متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

«در جریان مقابله و مبارزه با ویروس کرونا که متاسفانه هر چند جان تعدادی از هموطنان را گرفته است؛ اما ایثار مجاهدت و نوع دوستی در مراکز درمانی کشور و نیروهای مسلح صحنه‌های نابی را رقم زده است که یادآور دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس است. مجاهدت مردان و زنان سفیدپوش بهاشت و درمان که با تلاش شبانه‌روزی خود در صحن خطیر مبارزه با ویروس کرونا خطرها به جان خریده‌اند تا جان انسانی را نجات دهند.

همزمان با تلاش مجموعه درمانی کشور و بخش‌های درمانی و بهداشتی نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و بسیجیان سلحشور ایثارگر نیز با بسیج امکانات و به کارگیری همه ظرفیت‌های مادی و معنوی در حوزه های مختلف از جمله اقدامات پزشکی، بهداشتی، رفع آلودگی اماکن و معابر، غربالگری، تولید اقلام تخصصی، فعال بودن بیمارستان‌های ثابت و ایجاد بیمارستان‌های سیار و نقاهتگاه‌های متعدد توانسته‌اند نقش موثر و تعیین کننده‌ای در امر مبارزه و مقابله با این بیماری ایفا کنند که بسیار امیدبخش و قابل تقدیر است.

لازم می دانم از همراهی آحاد ملت شریف ایران با مراکز درمانی بیمارستانی و بهداشتی و همکاری با پزشکان و پرستاران ایثارگر قدردانی کنم که اگر نبود این همکاری‌ها، مجموعه تلاش‌های بخش بهداشت و درمان کشور به این مرحله نمی‌رسید. البته تا رسیدن به شرایط عادی و رهایی از این ویروس منحوس راه باقی است و لازم است بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، همه الزامات این مبارزه تا غلبه کامل بر ویروس رعایت شود. نیروهای مسلح نیز در این صحنه فداکاری و ایثار در کنار مجموعه بهداشت و درمان کشور، از هیچ تلاشی برای حفظ سلامت ملت عزیز ایران اسلامی فروگذار نخواهند کرد.»