زندگی هدیه تهرانی بازیگر هم گناه ؛ از اوج در دهه هشتاد و نشان هنری تا فعالیت های اجتماعی (۳۵۶)

زندگی هدیه تهرانی بازیگر هم گناه ؛ از اوج در دهه هشتاد و نشان هنری تا فعالیت های اجتماعی (۳۵۶)


منبع: پرشین وی

372

1399/1/19

05:20


هدیه تهرانی بازیگر سریال هم گناه برادران کیایی در این روزهای سخت قرنطینه برای کمک به مردم در تلاش است تا بتواند سهم کوچکی در نجات بیماران کرونایی در نقاط مختلف کشور داشته باشد

زندگی هدیه تهرانی بازیگر هم گناه ؛ از اوج در دهه هشتاد و نشان هنری تا فعالیت های اجتماعی (۳۵۶)

هدیه تهرانی هنرمندی که این روزها آرام و بی حاشیه دغدغه مردمی را دارد که پوسترهای او را روزی در اوج جوانی بر دیوار اتاق هایشان نصب می کردند و خانواده های که به یاد بانوی جذاب و جسور سینمای ایران نام دخترانشان را هدیه می گذاشتند اما هدیه امروز زنی باتجربه که مسائل اجتماعی و محیط زیستی جامعه اش برای او دغدغه شده است با هدیه دختر ایرانی تفاوت دارد ولی نقطه مشترک هر دو هدیه هنر است و او هنوز ستاره سینمای ایران است. در ادامه مروری داریم بر زندگی هدیه تهرانی بازیگر سریال هم گناه که در ادامه در پرشین وی مشاهده می کنید

زندگی هدیه تهرانی

هدیه تهرانی متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر ایرانی است. اولین بار وی برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد، اما بعدها لادن مستوفی جای او را گرفت. کیانوش عیاری هم او را برای بازی در بودن یا نبودن انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد.

اما سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد و هدیه تهرانی وارد سینمای حرفه‌ای شد.
او برای فیلم های «چهارشنبه سوری» و «قرمز» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شده است.

زندگی هدیه تهرانی

کودکی هدیه تهرانی در کنار پدرش

هدیه تهرانی به عنوان یکی از پنج بازیگر برتر سینمای ایران انتخاب شده بود، آن موقع از حضورش در سینمای ایران تنها هشت سال گذشته بود و در این هشت سال او ۱۷ فیلم سینمایی بازی کرده بود که در میان آنها آثار کارگردانان شاخصی نیز وجود داشت. او نخستین سیمرغش را هم به خاطر بازی در فیلم «قرمز» آن هم درست یک سال پس از آغاز دوران بازیگری اش (سومین فیلم کارنامه کاری اش) گرفته بود.

ازدواج و طلاق هدیه تهرانی

در روزهای ابتدایی سال ۸۶ یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی شخصی هدیه تهرانی رقم خورد و وی با
هومن بهمنش که فردی کمتر شناخته شده بود ازدواج کرد.

زندگی هدیه تهرانی

زندگی هدیه تهرانی

هر چند همان زمانی که هدیه تهرانی که سوپراستار مطلق سینمای ایران به شمار می‌ رفت با یک جوان گمنام ازدواج کرد خیلی‌ ها متعجب شدند. این ازدواج البته فقط چند ماه دوام آورد و وی طلاق کرفت و بعدها شایعه ازدواج دوم وی با علی انصاریان مطرح شده بود که در حد شایعه باقی ماند.

هدیه تهرانی بازیگری که هیچ وقت پی گیر بازیگری نبود

آنطور که خودش در مصاحبه ای گفته :هیچ وقت به صورت جدی و عاشقانه پی گیر بازیگری
نبوده است ولی به هرحال برایش جذابیت داشته است .جذابیتی که دنیای نمایش
به هر شکلش برای همه دارد

پدر هدیه تهرانی به گفته خودش خیلی فیلم می‌ دیده و همیشه او را هم با خودش به سینما می‌ برده است .در ضمن پدرش جسته گریخته کار تئاتر هم می‌کرده است. جالب است بدانید مادربزرگ او در سی سالگی در یک فیلم هم بازی کرده است.

هدیه تهرانی

عکس های هدیه تهرانی

اولین بار که قرار بود بازیگری را شروع کرده و بازی درسلطان را قبول کند با پدرش مشورت می‌کند ودر مجموع پدرش نه خیلی موافق بود ونه خیلی مخالف و مثل همیشه تصمیم نهایی را به خودش واگذار می کند.

تهرانی می‌گوید هیچ‌ وقت «به‌صورت جدی و عاشقانه» پیگیر بازیگری نبوده و خیلی هم برایش پیش می‌آمده که در «کوچه و خیابان» دست‌اندرکاران سینما جلویش را می‌گرفتند و از او می‌خواستند بازیگر شود و او به همه‌ شان پاسخ منفی داده است

تا این‌ که بالاخره در تابستان ۱۳۷۲ محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان او را در یک «فروشگاه» شکار می‌کنند:
«آن‌ها را می‌دیدم که از پشت قفسه‌ها با نگاهشان تعقیب‌ ام می‌ کنند و می‌دانستم
هر لحظه ممکن است بیایند و بپرسند می‌خواهی فیلم بازی کنی؟ این اتفاق بارها افتاده بود
و با این حس و نوع نگاه‌ها آشنا بودم. به‌ هرحال چند لحظه بعد خانم حاجیان جلو آمد
و پرسید شما تهران زندگی می‌ کنید؟

زندگی هدیه تهرانی

زندگی هدیه تهرانی بازیگر سینما

جواب دادم بله و بعد گفت به بازیگری علاقه دارید؟ گفتم نه.» اما حاجیان و شریفی‌نیا از این «نه» دلسرد نشدند و از مادرش شماره می‌گیرند و او را به دفتر «هدایت‌فیلم» دعوت می‌کنند تا در «روز واقعه» بازی کند و تهرانی بعد از خواندن فیلمنامه به‌دلیل این‌که نقش «راحله»، «نقش خیلی کوتاهی است که هیچ کار خاصی جز چن دتا بله و خیر نمی‌کند و بیشتر یک تیپ ساده است تا شخصیت» این پیشنهاد را رد می‌کند

«چون فکر می‌کردم ورود به دنیای سینما و بازیگری مسائلی با خودش همراه می‌آورد
که حضور اول آدم باید ارزشش را داشته باشد و شروع جدی‌تری لازم دارد…
بعدش هم که صحبت‌های مالی و رقم دستمزد پیش آمد و دیدم از همین کار فعلی
خودم بیش‌تر از این حرف‌ها درمی‌آورم.»

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی

حاشیه های نمایشگاه عکس هدیه تهرانی

تهرانی در آذرماه ۱۳۸۸ در اوج التهابات آن سال نمایشگاه عکسی در خانه هنرمندان برگزار کرد که وام ۱۲۰میلیون تومانی حمید بقایی رئیس وقت سازمان میراث‌ فرهنگی به او برای برگزاری این نمایشگاه و بازدید اسفندیار رحیم‌ مشایی از نمایشگاه و شایعه‌ی خریدن گران‌ ترین تابلو، تا مدت‌ها او را به حاشیه برد که بر فعالیت سینمایی او هم تأثیر گذاشت و او را که در دهه‌ی ۱۳۸۰ به یکی از پول‌سازترین بازیگران سینمای ایران بدل شده بود، به انزوا کشاند و شاید از همین رو بود که در فیلم‌های «پل چوبی» (۱۳۹۰) و «آشغال‌های دوست‌داشتنی» (۱۳۹۱) بازی کرد. به‌هرروی سینما با وجود تمام حواشی دست از سر این ستاره‌اش برنداشت و او را به پرده‌ی نقره‌ای بازگرداند.

هدیه تهرانی

نمایشگاه عکس هدیه تهرانی

گاهی خودش هم برای خودش حسابی حاشیه می سازد. روی کار آمدن دولت نهم و حضور اسفندیار رحیم مشایی در رأس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بزرگترین حاشیه عمر این بازیگر را رقم می زند. او تصمیم می گیرد نمایشگاه عکسی با موضوع آب برپا کند و رحیم مشایی هم قول می دهد که اسپانسر این نمایشگاه باشد.

انتشار عکسی از او و رحیم مشاعی که کنار هم در یک سالن اجرای برنامه نشسته اند،
باعث می شود شایعه های زیادی در مورد ارتباط مالی این دو نفر سر زبان ها بیفتد،
حتی برخی پای مسائل دیگری را وسط می کشند.

هدیه تهرانی

زندگی هدیه تهرانی

نمایشگاه برگزار می شود، روز اول افتتاحیه حضور مردم برای دیدن هدیه تهرانی رکوردشکن می شود و در نهایت او می ماند و بدهی های نمایشگاه. رحیم مشایی قولش را عملی نمی کند و هدیه تهرانی می ماند و طلبکارها. کار به شکایت و دادگاه و حتی بازداشت موقت هم می کشید و حاشیه های این اتفاق دامن او را می گیرد. او عکاسی را در ظاهر رها می کند و می چسبد به بازیگری اما تعداد نقش ها و انتخاب هایش روز به روز کمتر می شود.

زندگی هدیه تهرانی ستاره سینمای ایران

انتصاب هدیه تهرانی در کمیته تای‌چی‌چوان

هدیه تهرانی به ورزش علاقه زیادی دارد. روزی که شریفی‌ نیا او را در فروشگاه باغ می‌ بیند،
او با دستی شکسته در فروشگاه حضور داشته، دلیل آن هم ورزش و مربیگری شنا بوده اما
از مقطعی به بعد ورزش رزمی «تای چی» را جدی می‌گیرد، حسابی تمرین می‌ کند
و چهره بودنش باعث می‌شود در این رشته هم زود به مقام و پست دست پیدا کند.

هدیه تهرانی

ورزش مورد علاقه هدیه تهرانی

در فدراسیون ووشو، تهرانی به عنوان نایب رییس سبک تای چی منصوب می‌شود. این اتفاق‌ها هم حاشیه‌های زیادی برای او رقم می‌زند، اما او همچنان این رشته ورزشی را ادامه می‌دهد و حتی برای پیشرفت و آموزش در این رشته به کشورهای خارجی هم سفر می‌کند.

هدیه تهرانی در شهریور ۱۳۹۲ به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد.
این انتصاب با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد ولی از سوی مسئولین فدراسیون ووشو
اعلام شد که وی سابقه مربی‌گری این رشته ورزشی را دارد.

اهدای نشان درجه یک هنر به هدیه تهرانی

در مراسمی علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به هدیه تهرانی و شماری دیگر از هنرمندان نشان درجه یک هنر اهدا کرد. اهدای این نشان با واکنش منفی اصولگرایان و روزنامه جوان همراه شد.

هدیه تهرانی

زندگی هدیه تهرانی بازیگر

بازی هدیه تهرانی در سریال همگناه

سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی  مصطفی کیایی و محسن کیایی به همراه علی کوچکی نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته اند. و این نخستین تجربه برادران کیایی در شبکه نمایش خانگی است که در قالب سریالی اجتماعی رقم خواهد خورد.

هدیه تهرانی پیشتر در فصل ۳ سریال «قلب یخی» ساخته سامان مقدم حضور داشته بود
و این بار نیز در کنار بازیگران این مجموعه قرار گرفته است.

هدیه تهرانی

زندگی هدیه تهرانی بازیگر هم گناه

محسن کیایی,  هدیه تهرانی,  پرویز پرستویی,  رویا تیموریان,  مهدی پاکدل,  پدرام شریفی,  شاهرخ فروتنیان,  روشنک گرامی,  حسین امیدی,  علی باقری,  افسانه چهره آزاد,  فروغ قجابگلی,  احسان کرمی,  سوگل خلیق,  شیرین اسماعیلی,  مارال بنی آدم,  محمدرسول صفری,  آیتک جاویدنژاد,  ساقی حاجی پور,  فرانک کلانتر,  حبیب رضایی,  مسعود رایگان,  بهروز پرستویی,  هنگامه قاضیانی,  افسانه ناصری,  مرتضی آقاحسینی,  محمد موحدنیا,  ماهان نصیری ندا,  سیمون سیمونیان,  آرش تاج,  سام دانشور,  مرتضی زارع,  روفیا محضری,  ارشیا توکلی,  مرجان قمری,  افسانه تهرانچی بازیگران همگناه می باشند.

هدیه تهرانی

پشت صحنه سریال هم گناه

داستاات هم گناه از این قرار است که خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که….

هدیه تهرانی

بازیگران سریال هم گناه

این سریال که دوشنبه هر هفته عرضه می‌ شود، همزمان با انتشار قسمت چهارم از نقش آفرینی شخصیت “فخری” با بازی هدیه تهرانی رونمایی می‌کند.

فخری زن جوانی است که برای گذران زندگی با فرزندش روی یک خودرو وانت کار می‌ کند
و در ادامه داستان با ورود به خانواده صبوری تغییری در مسیر زندگی‌اش ایجاد می‌ شود.
خانواده صبوری داستان اصلی سریال هم‌گناه را تا اینجای کار روایت و بیننده را با رازی
قدیمی آشنا کرده اند که هر کدام از اعضای این خانواده پرجمعیت را به نحوی درگیر کرده است.

هدیه تهرانی

زندگی هدیه تهرانی سوپراستار سینمای ایران

زندگی هدیه تهرانی در روزهای قرنطینه

هدیه تهرانی در روزهای سخت کرونا برای در مناطق محروم

پیمان معادی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش نوشت : تیمی بی ادعا اما عجیب و گمنام به سرگروهی هدیه تهرانی مدت هاست از رسیدگی به مناطق محروم گرفته تا حمایت از مردم آسیب دیده ی سیل و زلزله در این روزها در تلاشند تا تجهیزات محافظتیِ کادر بیمارستان های شهرستان های مختلف را جمع آوردی، تولید و اهدا کنند .

این تیم فوق العاده متشکل از خوش قلب ترین انسانها هفته هاست که در کنارهم در حال خدمت رسانی هستند. تا کنون به شهرستان های مختلف استان گیلان و مازندران و گلستان و همچنین شاهرود،دامغان،سردشت،شیراز و چابهار وزابل و ابوموسی و خامنه و قوچان و سیرجان…

 

همراهی هدیه تهرانی در ارسال کمک‌های مردمی به شهرهای کشور در روزهای کرونایی

همراهی «هدیه تهرانی» در ارسال کمک‌ های مردمی شامل الکل، ماسک، گان، لباس ایزوله، دستکش و…
به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، پس از ارسال تجهیزات درمانی به صومعه‌سرا، رشت،
لاهیجان، آمل، بابل، گلستان و…

زندگی هدیه تهرانی و مرور چهار فیلم برتر وی

هدیه تهرانی در بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی فیلم فجر برای فیلم «چهارشنبه‌سوری» (۱۳۸۴) دومین نامزدی‌اش در فجر را هم بدل به دومین سیمرغ کرد، اما یک دهه بعد این اتفاق برای «اسرافیل» (۱۳۹۵) در جشنواره‌ی سی‌ و پنجم رخ نداد تا او سیمرغ سومش را به لیلا حاتمی و مریلا زارعی ببازد.

۴. شوکران (۱۳۷۷)

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در شوکران

در این فیلم جنجالی، بهروز افخمی از همان ترکیب هدیه تهرانی و فریبرز عرب‌نیای فیلم «سلطان» (۱۳۷۵) بهره برد. هدیه تهرانی در این فیلم در نقش پرستاری به‌نام «سیما ریاحی» بازی می‌کند که صیغه‌ی «مهندس محمود بصیرت» (عرب‌نیا) می‌شود که با خانواده‌اش در زنجان زندگی می‌کند و در تهران با «سیما» وارد رابطه می‌شود.

اکران فیلم در بهار ۱۳۷۹ با تحصن و اعتراضات پرستاران همراه شد و جنجالی که پیرامون
فیلم شکل گرفت به فروش آن کمک کرد تا رقم فروش فوق‌العاده‌ی ۳۸۵میلیون تومانی
را ثبت کند. هدیه تهرانی برای بازی در این فیلم نامزد جایزه‌ی بازیگری از چهارمین
جشن خانه‌ی سینما شد، اما این جایزه به میترا حجار برای «متولد ماه مهر» (۱۳۷۸) رسید.

۳. نیوه‌مانگ (۱۳۸۵)

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در نیوه مانگ

چهارمین فیلم بهمن قبادی مثل سه فیلم قبلی‌اش در فضای کردستان می‌گذرد و مثل «آوازهای سرزمین مادری‌ام» (۱۳۸۱) موسیقی این خطه را دست‌مایه‌ی ساخت فیلم کرد، اما این بار برخلاف فیلم‌های قبلی‌اش از حضور بازیگران حرفه‌ای مثل هدیه تهرانی، گلشیفته فراهانی و حسن پورشیرازی در فیلم بهره برد.

هدیه تهرانی

زندگی هدیه تهرانی بازیگر نیوه مانگ

هدیه تهرانی در این فیلم در نقش خواننده‌ای قدیمی به‌نام «هشو» بازی می‌کند که صدایی آسمانی دارد، اما در تبعید و انزوا زندگی می‌کند و «استاد مامو» که ده پسر نوازنده دارد بالاخره او را راضی می‌کند با گروهش برای برگزاری کنسرت همراه شود.

این فیلم قبادی که آخرین فیلم رسمی او در ایران است، در جشنواره سن‌ سباستین
اسپانیا به‌روی پرده رفت و توانست صدف طلایی این جشنواره و جوایز بهترین فیلم‌برداری
و فیپرشی را به خود اختصاص دهد.

۲. قرمز (۱۳۷۷)

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در قرمز

هدیه تهرانی پس از «سلطان» و «غریبانه» در سومین فیلمش در برابر دوربین فریدون جیرانی قرار گرفت
که پس از یک دهه به عرصه‌ی کارگردانی بازگشته بود تا دومین فیلمش را بسازد.
پس از این‌ که مسعود کیمیایی در «سلطان» از زوج تهرانی ـ عرب‌نیا، و احمد امینی در «غریبانه»
از ترکیب تهرانی ـ پورعرب استفاده کرد، جیرانی فروتن را در برابر تهرانی قرار داد
تا زوجی موفق را معرفی کند که هر دو برنده‌ی سیمرغ بلورین جشنواره‌ی فجر شدند.

هدیه تهرانی در این فیلم در نقش «هستی مشرقی» زنی بیوه را بازی می‌کند که با مرد ثروتمندی به‌نام «ناصر ملک» (فروتن) ازدواج می‌کند، اما «ناصر» دچار پارانویاست و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و عرصه را بر او تنگ می‌کند تا جایی که در دادگاه درخواست طلاق می‌دهد.

۱. چهارشنبه‌سوری (۱۳۸۴)

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در چهارشنبه سوری

این درام رازآلود و رمانتیک سومین فیلم اصغر فرهادی پس از «رقص در غبار» (۱۳۸۱) و «شهر زیبا» (۱۳۸۲) بود که به‌لطف استفاده از هدیه تهرانی در کنار چهره‌هایی مثل ترانه علیدوستی و حمید فرخ‌نژاد برخلاف دو فیلم قبلی توانست در گیشه هم موفق باشد و فرهادی را یک سطح به جلو ببرد تا او از معدود کارگردانانی باشد که هم در جشنواره‌ها و هم در جذب مخاطب به سالن سینما بسیار موفق عمل کند.

هدیه تهرانی

زندگی هدیه تهرانی بازیگر چهارشنبه سوری

در این فیلم هدیه تهرانی در نقش «مژده» بازی می‌کند؛ زنی که به رابطه‌ی همسرش (فرخ‌نژاد)
و زن همسایه (پانته‌آ بهرام) مشکوک است. او برای بازی در این فیلم هم سیمرغ بلورین جشنواره‌ی
بیست‌ و چهارم فجر و هم تندیس بهترین بازیگر زن دهمین جشن خانه سینما را به‌دست آورد.
فرهادی هم برای این فیلم جایزه‌ی هوگوی طلایی جشنواره‌ی شیکاگو را از آن خود کرد
تا حرکتش را به‌سوی ساختن فیلم‌های تحسین‌شده‌ی بعدی‌اش آغاز کند.

زندگی هدیه تهرانی و دوران کم کاری وی در سینما

هدیه تهرانی از سال ۱۳۹۰ تا به حال کلا در چهار پروژه حضور داشته است. او که تا به حال در سریال های تلویزیونی بازی نکرده در این سال در سریال «قلب یخی» ساخته سامان مقدم به ایفای نقش می پردازد. این سریال برای شبکه نمایش خانگی تولید شده و به پایان هم نرسید.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در بدونه تاریخ بدونه امضاء

«پل چوبی» ساخته مهدی کرم پور و «یک روز دیگر» ساخته حسن فتحی دو فیلم دیگر او در سال ۹۰ هستند. در سال ۱۳۹۱ او تنها در یک فیلم به ایفای نقش می پردازد که توقیف می شود: «آشغال های دوست داشتنی».

از سال ۹۱ تا امروز هم خبری از او نیست. فیلم «روز مبادا» در گروه هنر و تجربه یکی دیگر
از فیل های اوست که در این سال ها هدیه تهرانی در آن به ایفای نقش پرداخته.
او در سکانس پایانی این فیلم نقش خودش را بازی می کند؛ زنی که سوپراستار سینماست.

هدیه تهرانی

زندگی هدیه تهرانی بازیگر زن

خانم سوپراستار حالا دوباره به همان موقعیت اولش بازگشته است. کسی نمی داند این ستاره می تواند پس از مدت ها کم کاری، روی پرده سینما تولد دوباره اش را نوید دهد یا باز هم بعد از دیدن فیلم تازه اش، دلش می خواهد از خجالت به زیر صندلی برود که روی آن نشسته است.

زندگی هدیه تهرانی و دوران فرود و بازگشت سوپراستار دهه هشتاد

فیلم های نسل جادویی  , نیوه مانگ , فرزند صبح , هفت دقیقه تا پاییز , پل چوبی , یک روز دیگر ,
روز مبادا , آدت نمی کنیم , بدون تاریخ، بدون امضاء بعد از دوره کم کاری وی و در دوره فرود دوباره وی می باشند.

هدیه تهرانی در دو فیلم «اسرافیل» و «بدون تاریخ، بدون امضا» بازی کرد که هر دو در جشنواره های خارج از ایران خوب دیده شدند. در «بدون تاریخ، بدون امضا» هدیه تهرانی دهه ۷۰ را می بینیم؛ زنی مستاصل اما آرام که سعی می کند تحت هر شرایطی آرامش خودش را حفظ کند.

هدیه تهرانی

عکس های هدیه تهرانی

بازگشت اصلی هدیه تهرانی با فیلم اسرافیل می باشد که حضور موقرانه تهرانی نوید ظهور یک پرسونای تازه ار می دهد؛ بازی او در سکوت، استفاده حداقلی از اندام، چشم ها و میمیک صورت و کنترل در بروز احساسات، اینجا با غم فقدان گره خورده و نتیجه داده است.

کلافگی و خستگی اش با غم به ثمر نشسته و شخصیتی ساخته که بیننده را به درون خودش می کشد؛ مادری که در فراق فرزندش عزادار است، باورپذیرترین نقشی است که تهرانی طی ده سال اخیر بازی کرده است.

هدیه تهرانی

زندگی هدیه تهرانی

مسخره‌باز و بازگشت دوباره «هدیه تهرانی»

هدیه تهرانی در تمام سال‌های فعالیتش نشان داده است که همچنان ستاره‌ای است که فروش گیشه را در نقش اول فیلم یا حتی نقشی کوتاه تضمین می‌کند. بازیگری که روزی گفته بود «سینما برای من فقط در حد یک تفریح است» مدت زمان زیادی است که تفریحش، طرفدارانی جدی دارد.

هدیه تهرانی

فیلم های هدیه تهرانی

هدیه تهرانی با اینکه بازیگر کم‌کاری محسوب می‌شود اما می‌توان گفت درست در همان لحظه
که حافظه پرده سینما از چهره او در حال خالی شدن است باز خود را به رخ سینما می‌کشد.
اکنون فیلم مسخره‌باز به کارگردانی همایون غنی‌زاده که از زمان اختتامیه جشنواره
سی‌وهفتم در زمان گرفتن سیمرغ حاشیه ساز شد بخشی از تبلیغات خود را مدیون چهره تهرانی است.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در پشت صحنه آااادت نمی‌ کنیم

کارگردان مسخره‌باز در اختتامیه جشنواره فجر در زمان دریافت سیمرغ بخش نگاه‌نو یک کارگر افغانستانی را روی سن فرستاد اما برای دریافت سیمرغ دوم در بخش هنر و تجربه خود به روی سن رفت.

نقدهای بسیاری به عملکرد همایون غنی‌زاده وارد شد چرا که برخلاف آنچه که او می‌ خواست
در اعتراض به رفتار با کارگران و مهاجران نشان دهد، در مورد رفتارهای خود او با کارگران
افغانستانی در کافه‌های زنجیره‌‍ای تحت مدیرتش صحبت‌های بسیاری وجود داشت.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی

جدای از نقدهای بسیاری که در مورد خط روایی و تحسین‌هایی که در مورد جلوه‌های ویژه این فیلم وجود دارد بازی‌های خوب بازیگران این فیلم از جمله صابر اَبَر، بابک حمیدیان و علی نصیریان مورد توافق همگان است اما در مورد بازی کوتاه هدیه تهرانی نقدهایی وجود دارد که به کارگردان برمی‌گردد و منتقدان بر این باورند که سکانس‌های حضور تهرانی در فیلم به درستی مدیریت نشده‌اند.

هدیه تهرانی

زندگی هدیه تهرانی

هرچند که عکس‌های لباس و گریم هدیه تهرانی در مسخره‌باز تماشاگران را به‌خود جذب کرده است اما این نقدها سبب نخواهد شد که از محبوبیت هدیه تهرانی کاسته شود همان طور که حاشیه چند سال پیش از هواردانش کم نکرد.

سلام سینما , روزنامه سازندگی , برترین ها , هفته نامه تماشاگران امروز , وب سایت فیلم نت نیوز , آفتاب نیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو