آیا خاک دیاموته برای سگ ها ایمن است؟

بله، پودر خاک دیاموته قادر به جذب روغن و چربی ها از اسکلت بندی خارجی حشرات، خشک کردن آن ها و در نتیجه کشتن شان است. سوال بعدی: آیا خاک دیاموته برای سگ ها ایمن است؟ نه تنها بی خطر است، بلکه راه ارزانی برای کنترل انگل های خارجی و داخلی است.

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

طبق گفته مجله طبیعت سگ ها، خاک دیاموته برای هر حشره ای کشنده است و در عین حال برای حیوانات، کاملا بی ضرر است. روش عملکرد خاک دیاموته برای کنترل حشرات و انگل، کاملا مکانیکی است. لبه های تیز میکروسکوپی، به حشره یا انگل برخورد می­کند و پوشش محافظ آن ها را سوراخ می کند، پس خیلی زود خشک شده و می میرند. لاروها نیز به همین شیوه تحت تاثیر قرار می­گیرند.

آیا می توانم خاک دیاموته را بر روی سگم بمالم؟ بله، اگر خاک دیاموته را برای کشتن کک ها بر روی سگ بمالید، می­تواند به طور مستقیم به پوششی برای سگ تبدیل شود. با وجود این که این ماده به صورت خارجی استفاده می شود، اما شما می­توانید از فرم خوراکی خاک دیاموته برای مقابله با کک ها بر روی سگ ها استفاده کنید، چون سگ شما ممکن است خودش را لیس بزند. همچنین می توانید برای مقابله با کک در فرش و دیگر مناطق خانه خود، نیز از خاک دیاموته استفاده کنید.