کار، آموزش و گیمینگ حرفه‌ای در خانه با محصولات ایسوس

منبع: فوت و فن

190

1399/1/18

14:41


کار، آموزش و گیمینگ حرفه‌ای در خانه با محصولات ایسوس

مدتی است که جهان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند و مانند فیلم های ترسناک هالیوودی دنیا در قرنطینه به سر می برد. شاید کسی در چند ماه گذشته فکر نمی کرد که کار به قرنطینه طولانی مدت بکشد و کسب و کار ها یا ساده ترین سرگرمی ها به نوعی به آرزو تبدیل شود! حال چاره چیست؟ در خانه ماندن و بازگشت به فعالیت های کاری، یادگیری و بازی در این دوران به صورت از راه دور تنها گزینه ممکن برای مردم است.

ایسوس بزرگترین برند تولید کننده سخت افزار در جهان، برای سناریوهای اینچنینی محصولاتی بی دردسر و کارامد را تولید کرده است که در این خبر قصد داریم تا ببینیم چگونه از راه دور به فعالیت های روزانه خود با این محصولات شگفت انگیز بپردازیم.

در حال حاضر اصلی ترین راه ارتباطی مردم با کسب و کار یا فعالیت های روزمره خود، بستر شبکه اینترنت است. در خانه ها نیز تقریباً همه به صورت اشتراکی از اینترنت استفاده می کنند. توصیه ما استفاده از مودم ها یا روتر های قدرتمند چند باند ایسوس است. به سادگی می توانید در باند های مختلف، فعالیت های مختلف را به صورت شبکه ای مجزا داشته باشید بدون آنکه لحظه ای دچار قطعی به دلیل استفاده یک نفر از تمام ظرفیت شبکه باشید. در کنار آن نیز از مزایای نرم افزاری آن نظیر AiProtection، AiMesh، Download Master و AiRadar نیز بهره مند شوید.

در خانه کار کنید، در خانه بیاموزید

این دوران برای افرادی که آموزش از راه دور را دوست دارند، دوران طلایی به شمار می آید! در سوی دیگر، دانش آموزان و دانشجویان نیز معمولاً به صورت از راه دور در کلاس ها حاضر هستند. شاید داشتن چند کامپیوتر یا لپ تاپ در خانه ها ممکن نباشد و برای کارهای ساده نظیر آموزش از راه دور فراهم آوردن یک سیستم کامل از لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه نیست. سبد کالای کامپیوتر های کوچک ایسوس برای این قشر بی نظیر است. یکی از بهترین محصولات مورد استفاده در این شرایط، کامپیوتر بند انگشتی VivoStick TS10 ایسوس است که با استفاده از یک پورت HDMI هر دستگاهی با ورودی HDMI را به یک کامپیوتر تمام عیار با جدیدترین رابط ها نظیر شبکه بی سیم، USB 3.0 و سیستم عامل محبوب Window 10 تبدیل می کند.

ممکن است نیاز به پخش محتوا در ابعاد بزرگ داشته باشید؟ پروژکتورهای جیبی ایسوس ایده آل ترین است. این سری از محصولات ایسوس، با استفاده از فناوری تابش بسیار کوتاه، تصویر کامل را در ابعاد استاندارد بر روی سطوح بازتاب می دهد. فیلم دیدن، بازی یا کار در این دوران با پروژکتور لذتی دیگر دارد.

با ترکیب TS10 و پروژکتورهای جیبی ایسوس مانند S1 یا  S2، حتی می توانید سیستمی کامل با نمایشگری بسیار بزرگ در هرجایی که دلتان بخواهد داشته باشید.

شاید نیاز به نمایشگر با وبکم و اسپیکر برای کنفرانس های از راه دور داشته باشید، ایسوس نمایشگرهای VK و BE را به همین منظور با ابعاد مختلف طراحی و تولید کرده است که می توانید از آن استفاده کنید.

نیاز به صدایی دلچسب دارید؟ هدست HSW1 به صورت بی سیم در خدمت شماست! این هدست از مقرون به صرفه ترین هدست های بی سیم حال حاضراست که صدایی شفاف را برای هر سناریویی در دسترس کاربر قرار می دهد.

بازی در خانه، محبوب ترین تفریح حال حاضر در جهان

طبق گزارش بسترهایی نظیر Steam، گیمینگ با قرنطینه اجباری، دچار رشد بسیاری شده که بی شک ایمن ترین تفریح در حال حاضر به شمار می آید. محصولات سری ROG و ایسوس برند شماره یک گیمینگ جهان، خواستنی ترین ها را برای گیمرها در نظر گرفته اند تا همواره لذت پیروزی را برای طرفداران خود به ارمغان بیاورد.

پرفروش ترین محصول حال حاضر در دنیای گیمینگ کارت گرافیک بوده که ایسوس بهترین ها را برای کاربران خود مهیا کرده است. سری ROG،ROG STRIX، Dual، TUF و Turbo ایسوس با طیف متنوعی از تراشه ها در حال حاضر پرفروشترین محصول سبد گیمینگ این برند است. اگر گیمر تمام عیاری هستید یا برای بودجه خود ارزش قائلید، دوام و کیفیت اصلی ترین مبحث کارت گرافیک های ایسوس است. تمامی کارت گرافیک های ایسوس در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme ایسوس تولید شده و در تمام مراحل تولید مورد بررسی توسط ربات قرار می گیرد تا خیال شما را از بابت محصول صد درصد سالم در این شرایط راحت کند. به لطف طراحی ویژه خنک کننده این کارت گرافیک ها، سنگین ترین پردازش های تصویر یا گیمینگ تمام عیار خود را در سکوت کامل و خنک ترین حالت ممکن با این کارت گرافیک ها انجام دهید.

در کنار کارت گرافیک، نیاز به تجهیزات گیمینگ حرفه ای نیز در حال حاضر بیشتر حس می شود. ایسوس برای هر بودجه ای ست ویژه خود را دارد که رده بالاترین آن سری ROGو ROG STRIX، پس از سری TUF Gaming و در انتها سری محبوب و پرفروش Cerberus قرار دارد.

نیاز به ارتقا کامل دارید؟ مادربردهای ایسوس سالیان سال امتحان خود را در هر شرایطی پس داده اند تا ایسوس را به عنوان برند اول تولید کننده مادربرد در جهان معرفی کنند. مادربردهای ایسوس، علاوه بر دوام بالا، نیازهای خاص شما را نظیر شبکه قدرتمند و پایدار، کارت صوتی حرفه ای و جدیدترین امکانات ارتباطی را برای کاربرد بر اساس بودجه های متفاوت در دسترس قرار داده است و در کنار گارانتی سه ساله معتبر خیال همه را از بابت خدمات پس از فروش آسوده کرده است.

در بازی های رقابتی یا Competitive، عملکرد نمایشگر بسیار تاثیر گذار خواهد بود، نمایشگرهای گیمینگ ایسوس با نرخ پاسخ دهی مناسب و نرخ تازه سازی بالا به همراه ویژگی های گیمینگ واقعی در سخت ترین مسابقه ها هیچ فریمی را از دید کاربر پنهان نمی کند.

محصولات ایسوس در رده های مختلف در حال حاضر به طور کامل در کشور با گارانتی رسمی موجود بوده و شما عزیزان می توانید محصول دلخواه خود را تهیه کرده و در این دوران سخت با استفاده از آن، فاصله گذاری اجتماعی را ساده تر سپری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو