زالی: ادارات به کاهش ساعات و دورکاری تمکین نمی‌کنند

منبع: برترین ها

66

1399/1/17

22:55


فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران با اشاره به اینکه برخی ادارات به تشخیص‌ خود عمل می کنند، گفت: ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری تمکین نمی کنند.

خبرگزاری مهر: فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران با اشاره به اینکه برخی ادارات به تشخیص‌ خود عمل می کنند، گفت: ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری تمکین نمی کنند.

علیرضا زالی، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه زمانی شاهد افزایش ترددها در سطح شهر هستیم و آمارها نشان دهنده این است که در بیمارستان‌های تهران کما فی السابق تعداد مراجعین رو به افزایش است.

زالی: ادارات به کاهش ساعات و دورکاری تمکین نمی‌کنند

زالی با بیان اینکه در بخش بستری‌های عادی نسبت به روز گذشته متأسفانه تاکنون حدود ۲۵ درصد رشد داشته‌ایم افزود: در بخش‌های آی. سی. یو و بستری‌های ویژه نیز مراجعینی که به عنوان بیماران جدید در بخش آی. سی. یو در بیمارستان‌های تحت پوشش استان تهران بستری شدند با رشد ۱۵ درصدی رو به رو بوده‌اند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران گفت: مراجعین عمومی به بیمارستان‌ها نسبت به روز گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه بیان داشت: تمام آمارها نسبت به روز قبل و قبل تر رشد داشته است و حکایت از استمرار مراجعین و افزایش حجم بیمارها است که بازتابی از میزان ابتلاهای جدید می‌باشد.

زالی با بیان اینکه ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری تمکین نمی‌کنند گفت: ادارات بخشنامه دولت را رعایت نمی‌کنند و شاهد این هستیم که کارمندان گلایه دارند که ادارات تقلیل ساعت را هم اعمال نکرده‌اند و برخی به تشخیص‌های خود عمل می‌کنند و این گونه می‌شود که در خیابان‌ها شاهد حضور افراد هستیم و این موضوع در حالی است که نسبت به ۴۸ ساعت گذشته مراجعات بیمارستانی افزایش داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو