دسته بندی : آموزش,سرگرمی

چگونه سریع پولدار شویم؟ آنچه برای سریع پولدار شدن باید بدانید!

از خودتان میپرسید چگونه سریع پولدار شویم ؟؟ پاسخ این است که هیچ فرمول خاصی برای این کار وجود ندارد . البته خیلی ها علاقه مند هستند تا ایده ها و عقاید خودشان را که معمولاً فرمول های اعجاب انگیز می دانند را برای چگونه ثروتمند شدن در مدت زمان کوتاه به دیگران ارائه دهند. در حقیقت سالهای زیادی است که این ادعا توسط سایت های مختلف اینترنتی مطرح می‌ شود.مردم نیز دوست دارند تا از راه سریع کسب درآمد کنند و بتوانند با کمترین میزان تلاش، به ثروت زیاد برسند اما واقعا متاسفم که باید به شما بگویم این حقیقت هرگز وجود ندارد و هیچ راهی برای سریع پولدار شدن وجود نخواهد داشت.

راهی برای سریع پولدار شدن وجود دارد ؟ 

چگونه سریع پولدار شویم ؟؟ (۱)

 

سریع پولدار شدن آسان نیست !

اما واقعیت این است که اگر ثروتمند شدن آسان بود همه می‌ توانستند به راحتی این کار را انجام دهند و کتابی را برای رسیدن به ثروت مند شدن بنویسند و بقیه را نیز ثروتمند کنند. اما پولدار شدن نیاز به زمان دارد و همچنین باید استانداردهایی را در این میان در نظر گرفت. معمولاً پیشنهاد می‌شود که برای ثروتمندی ۱۰ درصد از میزان درآمد خود را سرمایه گذاری کنید تا بتوانید در ۳۰ سال آینده کاری خود میلیونر شوید که البته این هم راهنمایی قطعی و درستی نیست.

 

اینجا قرار است چه چیزی به شما بیاموزیم ؟

به جای این راهکارها در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که راه‌ های واقع بینانه برای افزایش ثروت در سریع‌ ترین زمان ممکن چه چیزهایی است. در واقع از اطلاعات این مقاله می توانید به عنوان یک راهنما استفاده کنید. استراتژی‌ ها و مفاهیم کلیدی را برای رشد ارزش مالی خود به شما می آموزیم اما مهارت های خاص در این مورد بستگی به جایگاه فعلی شما دارد.

 

آنچه این مقاله با عنوان های زیر آشنا خواهید شد:

  • – یک برنامه ذهنی مشخص
  • – تعریف ثروتمند بودن
  • – فرمولی که برای فهم گسترش شبکه خود نیاز دارید
  • – چگونگی افزایش درآمد به طور سریع
  • – سرمایه گذاری کردن روی حقوق افراد ثروتمند و میلیونر

استراتژی هایی که در این مقاله را به شما معرفی می کنیم که حتی برای افرادی که پول کمی دارند و منابع درآمدی خاصی ندارند، نیز تأثیرگذار خواهد بود. باید سعی کنید که یک طرز تفکر صحیح داشته باشید، یاد بگیرید که چگونه اموال شخصی خود را مدیریت کنید و سرمایه‌گذاری های هوشمندانه داشته باشید و درآمد خود را افزایش دهید که می‌ تواند برای غلبه به موانع مالی و همچنین ساخت آینده‌ای بهتر کمک کند و همچنین سرعت شما را در ثروتمند شدن افزایش دهد. حتماً به شما توضیح میدهیم که باید از کجا شروع کنید.

 

معرفی نویسنده این نوشته :

  • من چه کسی هستم که قصد دارم چگونه ثروتمند شدن را به شما یاد بدهم؟
  • من یک فرد ۳۰ ساله، کارآفرین و برنامه ریز مالی می باشم.
  • در ده سال اخیر روی پیشنهادات مالی شخصی خودم کار کردم .
  • یاد گرفتم که چگونه سرمایه گذاری های هوشمندانه داشته باشم.
  • پول پس انداز کنم،درآمد خود را افزایش دهم و یک تجارت ایجاد کنم.

در نتیجه در مورد پول داشتن تا مدت زمان زیادی نگرانی ندارم.  زیرا به اندازه کافی برای حمایت از خانواده و آزادی زندگی خودم پول دارم و می‌ توانم هر جا و در هر موقعیتی، هر چیز که خواستم فراهم کنم.در نتیجه امروز اینجا هستم تا بتوانم الگوهای مشخصی را در طرز فکر و رفتار خود به شما آموزش دهم تا شما نیز بتوانید ثروتمند باشید.حقایق کلیدی در این مورد وجود دارد که به شما کمک می کند تا زمان رسیدن به ثروتمندی را کاهش دهید و سریع تر پولدار شوید.

چگونه سریع پولدار شویم

چگونه سریع پولدار شویم ؟؟ (۲)

 

چطور سریع پولدار شویم >> نکاتی که مهم است بدانید

 

بدانید که ثروتمندی یک پروسه است.

بیش از حد به ثروتمند شدن از راه سریع فکر نکنید و به جای آن روی پروسه آن تمرکز کنید. ثروتمند شدن تعریف دقیقی ندارد اما یک انگیزه رایج برای افراداست . این انگیزه باعث می شود آنها را به سمت موفقیت سوق پیدا کنند. باید بدانید که در معادله ثروت دو فاکتور وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا ثروت خود را افزایش دهید:

  1. اضافه کردن ارزش مالی
  2. تیزهوشی در تجارت

این دو فاکتور به شما اجازه می دهد تا رشد ثروت سریع تری داشته باشید.


طرز فکر صحیح داشته باشید.

محصولات و سیستم های زیادی هستند که راز سریع ثروتمند شدن را به شما وعده می دهند.

معمولاً طرزفکر بین آنها به صورت زیر می باشد:

محصولی را بخرید + مرحله به مرحله روی آن کار کنید = ثروتمند شوید.

اما چیزی که هرگز در این افراد ندیدم و مطمئن هستم که شما هم ندیدید، این است که بر اثر یک تجارت یک روزه پولدار شده باشند. اما چرا؟ چون این سیستم ها کارآمد نیست ، زیرا ثروتمندی یک پروسه است، نه یک اتفاق. در کتاب میلیونر از ام.جی. دی مکرو ینگونه می خوانیم که:

>>به ثروت مند شدن به عنوان یک پروسه و سفر نگاه کنید، نه یک اتفاق.