تمدید مهلت ثبت و ارسال اسناد پزشکی بیمه تکمیلی

86

1399/1/18

15:16


تمدید مهلت ثبت و ارسال اسناد پزشکی بیمه تکمیلی

سلامت نیوز:با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت اعضا، صندوق اعتباری هنر تا اطلاع ثانوی با تمدید مهلت ارسال مدارک دریافت خسارت بیمه تکمیلی، از مهلت 2 به ۳ ماهه افزایش داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،تمامی خدمات بیمه تکمیلی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بیمانو به اعضا ارائه می شود. این امکان فراهم شده تا بیمه شدگان بدون نیاز به مراجعه حضوری هزینه های درمانی خود را بارگذاری و پس از اطمینان از تکمیل مدارک مورد نیاز، نسبت به ارسال اصل آن از طریق پست اقدام نمایند.براساس اعلام این صندوق، از ابتدای قرارداد سال ۹۸-۹۹ (اول تیرماه ۹۸) تاکنون از طریق مشارکت اعضا در پیگیری غیرحضوری هزینه های درمان از طریق این سامانه، بیش از ۱۱۲ هزارهزینه درمانی ثبت و بارگذاری شده است.


کرونا و آخرین اطلاعات درباره آن
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۸ هزار و ۲۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۱نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۶۰۳ نفر رسید.


کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: بر اساس گزارش قطعی دانشگاههای علوم پزشکی و نتیجه ۱۸۹ هزار و ۷۹۰ آزمایش از ۹۵ آزمایشگاه تشخیصی از ظهر 16 فروردین تا ۱۷ فروردین تعداد ۲۴۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران قطعی شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۲۲۶ مورد رسید.جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۲ هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو