اسامی بازیگران سریال بر سر دوراهی و نقش هایشان + خلاصه داستان

منبع: کولاک

97

1399/1/18

17:04


مجله اینترنتی کولاک: سریال نوروزی شبکه دو سیما بعد از دو بار تغییر نام سر انجام به “بر سر دوراهی” رسید! سریال بر سر دوراهی با نام های قبلی ساده دلان و تنگنا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا عید نوروز ۹۸ روانه کنداکتور شبکه دو سیما می شود.

پس از همکاری موفقیت آمیز حامد عنقا با بهرنگ توفیقی در سریال «پدر»، این دو نوروز ۹۸ با مجموعه «بر سر دوراهی» مهمان خانه‌های مردم می‌شوند.البته به‌اشتباه در رسانه‌ها اعلام کردند «ساده‌دلان» مجموعه نوروزی است که روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. حامد عنقا تهیه‌کننده این سریال به  گفت: این سریال نوروزی نامش «بر سر دوراهی» است و «ساده‌دلانی» در کار نیست. «بر سر دوراهی» مردم را غصه‌دار نمی‌کند و یک ملودرام عاشقانه بانشاط است.

اسامی بازیگران سریال نورزوی بر سر دوراهی

حمید گودرزی(نقش حامد)، بهرنگ علوی(نقش سینا)، مهراوه شریفی‌نیا(نقش مریم)، میترا حجار(نقش پریناز) و افسانه چهره‌آزاد.

خلاصه داستان سریال نورورزی بر سر دوراهی

هنوز از جزئیات دقیق سریال بر سر دوراهی خبری به بیرون درز پیدا نکرده است اما حمید گودرزی از بازیگران این سریال با بیان اینکه این سریال دومین تجربه سریال نوروزی او است، گفته است: این کار کستینگ و گروه خیلی خوبی دارد که حتما به زودی اسامی دیگر بازیگران نیز اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین قصه‌ای خیلی شیرین و دیدنی را روایت می‌کند و با رنگ و لعاب قشنگی که دارد قطعا پربیننده خواهد بود.

وی تاکید کرد: ما برای ساخت این کار به لوکیشن‌های مختلفی در سراسر شهر رفته ایم و از گاراژ گرفته تا خانه‌های لاکچری در سریال دیده می‌شود. به نوعی جغرافیای قصه از جنوبی ترین نقاط تهران تا اعیانی ترین محله ها را در بر می‌گیرد.

این بازیگر در پایان گفت: در سریال «بر سر دوراهی» طبقات مختلف جامعه را می‌بینیم و از این رو زیباست که هر کس در هر سطحی که زندگی می‌کند گرچه ممکن است سطوح دیگری را لمس نکند اما با این قصه جنوب شهری و شمال شهری زندگی همدیگر را درک و لمس می‌کنند. موضوع سریال هم کاملا واقعی است و در شهرها آدمهای پولدار و فقیری در کنار هم زندگی می‌کنند که قصه بر اساس آنها نوشته شده و قرار است بازتابی از جامعه باشد.

لوگو سریال بر سر دوراهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو