نگاهی به جدیدترین ترندهای حلقه نامزدی در سال ۲۰۲۰

نگاهی به جدیدترین ترندهای حلقه نامزدی در سال ۲۰۲۰


منبع: روزیاتو

174

1399/1/18

20:33


دنیا هر ساله ترندهای جدیدی در زمینه های مختلف به خود می بیند و طبیعی است که در هر دوره چیزهای جدیدی به اصطلاح مد می شود و ترندهای قبلی کنار می روند.

این مسأله در مورد هر آنچه که مربوط به دنیای ازدواج می شود هم صدق می کند. یکی از این چیزها حلقه نامزدی است. حتماً زمانی هم که مادرتان قصد ازدواج با پدرتان را داشت حلقه ی ازدواجش را بر اساس مد آن روزها انتخاب کرده بود. حالا هم شما چه حلقه نامزدی رویاهایتان را انتخاب کرده باشید و چه به تازگی صحبت درباره ی آن را با شریک آینده ی زندگی تان شروع کرده باشید، خوب است قبل از گرفتن تصمیم نهایی و عملی کردن آن نگاهی به تعدادی از ترندهای جدید حلقه نامزدی در سال ۲۰۲۰ بیندازید.

طلای زرد

ترندهای حلقه نامزدی در سال 2020

اینطور که به نظر می رسد امسال شاهد بازگشت قدرتمندانه ی طلای زرد به دنیای حلقه های نامزدی خواهیم بود. بسیاری از طراحان برجسته ی جواهرات امسال از این فلز پر زرق و برق در طراحی حلقه های نامزدی استفاده کرده اند.

منحصر به فرد بودن

اغلب طراحان معتقدند عروس خانم های آینده حالا بیشتر از قبل به دنبال چیزی خاص و منحصر به فرد و سنت شکن هستند و مایلند حلقه نامزدی شان شکل و سنگی نامتعارف داشته باشد.

این مسأله باعث شده طراحان جواهرات هم در سال های اخیر به استفاده از سنگ های متفاوت با تراش خوردگی ها و اشکال و رنگ های نامتعارف روی آورند و کارشناسان معتقدند این میل به ساختار شکنی در سال ۲۰۲۰ هم ادامه خواهد داشت. به اعتقاد آن ها حلقه های پشت باز، سنگ های رنگی و همینطور سنگ هایی که فرم منحصر به فردی دارند در سال ۲۰۲۰ پرطرفدار خواهند بود.

متفاوت بودن پایه حلقه

گرایشی که در سال ۲۰۲۰ در میان تازه عروس ها به طراحی های متفاوت وجود دارد فقط در مورد سنگ حلقه نامزدی صدق نمی کند و حتی اگر آن ها به دنبال یک سنگ متعارف باشند هم احتمالاً از حلقه ای با یک پایه ی متفاوت استقبال خواهند کرد. به گفته ی طراحان آن ها شاهد افزایش درخواست ها در مورد طراحی پایه های متفاوت برای حلقه های نامزدی هستند. از قرار معلوم حالا مشتریان دوست دارند این میل به سنت شکنی را حتی در پایه ی حلقه نامزدی خود هم لحاظ کنند.

حلقه های چند سنگه

افزایش محبوبیت حلقه های نامزدی سه سنگه را شاید بتوان به خاطر انتخاب خاص مگان مارکل برای حلقه نامزدی اش دانست و در سال ۲۰۲۰ شاهد آن خواهیم بود که عروس خانم های آینده به دنبال سنگ های بیشتری برای تزئین حلقه نامزدی خود باشند. به گفته ی طراحان جواهرات، محبوبیت حلقه های نامزدی سه سنگه و پنج سنگه در حال افزایش است.

سنگ های مربع گرد

به گفته ی کارشناسان سنگ های مربع گرد هم اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده اند و گرچه ترند جدیدی برای حلقه نامزدی محسوب نمی شوند اما با یک پایه ی خاص یا ساده هم می توانند بسیار امروزی به نظر برسند.

سنگ هایی با تراش خوردگی های خاص

دیگر اشکال سنگ که اخیراً با افزایش محبوبیت رو به رو بوده اند سنگ های به فرم اشک و بیضی نوک تیز است. این گرایش هم در مورد سنگ اصلی حلقه وجود دارد هم در مورد سنگ های کوچک تری که از آن ها برای تزئین پایه ی حلقه استفاده می شود. هنگام انتخاب حلقه نامزدی اغلب اولین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد سنگ اصلی حلقه است. به گفته ی طراحان، حلقه هایی که سنگ مرکزی آن ها شکل برجسته و متفاوتی مثل سنگ های به فرم اشک و بیضی نوک تیز دارند در سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کردند و این گرایش در سال ۲۰۲۰ هم ادامه خواهد داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو