چگونه رویای مورد علاقه مان را در خواب ببینیم؟

منبع: سیمرغ

161

1399/1/17

19:29


چگونه رویای مورد علاقه مان را در خواب ببینیم؟

برای دیدن رویاهای مورد علاقه تان آماده اید؟ من به شما یک روش یاد می دهم که با استفاده از آنها می توانید همان چیزهایی که دوست دارید را خواب ببینید

رویای مورد علاقه تان را در خواب ببینید

کنترل رویا ها و آنچه که در خواب می بینیم غیر ممکن نیست . آیا دوست دارید که خوابهایی که قبلا" دیده اید را دوباره ببینید ؟ آیا دوست دارید در خواب کمی هیجان داشته باشید؟ برای دیدن رویاهای مورد علاقه تان آماده اید؟من به شما یک روش یاد می دهم که با استفاده از آنها می توانید همان چیزهایی که دوست دارید را خواب ببینید.

  • اولین چیزهایی که احتیاج دارید یک خودکار و یک دفترچه یاددداشت است . این دو وسیله حتما" باید کنار تخوت شما باشند.

  • قبل از اینکه بخوابید و به سرزمین رویاها سفر کنید ، رویایی مورد علاقه خود را بنویسید . آن را در ذهنتان خلق و مجسم کنید و با تمام جزئیات روی کاغذ بیاورید . حتی کوچکترین جزئیت نیز خیلی اهمیت دارند.

  • یک تصویر از رویای دلخواهتان را با تمام جزئیات نقاشی کنید و دقت کنید که هیچ چیزی را فراموش نکنید . . به یاد داشته باشید که این رویا فقط متعلق به شماست و شما می توانید هرچه که می خواهید را در خواب ببینید و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

  • حالا آنچه که نوشته اید را بارها و بارها بخوانید تا در ذهنتان حک شود .

  • حالا دراز بکشید ، چشماننان را ببندید ، سعی کنید رویای خود را در ذهنتان مجسم کنید وآنچه که در ضمیر ناخودآگاه شما پدیدار می شود را با دقت آن را تماشا کنید . اگر اتفاقی نیفتد و نتوانستید تصویر رویای خود را مجسم کنید و ببینید دوباره آنچه که نوشته اید را بخوانید . به یادد داشته باشید که قبل از خواب نباید فیلمی تماشا کنید .

  • حالا بروی صدا ها و دیالوگهایی که در رویای شما وجود دارد تمرکز کنید و سعی کنید آنها را در ذهنتان بشنوید . خودتان را در سرزمین رویاها تصور کنید.

  • سعی کنید با همین تصاویر و صداها یی که در ذهنتان هست به خواب بروید تا رویای دلخواهتان را ببینید .



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو