دا نیز نقش آفرینی کرده‌است. او در این سریال با فاطمه گودرزی و پوریا پور سرخ و مجید مظفری هم بازی است. او در سریال ایل دا نقش راحیل را بازی می‌کند.

ناهید عساکره تمرکز زیادی روی کارش دارد او وارد حاشیه نمی‌شود و زندگی بسیار آرامی دارد بعد از موفقیت در عصر جدید و باز شدن راهش به دنیای هنر به طور کامل روی کارهایش تمرکز کرده‌است. او بعد از بخش اولین قسمت برنامه بازیمون در لایو اینستاگرام با مخاطبانش صحبت کرد و گفت:خیلی شرایط سخت بود و شیوع کرونا ما را به سختی زیادی انداخت اما همدل بودیم.احسان علیخانی هم یکی از کسانی بود که به او پیام داد و با چای خوردن او شوخی کرد.

ناهید عساکره با فاطمه عبادی برنده نهایی عصرجدید رابطه دوستانه‌ای دارد. ناهید عساکره در لایو اینستاگرام گفت که خانواده‌اش ساکن آبادان است و او به خاطر کارش در تهران زندگی می کند. هرچند نقش‌هایی که ناهید عساکره بازی کرده غمگین است اما او خودش را فردی شاداب و بشاش می‌داند که سعی می‌کند دیگران را بخنداند.

نظرات


تصویری


ویدئو