دسته بندی : آموزش,سرگرمی

چگونه میلیاردر شویم ؟ (راهنمای کاملی برای میلیاردر شدن)

چگونه میلیاردر شویم ؟؟ بسیاری از افراد رویای میلیاردر شدن را در سر خود می پرورانند اما برای آن اقدام خاصی نمی کنند و به اندازه کافی به اهداف خود پایبند نیستند. در بسیاری از جوامع دنیا میلیاردر شدن و ثروتمندی یکی از اهداف اصلی میباشد اما باید سعی کنید که تمام قوانین را رعایت کنید تا بتوانید یک میلیاردر موفق باشید. باید مدیریت افکار و اقدامات خود را در دست بگیرید که در این مقاله نکات زیادی را به شما آموزش می دهیم.

کتاب چگونه میلیاردر شویم

هنر میلیاردر شدن

 

بخش اول: آمادگی برای موفقیت

  1. برای خود اهداف دقیق تعیین کنید.

برای میلیاردر شدن باید سعی کنید که آمادگی خود را برای موفقیت بالا ببرید. همچنین برای رسیدن به موفقیت تلاش داشته باشید تا بتوانید یک میلیاردر بزرگ باشید. همه این اقدامات نیازمند هدف و انگیزه خواهد بود. پس یک هدف دقیق برای خود تعیین کنید و همیشه به دنبال رسیدن به آن باشید.

  • شاید دلتان بخواهد که در سن ۳۰ سالگی میلیاردر شوید.
  • یا اینکه فقط هدفی مثل پرداخت کردن قرض و بدهی های خود را داشته باشید.
  • اهداف بسیار بزرگ را به اهداف کوچکتر تقسیم کنید.
  • مثلاً اگر هدف شما این است که در یک سال آینده تجارت خود را گسترش دهید.
  • پس حتما باید برای ماه اول میزان مشخصی از پیشرفت را در نظر بگیرید.

 

  1. به تحصیلات خود ادامه دهید.

اگر چه نمونه های زیادی از افراد میلیاردر وجود دارد که این افراد هرگز به دانشگاه یا کالج نرفتند اما محاسبات و آمارها نشان می دهد که ارتباط زیادی بین تحصیلات و ثروت وجود دارد. هر چقدر که سطح تحصیلات شما بالاتر باشد، فرصت های بیشتر و بهتری سر راه شما قرار می گیرد. در نتیجه احتمال میلیاردر شدن شما افزایش پیدا می کند.

 

  1. از سلامتی خود مراقبت کنید.

پول درآوردن و اتخاذ تصمیمات درست، پول بیشتری را وارد زندگی شما می کند اما باید باعث شود که سلامت شما در وضعیت خوبی قرار بگیرد. همیشه تناسب اندام خود را حفظ کنید. غذاهای خوب بخورید و از بدن خود مراقبت کنید. فقط سلامتی است که انرژی کافی را به شما می دهد و باعث می شود که برای پولدار شدن، تلاش داشته باشید.

 

  1. سرسخت باشید.

موفقیت نیاز به توانایی برای ادامه دادن حتی بعد از شکست دارد. شکست های زیادی در این مسیر خواهید داشت اما باید یاد بگیرید که چگونه بهترین راه ها را برای عبور از این شکست ها انتخاب کنید. باید یاد بگیرید که چگونه خودتان، امنیت را برای خود به وجود بیاورید و هر روز نیازهای خود را برطرف کنید. برای میلیاردر شدن باید خود را آماده کنید تا تصمیمات درست را اتخاذ کرده و ریسک های آن را بپذیرید.

 

  1. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

اگر اعتماد به نفس کمی دارید ولی آرزوی میلیاردر شدن را در سرداید، اکنون زمان افزایش آن می باشد. اعتماد به نفس و عزت نفس بالا جزء رفتار های ضروری برای موفقیت در این مسیر می باشد. البته باید در کارهای خود تغییر ایجاد کنید. گاهی اوقات ادای اعتماد به نفس نیز می تواند تمرینی برای اعتماد به نفس واقعی باشد و شما را زودتر به مقصدتان برساند.

 

  1. توصیه ها و راهکارهای افراد موفق را مطالعه کنید.

همیشه باید از هوشیاری و عقل خود بهترین استفاده را داشته باشید. مطمئن باشید که افکار انسان های موفق هرگز به شما ضربه نمی زند اما می تواند در برنامه ریزی کمک زیادی به شما بکند. مهمترین مرحله این است که دست به اقدام بزنید. حتما زمانی را اختصاص داده و زندگینامه افراد میلیاردر را مطالعه کنید. مثلاً کتاب های مناسب در این زمینه شامل موارد زیر می باشد:

  • “در بعدی میلیونر شدن” اثر توماس جی استانلی ۲۰۰۴
  • “دست از ادا دراوردن بکشید و مانند – یک میلیاردر واقعی باشید” “پورتفولیو” اثر الکساندر گرین۲۰۰۹

 

  1. از یک فرد با تجربه کمک بگیرید و نصیحت های او را به کار ببندید.

اطراف خود را با افراد میلیاردر پر کنید. این افراد در مکان های زیادی حضور دارند که می توانید از تجربیات آنها استفاده کنید. همچنین می توانید به صورت آنلاین در شبکه های خاصی با آنها در ارتباط باشید تا بفهمید که چگونه میلیاردر شده اند.

چگونه مولتی میلیاردر شویم

چطوری میلیاردر بشم

 

بخش دوم: مدیریت پول راهی برای میلیاردر شدن

  1. بیکاری را کنار بگذارید.

یکی از فاکتورهای کلیدی برای میلیاردر شدن این است که هیچ وقت بیکار نباشید. فرقی ندارد که پول زیادی پس انداز کرده اید و یا آن را خرج کرده اید. اگر هدف شما میلیاردر شدن می باشد، حتماً باید سر خود را شلوغ کنید. بیشتر میلیاردر ها زمان خالی بسیار کمی دارند. همیشه حساب کتاب اموال خود را دارند و هیچ گاه بیهوده خرج نمی کنند. سبک زندگی آنها به صورت زیر می باشد:

  • با چیزهایی که دارند، زندگی می کنند.
  • یکی از بهترین قوانین برای پولدار شدن این است که همیشه با یک سوم حقوق ماهانه خود زندگی کنید.
  • لباس های با کیفیت بخرید و پول خود را صرف چیزهای مسخره نکنید.
  • یک لباس ۴۰۰ دلاری نیز می تواند تا سالهای سال برای شما مناسب باشد.
  • ساعت، زیورآلات و اکسسوری های گران قیمت نخرید.
  • اجسام را جمع آوری نکنید.
  • از یک ماشین مناسب با یک برند معمولی استفاده کنید.
  • بیش از حد به دنبال برندهای معروف و گرانقیمت نباشید.
  • خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و همیشه آمار حساب کتاب خود را داشته باشید.

 

  1. به پس انداز کردن فکر کنید.

اگر عادت دارید که کارت بانکی خود را داخل جیبتان قرار دهید و مدام خرید کنید، پس برای همیشه باید این عادت را از سرتان بیرون کنید. باید سعی کنید که یک حساب پس انداز برای خود باز کنید و مقداری از پول خود را داخل آن قرار دهید و به طور منظم به آن اضافه کنید. با چنین کاری علاقه شما به پس انداز کردن افزایش پیدا می کند.

  • داشتن یک حساب پس انداز یکی از بهترین راه ها برای ذخیره پول می باشد.
  • همچنین انگیزه شما را برای پس انداز افزایش می دهد.
  • انواع مختلفی از حساب ها هستند که چنین کاری را برای شما میسر می کنند.
  • پس انداز کردن پول نیاز به دیسیپلین خاصی دارد.
  • پس حتماً زمانی را صرف ترک عادت های مخربی کنید که دیسیپلین شما را به هم می ریزد.
  • پس حتما زمانی را اختصاص داده که عادت های بد خود را ترک کنید.
  • روی چیزهایی تمرکز کنید که قرار است در آینده به آنها دست پیدا کنید.
  • ولخرجی را برای همیشه کنار بگذارید.

 

  1. سرمایه گذاری کنید.

اگر برای هدف میلیاردر شدن سرمایه گذاری فردی دارید، می توانید سهامی را در کمپانی هایی بخرید که محصولات و خدمات را به فروش می رسانند. یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در بورس می باشد. حتی می توانید یکی از این سرمایه گزاری ها را در جمع دوستانه خود انجام دهید. هرگونه سرمایه گذاری می تواند در آینده اتفاقات خوبی را برای شما رقم بزند اما در این میان حتماً باید از یک مشاوره اقتصادی نیز کمک بگیرید. برای سرمایه گذاری های بزرگ حتما از مشاوره های اقتصادی کمک بگیرید.سرمایه گذاری ها گاهی اوقات پیشرفت کندی دارند اما بعضی از آنها هستند که در طولانی مدت شما را شگفت زده می کنند.

 

  1. سهام شرکتی بخرید.

سهام های شرکتی یکی از بهترین نوع سرمایه گذاری ها محسوب می شود. زمانی که یک سهام شرکتی به شما اختصاص داده شود، می توانید از تمام سودهای آن شرکت بهره مند شوید. این سهام ها پول شما را افزایش می دهند و به احتمال زیاد شما را سریعتر به هدفتان می رسانند.

چگونه یک میلیاردر شویم

چگونه میلیاردر شویم

 

بخش سوم: برای میلیاردر شدن سراغ یک بیزینس عالی لازم است!

 

  1. به نیازهای مردم توجه کنید که هنگام ایجاد یک تجارت جدید به درد شما می خورد.

فکر خود را برای میلیاردر شدن باز بگذارید. دقت کنید که همیشه چیزهایی هستند که مردم بیش از بقیه به آن نیاز دارند. به همین دلیل باید آنها را فراهم کنید. چیزهایی مثل دستگاه های تولید کننده انرژی، محصولات مختلف و احتیاجات افراد در حوزه سلامتی، صنعت رنگ سازی، زیبایی و غیره جزء نیازهای اساسی مردم محسوب می شوند. علاوه بر آن باید مطمئن شوید که در این تجارت مشتری های ثابتی خواهید داشت. پس با شناسایی نیازها می توانید تجارت خود را گسترده کنید و تلاش خود را برای محصولات و خدمات بیشتر افزایش دهید و به یک برند خاص تبدیل شوید.

 

  1. استارت اپ داشته باشید.

استارت آپ شما نباید بیش از حد گسترده باشد. روی صحبت ما برای تشکیل یک ارتش یا یک تجارت بسیار بزرگ نیست، بلکه می توانید مشتری های بسیار کمی داشته باشید و میزان کمی سود دریافت کنید. پس حتماً استارتاپ خود را راه اندازی کنید و هر روز برای ارتقای آن تلاش کنید. احساس اعتماد به نفس را در خود افزایش دهید و مراقب باشید که بیش از حد قدم های بزرگ بر ندارید. در این قسمت ایده هایی را به شما معرفی می کنیم که در داشتن استارت اپ کوچک به شما کمک می کند.

  • شرکت های اجاره ای را بررسی کنید.
  • مثل شرکت هایی که کارهای خدماتی و نظافتی انجام می دهند.
  • سپس مدت زمانی را برای کسب تجربه در آن جا کار کنید.
  • اگر شرکت خودتان را دارید، می توانید آن را اجاره بدهید و یا از انواع ارزانتر آن خریداری کنید.
  • هر چیزی را که قدیمی و کهنه شده است را نو کنید، مخصوصاً کامپیوترها.
  • مراقب هزینه های اضافی در شرکت باشید.
  • اقتصاد و وضعیت مالی شرکت را بهبود ببخشید.
  • می توانید از برنامه های آنلاین برای افزایش رونق اقتصادی شرکت خود استفاده کنید.
  • لوازمی را که استفاده نمی کنید را خاموش کنید.

 

  1. پول نقدی که در بیزینس و تجارت استارت اپ شما در جریان میباشد را مورد بررسی قرار دهید.

اکنون بهترین زمان برای افزایش کیفیت میباشد. هر دلاری که خرج می شود، اهمیت خواهد داشت و می تواند در آینده شما تاثیر داشته باشد.

  • قابلیت سوددهی تجارت را نادیده نگیرید.
  • همیشه توجه کنید که چه چیزهایی کارآمد نیست و برایش آن ها آمادگی ندارید.
  • فرصت های ناب را نادیده نگیرید.
  • مطمئن باشید که کارهای زیادی برای بهبود وضعیت تجاری و بیزینسی وجود دارد.
  • به جریان مالی بیزینس خود دقت کنید و آن را تحت کنترل داشته باشید.
  • حتماً قرض و بدهی های خود را در سریع ترین زمان ممکن پرداخت کنید.
  • هر چه زودتر با قرض های خود روبرو شوید، ادامه راه را راحت تر پیش خواهید رفت.

 

  1. نقاط قوت تجارت خود را پیدا کنید.

از خودتان میپرسید چگونه میلیاردر شویم ؟؟ برای میلیاردر شدن اول از همه باید نقاط قوت خود را بشناسید که شما را در تجارت ارتقا می دهد. این نقاط قوت شما را از دیگران متمایز می کند. پس ببینید که چگونه می توانید نقاط قوت را افزایش داده و روی آنها تمرکز کنید. سپس گروهی از افراد را پیدا کنید که می توانند پیشنهاد خوبی به شما بدهند و در پیشرفت شما تاثیر گذار باشند. سپس اطمینان حاصل کنید که چنین افرادی برای کاری که برایشان انجام می دهید، پول کافی پرداخت می کنند.

 

  1. برند خود را تعریف کنید.

نام برند شما نباید چیزی فراتر از نوع بیزینس و سیستم کاری شما باشد. معمولا این افراد تمایل دارند که با بیزینس یا کمپانی هایی وارد کار شود که بتوانند مشکلات خاصی را برطرف کنند. نام برند شما باید یادآور نوعی راه حل برای برطرف کردن چنین مشکلاتی باشد.

 

  1. یک مدل تجارتی ایجاد کنید.

مدل تجارتی یا بیزینسی شما باید هم راحت و هم وفادارگونه باشد. اگر فقط به بخش صداقت مدل تجاری خود فکر کنید، احتمالاً مشتری هایی به شما روی می آورند که حاضرند پول زیادی پرداخت کنند که تعدادشان محدود است. به عنوان مثال شما باید به طور ثابت صد مشتری داشته باشید که هر کدام ۱۰ هزار دلار پرداخت می کنند تا بتوانند یک میلیون دلار به شما درآمد برسانند. اگر فقط بخش مربوط به راحتی را در نظر بگیرید، قطعاً با مشتریان زیادی روبرو می شوید که هزینه های بسیار اندکی را برای خرید کردن پرداخت می کنند. پس باید برای تجارت خود صد هزار مشتری داشته باشید که هر کدام ۱۰۰ دلار پرداخت کرده تا بتوانند شما را به یک میلیون دلار برسانند.

چگونه یک شبه میلیاردر شویمآموزش چگونه میلیاردر شویم

  1. در مورد استراتژی خروجی خود تصمیم بگیرید.

ساده ترین راه برای درآمد های زیاد و میلیاردر شدن ، ایجاد یک بیزینس می باشد که ایجاد آن، نیازمند صرف بخشی از دارایی شما می باشد. احتمالاً باید نصف درآمد خود را صرف ایجاد تجارت کنید. یعنی برای داشتن درآمد یک میلیون دلاری، حداقل باید ۵۰۰ هزار دلار خرج کنید. در غیر این صورت احتمال درآمد ماهیانه چهل هزار دلاری از بین خواهد رفت.

 

  1. از مشتری های کنونی خود سود بیشتری دریافت کنید.

سریع ترین راه برای افزایش درآمد این است که محصولات و خدمات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهید که هم اکنون پای ثابت تجارت شما هستند. راه هایی را پیدا کنید تا بتوانید ارزش تجارت و محصولات خود را افزایش دهید و خدمات و محصولاتی را ارائه دهید که بتواند موجب خرید بیشتر مشتریان ثابت شما شود.

 

  1. سیستم هایی را طراحی کرده و مقیاس خود را به نسبت افزایش دهید.

یکی از راز های کلیدی برای رشد درآمد، ساخت سیستم های منحصر به فرد می باشد. اگر محصولی طراحی کرده اید که قیمت آن ۱۰۰ دلار می باشد، مطمئنا ۵۰ دلار آن برای تبلیغات خرج میشود. پس قطعاً مدل طراحی شده شما برنده خواهد بود. زیرا به مراتب مقیاس شما را افزایش می دهد.

 

  1. افراد قابل اطمینان را استخدام کنید.

یکی از مهمترین راه ها برای داشتن درآمد ده ها هزار دلاری در سال و مولتی میلیاردر شدن، استخدام افراد مناسب می باشد. به همین دلیل است که کمپانی ها و شرکت های بزرگ روی کیفیت تیم های کاری خود تمرکز می کنند. یک تیم عالی نیازمند یک رهبری و مدیریت عالی می باشد.

چگونه در جوانی میلیاردر شویم

میلیاردر شدن

 

پاسخ به چند سوال رایج در مورد « چگونه میلیاردر شویم ؟؟»

 

  • سوال: برای میلیاردر شدن باید چه شغلی انتخاب کنم؟

پاسخ: بهترین راه برای ثروتمند شدن این است که برای خودتان کار کنید. پول خود را وارد سرمایه گزاری کنید. کار کردن برای دیگری، ثروتمندی را سخت تر می کند.

 

  • سوال: آیا می توانم دو الی سه بیزینس را همزمان پیش ببرم و موفق شوم؟

پاسخ: بله اما با چالش های زیادی روبرو خواهید بود. بهتر است که یک بیزینس را گسترش دهید و انرژی و توجه خود را فقط وقف آن کنید.

 

  • می خواهم بدون هیچ تقلب و جرمی پولدار شوم. باید چه کنم؟

پاسخ: سخت کار کنید و همیشه به یاد داشته باشید که هیچ کس یک شبه پولدار نمی شود.

راهکارهایی برای میلیار شدن

چگونه میلیاردر شویم

 

نکات نهایی برای میلیاردر شدن

  • مطالعه کنید تا اطلاعات و آگاهی خود را افزایش دهید.
  • بیش از حد روی پول در آوردن تمرکز نکنید؛ زندگی کردن را فراموش نکنید.
  • به دیگران کمک کنید.
  • یاد بگیرید که باید به تک تک افراد توجه کنید تا بتوانند در اهداف بزرگ کمک حالتان باشند.
  • ویژگی های مثبت افراد تیم را در نظر بگیرید.
  • شرکت کردن در کارهای خیر و کمک به دیگران باعث موفقیت بیشتر شما میشود.
  • با افرادی که با شما تفاوت دارند، دوستی کنید.
  • این افراد به شدت شما را از لحاظ ذهنی به چالش می کشند.
  • افراد با تفکر متفاوت در زندگی منبع مناسبی برای انگیزه محسوب می شود.
  • از سیستم هایی پیروی کنید که به اثبات رسانده اند که می توانند افراد را میلیاردر کنند.
  • سعی کنید که زندگی نامه پنج تولیدکننده و میلیونر دنیا را مطالعه کنید.

  • و روش آنها را چه در امور شخصی و چه در امور کاری در نظر بگیرید.
  • تا جایی که می توانید برای دوران بازنشستگی خود پول پس انداز کنید.
  • هرچقدر که پس انداز بیشتری داشته باشید، در آینده زندگی راحت تری خواهید داشت.
  • بیش از حد توان خود سرمایه گذاری نکنید.
  • این نکته برای افراد تازه کار بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • به مرور زمان هر چقدر که تجربه شما افزایش پیدا کند، خطرات کمتری گریبانگیر شما می شود .
  • از کارت بانکی خود زیاد استفاده نکنید.
  • برای خرج های روزانه خود حساب و کتاب داشته باشید .
  • پول نقد همراه خود ببرید تا کم کم وسوسه خرج اضافه شوید.
  • به چیزهای دیگر غیر از پول نیز به فکر کنید و سرگرمی های مفیدی برای خود در نظر بگیرید.
  • وجود سرگرمی های دیگر باعث میشود انگیزه شما برای کار کردن افزایش پیدا کند.
  • اینترنت پر از ایده های ناب است .
  • اینترنت می تواند راه های زیادی را برای پول درآوردن بیشتر به شما معرفی کند.
  • دیدگاه خود را مانند افراد ثروتمند کنید.
  • به منبع ثروت خود که همان سلامت جسمانی و ذهنی شما می باشد، بی اهمیت نباشید.
  • بدون پس انداز هیچ تضمینی برای پولدار شدن شما وجود نخواهد داشت .
  • البته پس انداز به تنهایی، برای میلیاردر شدن کافی نمی باشد.

چگونه بدون سرمایه میلیاردر شویم

چگونه میلیاردر شویم

منبع wikihow /ترجمه اختصاصی سایت دلبرانه 

چگونه در ایران میلیاردر شویم

بیشتر بخوانیم :

چگونه ثروتمند شویم ؟؟

چند روش ساده برای خوشبختی در زندگی

ازدواج موفق چیست | چگونه ازدواج موفقی داشته باشیم؟

چگونه محبوب باشیم ؟؟ ( راه های ساده برای افزایش محبوبیت در جمع )