تفکیک پسماند با شیوع کرونا چه تغییراتی پیدا می‌کند؟

51

1399/1/19

11:39


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری به تشریح تصمیم‌گیری‌های انجام شده در حوزه تفکیک پسماند در تهران پرداخت.

تفکیک پسماند با شیوع کرونا چه تغییراتی پیدا می‌کند؟

به گزارش بهداشت نیوز: زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری به تشریح وضعیت جمع آوری پسماند‌ها با توجه به شیوع کرونا در کشور پرداخت و گفت: موارد مختلفی را در موضوع پسماند در کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران در دست بررسی داریم تا ببینیم چه اتفاقی باید در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به استمرار شیوع کرونا در کشور و بررسی نحوه جمع‌آوری پسماند‌ها در تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت بحرانی است، باید متناسب با این شرایط عمل کرد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا در کشور در جلسات کمیسیون محیط زیست، سلامت شورای شهر تهران تصمیم گرفتیم که تفکیک پسماند خشک وتر متوقف شود تا شرایط به حالت عادی برگردد و به تناسب این مساله طبیعی بود که میزان حجم و وزن پسماند افزایش کند.

صدراعظم نوری در پایان تصریح کرد: پیش از شیوع کرونا روزانه ۵۵۰۰ تن زباله در تهران تولید می‌شد که این میزان پس از توقف تفکیک پسماند‌ها با افزایش روبه‌رو شد که مجددا این مساله در حال کاهش است و عواملی همچون شیوه مصرف در این موضوع موثر است که آخرین گزارش‌های من نشان می‌دهد که این میزان اکنون در حدود ۵۶۰۰ تن رسیده است.

منبع: میزان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو