سید علی زرگر بازیگر نقش زرگر در بازیمون کیست؟ + بیوگرافی و عکس

منبع: کولاک

226

1399/1/17

19:22


سید علی زرگر بازیگر نقش زرگر در بازیمون کیست؟ به همراه بیوگرافی کامل و عکس های سید علی زرگر همچنین اطلاعاتی از زندگی شخصی و اینستاگرام. سید علی زرگر استند آپ کمدین جوان ایرانی که اولین حضورش را در تلویزیون به صورت حرفه‌ای در مسابقه بازیمون اتفاق افتاد

سید علی زرگر بازیگر نقش زرگر در بازیمون

سید علی زرگر بازیگر نقش زرگر در بازیمون

بازیمون عنوان مسابقه‌ای جذاب و مهییج است که بر اساس قوانین اتاق فرار طراحی شده و از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و اجرای آن را سعید فتحی روشن یعنی همان شعبده باز برنامه عصر جدید برعهده دارد. این مسابقه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شده است.

در مسابقه بازیمون علاوه بر سعید فتحی روشن، شکوفه عزیزی دیگر شرکت کننده عصر جدید نیز حضور دارد. شکوفه عزیزی همان عروسک‌گردانی است که با وجود اجراهای زیبا نتوانست به فینال عصر جدید راه پیدا کند. این برنامه را عباس اختری کارگردانی می‌کند که پیش‌تر «تب تاب» را برای شبکه سه ساخته بود.

حضور در خندوانه و عصر جدید

علی زرگر در دور اول برنامه استندآپ کمدین خندوانه شرکت کرد اما مورد پذیرش قرار نگرفت اما این اتفاق نتوانست او را ناامید کند. او سپس با  دو دوست دیگر خود سالار میرکریمی و مصطفی احمدی که هر دو کمدین هستند تصمیم گرفت این راه را ادامه دهد و بعد از شرکت در کلاس‌های آموزشی امیر کربلایی زاده تصمیم گرفت همراه  سالار میرخوانی در برنامه عصر جدید شرکت کند.

اجرای موفق او در مرحله اول برنامه عصر جدید به مرحله دوم راه یافت اما در نهایت حذف شد. تعریف‌های امین حیایی از او در برنامه عصر جدید راه تازه‌ای برای سید علی زرگر بود. او هرچند در مرحله دوم حذف شد اما همین حضور سکوی پرتاب بلندی بود برای او و اینبار با حضور در کلاس‌های بازیگری امین حیایی قدرت خود را در اجرا و بازیگری نیز تقویت کرد. کاری که سید علی زرگر سالها تلاش کرده‌بود تا انجام دهد با حمایت امین حیایی و برادرش امید حیایی اتفاق افتاد.

استندآپ در عصر جدید

شوخی‌های نرم سید علی زرگر در اجرایی که در برنامه عصر جدید داشت مردم زیادی را خنداند او نه با اشخاص که اینبار با طرز لباس پوشیدن مردان و بی‌تفاوتی آنها نسبت به انتخاب لباس شوخی کرد اما در مرحله دوم شوخی سید علی زرگر با سید بشیر حسینی دیگر داور عصر جدید یک عمل ساختار شکنانه بود.

این کار سید علی زرگر می‌توانست او را حذف کند و می‌توانست یک راه جدید در زندگی‌اش باز کند هرچند این شوخی منجر به رای مثبت سید بشیر حسینی با او شد اما در نهایت سید علی زرگر حذف شد. تعریف‌های امین حیایی از قدرت اجرای سید علی زرگر او را بیشتر از قبل در تصمیمش برای حضور در دنیای سینما و تلویزیون مصمم کرد و در نهایت با برنامه‌ای که بیشتر بازیگرانش از استعدادهای عصر جدید بودند در قاب تلویزیون حاضر شد.

او نقش زرگر در مسابقه بازیمون را برعهده دارد و یکی از بازیگران اصلی این برنامه تلویزیونی است ونکته جالب اینکه سالار میرخانی دیگر دوست کمدین سید علی زرگر نیز در این برنامه تلویزیون حضور دارد این دو به همراه مصطفی احمدی هم قسم شده بودند تا زمان رسیدن به موفقیت خسته نشوند و به راه خود ادامه دهند.

ازدواج

سید علی زرگر شش سال قبل  ازدواج کرد همسرش روانشناس و زوج درمانگر است و انها یک پسر دارند. سید علی زرگر تلاش زیادی می‌کند که زندگی هنری اش را از زندگی شخصی‌اش جدا کند به همین دلیل هم فقط یک عکس از همسرش در اینستاگرام منتشر کرده‌است. او در تهران زندگی می‌کند و رابطه دوستانه‌ای  با اعضای برنامه عصر جدید ایجاد کرد.

مسابقه بازیمون

سید علی زرگر دوره‌های استندآپ کمدی و بازیگری را امیرکربلایی زاده و سپس کلاسهای امین حیایی به پایان رساند. او نقش  زرگر را در برنامه بازیمون برعهده دارد. زرگر در این برنامه که ساخته سعید فتحی روشن است با دیگر شرکتکنندگان عصر جدید مانند ناهید عساکره و مجید ترکمان هم بازی است.


همچنین بخوانید:

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه بازیمون شبکه ۳ سیما

چطور در مسابقه بازیمون شرکت کنیم؟ شرایط و نحوه حضور + لینک ثبت نام

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو