بیوگرافی افشین پیروانی و نگاهی به زندگی ورزشی و شخصی وی

بیوگرافی افشین پیروانی و نگاهی به زندگی ورزشی و شخصی وی


منبع: آرگا

309

1399/1/17

21:37


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی افشین پیروانی بازیکن سابق تیم فوتبال ایران و اکنون مدیر ورزشی می باشد، همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی را ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد

افشین پیروانی یکی از بازیکنان ۵۰ ساله سابق فوتبال و مربی مطرح کشورمان که در حال حاضر به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس مشغول می باشد. آقای پیروانی در دوران بازیکنی ۲۲۶ بار به میدان رفته و ۱۴ گل را به ثمر رسانده است و در پست مدافع بازی می کند. خوب است بدانید که وی در زمان مربیگری اش آقای امیر قلعه نویی در تیم ملی یکی از دستیاران پیروانی بود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه کامل افشین پیروانی همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی افشین پیروانی همراه با تصاویر متفاوتش

  • نام و نام خانوادگی: افشین پیروانی
  • تاریخ تولد: ۱۷ بهمن سال ۱۳۴۸
  • زادگاه: شیراز
  • شغل: فوتبالیست
  • باشگاه کنونی: پرسپولیس ( سرپرست)
  • قد: ۱۸۷ سانتی متر

شرح زندگی افشین پیروانی

افشین پیروانی بازیکن و مدیر ورزشی سرشناس باشگاه پرسپولیس کشورمان متولد ۱۷ بهمن ماه سال ۱۳۴۸ که هم اکنون وی ۵۰ سال سن دارد و در شهر شیراز چشم به جهان گشود. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک دکترای رشته مدیریت کلان سازمانی از دانشگاه آمریکا می باشد.

تاریخچه زندگی افشین پیروانی

این بازیکن ایرانی در یک خانواده پر جمعیت ۱۳ نفره به دنیا آمده و فرزند آخر این خانواده است که ۳ خواهر و ۸ برادر دیگر دارد، فرزند اول این خانواده به نام مرحوم عزیز پیروانی و غلامحسین پیروانی یکی دیگر از برادران افشین معروف به شاغلام از مربیان بسیار معروف فوتیال می باشد و امیر حسین پیروانی نیز مربی سابق باشگاه ابومسلم بود و همچنین دو برادر دیگرش هم در کشور آمریکا زندگی می کنند.

زندگینامه جامع افشین پیروانی

زندگینامه جالب و خواندنی افشین پیروانی

شرح حال افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس

عکس و بیوگرافی افشین پیروانی بازیکن سابق کشورمان

بیوگرافی افشین پیروانی + تصاویر زیبا

افشین پیروانی مدیر ورزشی کشورمان، فوتبال خود را وقتی ۱۱ سال داشت آغاز نمود و سپس خیلی سریع در سن ۱۶ سالگی در سال ۶۴ زیر نظر برادرش غلامحسین به تیم جوانان باشگاه برق شیراز پیوست و بعد از یکسال وارد تیم بزرگسالان شد. بلاخره وی در سال ۶۸ به تیم بانک تجارت تهران رفت تا پیشرفت کند، سپس در سال ۷۱ بعد از سه سال به تیم ملی پیوست و به باشگاه پرسپولیس دعوت شد.

تاریخچه زندگی افشین پیروانی و همسرش

عکس و ژست خاص افشین پیروانی

عکس جدید + زندگینامه افشین پیروانی

افشین حدود ۹ سال در باشگاه پرسپولیس تهران بازی نمود و با کاپیتانی این تیم را رها کرد وی در این مدت ۲۰۹ بار داخل میدان رفته و ۱۴ گل را به ثمر رساند. ایشان در سال ۸۲ در سن ۳۴ سالگی به باشگاه پیکان پیوست و بعد از یک سال خود را از فوتبال بازنشسته کرد. تا اینکه در سال ۸۴ به عنوان دستیار ( مربی کمکی) به تیم ملی دعوت شد، خوب است بدانید که وی دو سال در باشگاه پرسپولیس، یکسال تیم سنگ آهن به عنوان سر مربی و مربی فعالیت داشت.

گالری شیک + بیوگرافی افشین پیروانی

عکس خاص و متفاوت افشین پیروانی

شرح حال جالب افشین پیروانی و همسرش

عکس افشین پیروانی در پیراهن پرسپولیس

شرح زندگی افشین پیروانی و همسرش

در ادامه بیوگرافی افشین پیروانی مدیر باشگاه پرسپولیس آمده که وی جزء نخستین فوتبالیست هایی می باشد گرین کارت یعنی اقامت دائمی در کشور آمرکا را داشته است. که اکنون به همراه همسر و فرزندانش در آمریکا سکونت دارند.

زندگینامه جالب و خاص افشین پیروانی

افشین پیروانی و همسرش در کنار علی دایی

ازدواج و همسر افشین پیروانی

این بازیکن سابق ایرانی در سال ۱۳۷۰ وقتی ۲۲ سال سن داشت با همسرش ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر به نام غزال و یک پسر به نام وستا دارد. بدانید که همسر ایشان فارغ التحصیل کشور آمریکا می باشد و خود آقای پیروانی نیز مدرک دکترای خود را از دانشگاه فینکس کشور آمریکا دریافت نموده.

بیوگرافی افشین پیروانی+ تصاویر

عکس های شخصی افشین پیروانی

شرح حال خواندنی افشین پیروانی

عکس دو نفره افشین پیروانی و علیرضا حقیقی

شرح حال جالب افشین پیروانی

عکس افشین پیروانی در یک روز آفتابی

این مربی سرشناس در اردیبهشت ماه سال ۹۴ به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی دعوت شد، تا اینکه افشین در ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۹۸ به عنوان سرپرستی تیم باشگاه پرسپولیس پیوست .

به گفته برخی از خبرنگاران بیان شده است که پیروانی در بازار تهران و مالی آباد شهر شیراز مغازه ورزشی دارد و بیشتر درآمد هایش را صرف کار های ساخت و ساز می کند، همچنین افشین یکی از سهام دار برند جورابان می باشد.

زندگینامه کامل و خواندنی افشین پیروانی

افشین پیروانی در کنار محمد حسن انصاری فرد و یحیی گل محمدی

جالب است بدانید که وی در زمانی که قرار بود به عنوان مدیر عامل پرسپولیس انتخاب شود از طرف کمیته اخلاق به دلیل تخلفات مالی به مدت ۵ سال محروم شد این مسئله باعث شد او از سرپرستی تیم پرسپولیس بر کنار شود و اکنونی وی چند ماهی است که منتظر رای نهایی در کمیته استیاف می باشد

بیوگرافی افشین پیروانی + تصاویر شخصی

عکس افشین پیروانی همراه با علی علیپور

زندگینامه کامل افشین پیروانی

سلفی زیبا افشین پیروانی و پیام عزیزی

علیت محرومیت افشین پیروانی

بیان شده است که وی از اسپانسر تیم ملی مبلغ ۳۰۰ میلیون رشوه دریافت نموده است. افشین پیروانی در توضیح این تخلف مالی بیان کرد که این مسئله مربوط به جایزه ای است که اسپانسر تیم ملی به اعضای تیم اختصاص داده بود.

افشین پیروانی می گوید در زمان نوجوانی ام به بازیکنان سرشناسی چون ناصر محمد خانی، حمید درخشان، سعید علیخانی، علی پروین، محمد مایلی کهن، مرتضی کرمانی مقدم، سوگلی آنان، ضیا عربشاهی و …. علاقه زیادی داشت.

بیوگرافی افشین پیروانی + عکس

افشین پیروانی در کنار نیوشا ضیغمی پیراهن به دست

زندگینامه افشین پیروانی و همسرش

عکس دونفره افشین پیروانی و شجاع خلیل زاده بازیکن پرسپولیس

بیوگرافی افشین پیروانی و همسرش

امیدواریم از خواندن بیوگرافی افشین پیروانی بازیکن سابق و مدیر ورزشی باشگاه پرسپولیس و از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو