نحوه حذف پیام های دایرکت اینستاگرام به ساده ترین روش + عکس

نحوه حذف پیام های دایرکت اینستاگرام به ساده ترین روش + عکس


منبع: مینویسم

239

1399/1/19

11:30


نحوه حذف پیام های دایرکت اینستاگرام

فعالیت در اینستاگرام و ارتباط با دوستان در این فضا، جالب و سرگرم کننده است. در بین انواع پیام هایی که در دایرکت اینستاگرام ارسال می کنیم ممکن است گاهی به دلایل مختلف تصمیم به حذف آنها داشته باشیم.

برنامه حذف دایرکت اینستاگرام نیز برای این کار وجود دارد اما اگر بخواهیم در زمان کوتاهی حذف کلی دایرکت اینستاگرام را انجام دهیم، چه باید کرد. همراه ما باشید تا حذف پیام های دریافتی دایرکت اینستاگرام را یاد بگیرید.

نحوه حذف پیام های دایرکت اینستاگرام

حذف پیام های دایرکت اینستاگرام

۱- اولین مرحله برای حذف پیام دریافتی در دایرکت اینستاگرام این است که وارد قسمت دایرکت اینستاگرام شویم صفحه شخص مورد نظر را انتخاب کنیم.

۲ – برای حذف پیام های دایرکت اینستاگرام در این قسمت باید پیامی را که قصد حذف آنرا دارید برای چند ثانیه لمس کنید.

حذف پیام های دایرکت اینستاگرام

برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام چه باید کرد؟

۳ – با لمس پیام مورد نظر در دایرکت اینستاگرام، پیغامی به شکل برای شما ظاهر می شود که شامل دو گزینه است: شما باید گزینه unsend را برای حذف پیام های دایرکت اینستاگرام انتخاب کنید.

نحوه حذف پیام های دایرکت اینستاگرام

پیغام user not found در اینستاگرام یعنی چه؟

۴ – این یکی از انواع روش های نحوه حذف پیام های دایرکت اینستاگرام است و بعد از اینکه شما گزینه unsend را انتخاب می کنید. پیام شما از دایرکت طرف مقابل نیز حذف می شود.

حذف یکجا پیام های دایرکت اینستاگرام

در روش بالا به صورت جداگانه باید برای حذف تمام پیام های دایرکت اینستاگرام اقدام کنید تا برای طرف مقابل نیز پیام ها حذف شود. اما اگر قصد حذف کلی دایرکت اینستاگرام را دارید به روش زیر عمل کنید.

۱ – بعد از ورود به اینستاگرام به قسمت دایرکت وارد شوید.

حذف کلی پیام های دایرکت اینستاگرام

آموزش خصوصی کردن پیج اینستاگرام ساده و سریع

۲ – روی صفحه شخص مورد نظر در چت ها لمس کنید و در گوشی های آیفون به سمت چپ بکشید.

حذف کامل پیام های دایرکت اینستاگرام

چه کسی از اینستاگرام من بازدید کرده است؟

۳ – گزینه delete برای شما نمایش داده می شود، آنرا انتخاب کنید و به سادگی حذف پیام های دریافتی دایرکت اینستاگرام را انجام دهید.

حذف کامل پیام های دایرکت اینستاگرام

در این روش حذف کلی پیام های دایرکت اینستاگرام، تنها در گوشی شما انجام می شود و در دایرکت اینستاگرام طرف مقابل همچنان وجود دارد، مگر اینکه او نیز این مراحل را انجام دهد.

یک روش دیگر برای حذف پیام های دایرکت اینستاگرام این است که طرف مقابل را بلاک کنید با این کار تا زمانی که این شخص را از بلاک خارج نکنید پیام های خصوصی یا دایرکت آن شخص برای شما نمایش داده نمی شوند.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو