آموزش برش قسمتی از فیلم در پریمیر (Premiere) ساده و کاربردی

آموزش برش قسمتی از فیلم در پریمیر (Premiere) ساده و کاربردی


منبع: مینویسم

113

1399/1/18

15:36


آموزش برش قسمتی از فیلم در پریمیر (Premiere)

برای کسانی که تازه وارد Premiere شده اند، چگونگی برش قسمتی از فیلم در پریمیر یک سوال پیش و پا افتاده نخواهد بود، زیرا Premiere ویرایشگر ویدیوی پیچیده و قدرتمندی است. در این مطلب ما به ساده ترین روش برای برش قسمتی از فیلم در پریمیر خواهیم پرداخت. پس بیایید یاد بگیریم که چگونه قسمتی از فیلم را در پریمیر سریع و آسان برش دهیم.

همچنین بخوانید: آموزش نحوه چسباندن زیرنویس به فیلم در vlc player

نحوه برش قسمتی از فیلم در پریمیر

پریمیر یک برنامه ویرایش ویدیوی شناخته شده است که برای ویرایشگرهای حرفه ای ویدیو ساخته شده تا بهترین تولیدات را انجام دهند. در اینجا می خواهیم بیاموزیم که چگونه می توان از آن برای حذف برخی قسمت های بی فایده از یک ویدیو فقط با چند کلیک استفاده کرد.

آموزش مرحله به مرحله برش قسمتی از فیلم در پریمیر

۱٫برنامه را راه اندازی کنید و یک پروژه جدید ایجاد کنید.

آموزش برش قسمتی از فیلم در پریمیر

اول از همه، شما باید پریمیر را باز کرده و برنامه را اجرا کنید. هنگام راه اندازی پریمیر، “New Project” را انتخاب کنید. پروژه جدید خود را تغییر نام دهید و مکانی برای پروژه خود پیدا کنید.

۲٫ویدیوی مورد نظر خود را وارد کنید.

آموزش برش قسمتی از فیلم در پریمیر

سپس بر روی “Media Browser” کلیک کنید تا پرونده ویدئویی را که می خواهید برش دهید پیدا کنید، کافی است آن را در قسمت Project Project در سمت چپ پایین رابط اصلی Premiere بکشید و رها کنید. کلیپ ویدئویی مورد نظر خود را انتخاب کنید.کلیپ مورد نظر در پیش زمینه در صفحه منبع نمایش داده  می شود. سپس آن را برای برش به جدول زمانی حرکت دهید.

۳٫فیلم را برش داده و قسمت ناخواسته را بردارید.

آموزش برش قسمتی از فیلم در پریمیر

اکنون بر روی ابزار “Razor Tool” در پالت Tool کلیک کرده و بخشی از کلیپ ویدیویی را انتخاب کنید تا با کلیک روی یک نقطه شروع و یک نقطه پایان، آن برش حذف شود. به “Selection Tool” در پالت Tool بروید، روی قسمت انتخاب شده ویدیویی که می خواهید حذف کنید  کلیک راست کنید  و “Ripple Delete” را انتخاب کنید. سپس بخشی از کلیپ ویدیویی با موفقیت حذف می شود.

همچنین بخوانید: آموزش کم کردن حجم فیلم در کامپیوتر بدون نرم افزار

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو