یک نماینده: کشور را از حالت تعطیل خارج کنیم

منبع: برترین ها

42

1399/1/18

14:01


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس معتقد است که تعطیلی بیشتر کشور ما را متضرر خواهد کرد و باید با درنظر گرفتن تدابیر بهداشتی به تدریج کشور را از حالت تعطیل خارج کنیم.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس معتقد است که تعطیلی بیشتر کشور ما را متضرر خواهد کرد و باید با درنظر گرفتن تدابیر بهداشتی به تدریج کشور را از حالت تعطیل خارج کنیم.

حسن نوروزی با اشاره به اعلام رییس بهداشت جهانی مبنی بر پرهیز از عجله کشورها در خروج از شرایط قرنطینه و بازگشت به شرایط عادی اظهار کرد: ما باید به تدریج به شرایط عادی بازگردیم و کشور را از حالت تعطیلی خارج کنیم.

وی افزود: اگرچه باید در کنار این موضوع که لازم است کشور و بازار به شرایط عادی خود بازگردد تلاش بیشتری هم از سوی شهرداری‌ها و مراکز بهداشتی و نظامی در جهت ضدعفونی محیط انجام شود؛ هرچه بیشتر خودمان را محدود کرده بازار و اشتغال را تعطیل نگه داریم ضربات بیشتری را متحمل خواهیم شد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: وقتی می گوییم شرایط عادی منظور این است که با درنظر گرفتن نظارت و تدابیر بهداشتی و تلاش در جهت بیشتر ضدعفونی شدن محیط توسط نیروهای ارتش و سپاه و شهرداری‌ها همگی به شرایط عادی بازگردیم و کشور را از حالت تعطیلی خارج کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو