ترامپ: نوری در انتهای تونل دیده می‌شود

منبع: برترین ها

86

1399/1/19

06:10


رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود گفت که هفته آینده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور افزایش خواهند یافت و وی انتظار داشت که تلفات کرونا به ۱۵۰ هزار نفر برسد اما تعداد نهایی کمتر خواهد شد.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت که این کشور در دوره‌ای کوتاه در مقابله با کرونا پیشرفت بزرگی به دست آورده و هفته آینده تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا افزایش خواهند یافت.

وی به وخیم شدن حال «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس نیز اشاره کرد و گفت که دولت وی در ارتباط با پزشکان وی برای ارائه هرگونه کمک هستند.

ترامپ: نوری در انتهای تونل دیده می‌شود

ترامپ در ادامه این کنفرانس خبری مدعی شد که در حال حاضر بیش از نیازهای ضروری بیمارستان‌ها در ایالت‌های مختلف تامین شده است.

رئیس جمهور آمریکا گفت که با «جو بایدن» معاون «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا و یکی از نامزد احتمالی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ درباره مقابله با ویروس کرونا گفت‌وگو کرده است.

وی بار دیگر از شهروندان آمریکایی خواست تا در منازلشان باقی بمانند و گفت که نوری در انتهای تونل دیده می‌شود.

ترامپ گفت: «این ویروس را شکست خواهیم داد چون دشمن همه ماست و با قدرت خارج خواهیم شد و ما انتظار داشتیم که ۱۵۰ هزار نفر به دلیل این ویروس کشته شوند اما معتقدم که تلفات از این عدد کمتر خواهد شد.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو