خبر نگران‌کننده نویسنده هری پاتر درباره خودش

منبع: ایران آرت

61

1399/1/19

11:40


جی کی رولینگ در پیامی اعلام کرد علائم کرونا را دارد و در حال حاضر به توصیه‌های همسرش که یک پزشک است عمل می‌کند.

ایران آرت: جی.کی. رولینگ خالق دنیای "هری پاتر" فاش کرد که علائم ویروس کرونا را داشته اما در حال حاضر وضعیت جسمانی او بهبود پیدا کرده است. رولینگ با انتشار یک توئیت فاش کرد که علائم کووید-۱۹ را تجربه می‌کند و به توصیه‌های همسرش که یک پزشک است عمل می‌کند.

او ویدویی به اشتراک گذاشت و توضیح داد که چگونه باید با ویروس مقابله شود: "لطفاً این ویدیوی بیمارستان کوئینز را نگاه کنید که توضیح می‌دهد چگونه باید در مقابل علائم تنفسی عمل کرد. در طول دو هفته‌ی اخیر من تمامی علائم ویروس را داشتم (اما آزمایش ندادم) و این کار را به توصیه‌ی همسرم انجام دادم. این تکنیک به من بسیار کمک کرد و حالا کاملاً بهبود یافته‌ام."

به گزارش ۳۰نما، در توئیت بعدی به هوادارنش اطمینان خاطر داد که حالش کاملاً بهبود پیدا کرده است: "از پیام‌های محبت‌آمیز و دوست‌داشتنی شما سپاسگزارم! کاملاً بهبود پیدا کرده‌ام و می‌خواستم روشی را با شما به اشتراک بگذارم که پزشکان پیشنهاد می‌کنند و هیچ هزینه‌ و عوارض جانبی ناخوشایندی ندارد اما به شما و عزیزان‌تان بسیار کمک می‌کند همان‌گونه که به من کرد. همگی مراقب خودتان باشید."

رولینگ نویسنده‌ی هفت رمان "هری پاتر" و فیلمنامه‌ی پیش‌درآمد "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان" است. او با همکاری "استیو کلاوز" نویسنده‌ی کهنه‌کار چندگانه، فیلمنامه‌ی قسمت سوم "جانوران شگفت‌انگیز" را هم به نگارش درمی‌آورد. فیلمبرداری این پروژه از ماه نوامبر آغاز شده بود اما به دلیل شیوع کرونا در ماه مارس متوقف شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو