کیت بلانشت معشوقه پادشاه انگلیس می‌شود/ نیکول کیدمن در نقشی متفاوت

منبع: ایران آرت

239

1399/1/17

21:01


نیکول کیدمن و کیت بلانشت بازیگران سرشناس هالیوود صاحب نقش‌های متفاوتی می‌شوند.

ایران آرت: کیت بلانشت که قبل‌تر نیز درباره تاریخ بریتانیا نقش ملکه الیزابت را در فیلمی به همین نام بازی کرده بود، این بار با موضوع زندگی "والیس سیمپسون" دوشس ویندسور ایفای نقش می‌کند.

به گزارش تسنیم، والیس سیمپسون زنی بیوه بود که با شاه ادوارد هشتم، پادشاه انگلستان وارد رابطه شد و با او ازدواج کرد. ادوارد هشتم به‌خاطر او از سلطنت کناره‌گیری کرد تا بتواند با زنی بیوه ازدواج کند.

"آنا پاسترناک" نویسنده کتاب "دوشس آمریکایی" امتیاز کتاب را واگذار کرده است تا کمپانی گاتهام گروب برای تولید فیلمی براساس این کتاب کار را آغاز کند.

او گفته است که شخصاً دیمین لوئیز را برای نقش همسر والیس سیمپسون مناسب می‌دانم. اما در حال حاضر بلانشت برای بازی در این نقش انتخاب شده است.

سینما , سینمای جهان , هالیوود ,

این نویسنده به کنایه گفته است که پس از آنکه پرنس هری و مگان مارکل از وظایف سلطنتی خود کناره‌گیری کنند، زمان بسیار خوبی است تا زندگی والیس سیمپسون آمریکایی به فیلم تبدیل شود.

نیکول کیدمن در نقش بازیگر "بر باد رفته"

از سوی دیگر نیکول کیدمن در نقش ویون لی در فیلمی سینمایی ایفای نقش خواهد کرد.

آن طور که رسانه‌های خارجی می‌گویند رایان مورفی قرار است تا در کنار ساخت سریالی با نتفلیکس درباره زندگی ویون ولی بازیگر کلاسیک سینما، فیلمی دیگر نیز درباره این بازیگر هالیوودی با نیکول کیدمن بسازد.

کیدمن که قبلاً در مصاحبه‌هایش از علاقه خود به بازیگر نقش اسکارت اُهارا در فیلم بر باد رفته گفته است، حالا این فرصت را دارد تا در این نقش بازی کند. او اخیراً به یکی از مطبوعات گفت: "همه بازیگران باید بازی‌های ویوین لی را مطالعه کنند. من به شدت به او علاقه‌مندم. به نظرم او بازیگر فوق‌العاده‌ای بود."

سینما , سینمای جهان , هالیوود ,

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو