فاش شدن حقیقت خوردن سوپ خفاش از زبان مجری چینی

82

1399/1/19

02:32


یکی از مجریان چینی درباره حقیقت خوردن غذاهای عجیبی مانند سوپ خفاش، سگ و موش در این کشور توضیح داد.

فاش شدن حقیقت خوردن سوپ خفاش از زبان مجری چینی

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران «ویحا وانگ» مجری چینی در برنامه‌ای تلویزیونی درباره حقیقت خوردن حیوانات و پرندگانی ماننده سگ، موش و خفاش در این کشور صحبت کرد.

وی در برنامه گفتگویی در شبکه «صدی البلد» اعلام کرد ویدئویی که درباره سوپ خفاش در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است در چین نیست بلکه در یکی از کشور‌های جنوب شرق آسیاست.

این مجری چینی درباره خوردن غذا‌های عجیب و غریب در کشورش گفت: اینگونه که برخی معتقد هستند مردم چین غذا‌های عجیب و منزجرکننده نمی‌خورند و انتشار این گونه اخبار برای تخریب وجهه چینی هاست.

وی توضیح داد: خوردن خفاش، سگ و موش جزء عادات غذایی مردم چین نیست و ما غذا‌هایی خوشمزه و جذاب داریم که تماما برعکس چیزی است که در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

همچنین این مجری چینی تاکید کرد که کشورش تدابیر سختگیرانه‌ای را برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ کرده است و مردم در شهر ووهان که کانون اولیه انتشار این ویروس بوده است به زندگی عادی خود بازگشته‌اند.

شیوع ویروس کرونا از اواخر ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ در شهر «ووهان» چین آغاز شد و در حال حاضر به تمامی کشور‌ها و مناطق مختلف در جهان سرایت و بیش از یک میلیون و ۲۷۰ هزار نفر را مبتلا کرده است.

نظرات


تصویری


ویدئو