با این وضع کرونا را شکست می‌دهیم؟

منبع: برترین ها

40

1399/1/17

19:55


در تصویر خط بی‌آرتی راه‌ۀهن به تجریش را می‌بینید که گویای فاجعه است. در حالی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنان از ادامه پاندمی این بیماری می‌گویند اصرار عده‌ای برای عادی جلوه دادن شرایط و بازگشت به محیط کار و کسب، می تواند به معنای ادامه مرگ و میر شهروندان باشد. این تصویر که امروز در تهران ثبت شده، خود گویای همه چیز هست.

برترین‌ها: در تصویر خط بی‌آرتی راه‌ۀهن به تجریش را می‌بینید که گویای فاجعه است. در حالی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنان از ادامه پاندمی این بیماری می‌گویند اصرار عده‌ای برای عادی جلوه دادن شرایط و بازگشت به محیط کار و کسب، می تواند به معنای ادامه مرگ و میر شهروندان باشد. این تصویر که امروز در تهران ثبت شده، خود گویای همه چیز هست.

مردمی که دستوری برای ماندن در خانه ندارند و حتی اغلب لازم است در شهر تردد کنند. وسیله نقلیه هم همین‌هاست که همیشه بوده. ویروس در این شرایط جز کشتن ما چاره‌ای دارد؟ فکر می‌کنید به خاطر گل روی مسئولان و تاکیدشان بر سرعت دادن به چرخ‌های تولید به ما رحم خواهد کرد؟ پروتکل‌های وزارت بهداشت و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کجای این بخش از زندگی مردم جدی گرفته می‌شوند؟

با این وضع کرونا را شکست می‌دهیم؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو