ریحانه پارسا بدون آرایش در چالش خودت باش

ریحانه پارسا بدون آرایش در چالش خودت باش


منبع: پرشین وی

518

1399/1/19

13:19


ریحانه پارسا بدون آرایش عکسی منتشر کرد و در چالش خودت باش شرکت کرد

ریحانه پارسا بدون آرایش در چالش خودت باش

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر که این روزها به خاطر ازدواجش سوژه شبکه های مجازی شده است. او که تصمیم گرفت با مهدی کوشکی ۱۷سال بزرگتر از خودش ازدواج کند با واکنش های زیادی روبرو شد. روز گذشته او با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش در چالش بدون آرایش خودت باش شرکت کرد. در پرشین وی عکس ریحانه پارسا بدون آرایش را ببینید

چالش ریحانه پارسا بدون آرایش

ریحانه پارسا با انتشار عکسی بدون آرایش از خودش در چالش خودت باش شرکت کرد

ریحانه پارسا بدون آرایش

عکس ریحانه پارسا بدون آرایش

ریحانه پارسا همچنین با انتشار عکسی از خودش متن زیر را نوشت:

موفقیتت را تبریک میگویم، اما مغرور نشو؛
شایستگی ات را ستایش میکنم اما پرستش نه…
تورا دوست دارم دروغ هایت را نه…
صدایت را دوست دارم،سکوت های سیاست مدارانه وسطش را نه…
موهایت را دوست دارم،وزش شیطان لای تار هایش را نه
دست هایت را دوست دارم،چرکِ پول روی آن را نه…
خواب هایت را دوست دارم،بالشت کابوس هایت را نه…
من تورا اینگونه هستی دیدم
مثل دنباله ستاره دنباله دار،ستاره پروری حریصانه ات را نه…
خالی
لَخت
لُخت…
پ.ن:از هزارو یک نامه…

ریحانه پارسا بدون آرایش

ریحانه پارسا

بد نیست درباره ریحانه پارسا بیشتر بدانید

ریحانه پارسا که در سن نوزده سالگی با سریال پدر نامش بر سر زبان افتاد. در یکی دوسال گذشته حاشیه‌هایی را نیز پشت سر گذاشته است. او خودش جایی می‌گوید: “همیشه در زندگی‌ام با یک اعتقاد کار کردم و آن این است که هیچ وقت کار خوب روی زمین نمی‌ماند. در گذشته یکبار این حرف را به کسی زدم و آن زمان آن آدم بسیار به من خندید و خیلی دوست دارم که حال این روزهایش را ببینم. البته قصدم این نیست که خودم را خیلی خوب معرفی کنم، ولی اگر بازیگری را در خودم نمی‌دیدم و فکر نمی‌کردم روزی نقش لیلایی برایم اتفاق می‌افتد؛ هیچ وقت به دنبال آن نمی‌آمدم.

کافیست که کار خود را بلد باشید؛ آن‌وقت قطعا آدم‌های دیگر حاضرند به هر قیمتی شما را برای بودن در کارشان راضی کنند. من اگر شبیه لیلا نبودم؛ قطعا این نقش دیده نمی‌شد و نمی‌توانست موفقیتی کسب کند.”

ریحانه پارسا بدون آرایش

ریحانه پارسا و همسرش

ریحانه پارسا همچنین درباره موفقت زودهنگام خود با سریال به نام پدر گفته است: “از نظر من هر اتفاقی زمان خاص خود را دارد و وقتی این زمان فرا رسد قطعا اتفاق ایجاد خواهد شد. وقتی برای نقش لیلا انتخاب شدم، بسیاری از دوستان خودم که برای این نقش تست داده بودند، آنچنان واکنش منفی نشان دادند که انگار من مقصر انتخاب نشدن آن‌ها هستم. اینکه آدم‌ها از انتخاب یک دختر که از جنس خودشان است نارحت می‌شوند واقعا جای تعجب دارد.

من فکر می‌کنم که همین انرژی بد می‌تواند بزرگ‌ترین عاملی باشد که سبب شده تا اتفاقی برای آن‌ها نیفتد و تازمانی که این انرژی همراه آن‌ها باشد؛ نمی‌توانند موفق شوند. ولی من سال ۹۳ برای نقش اول یک فیلم سینمایی هم انتخاب شده بودم و بعد از کلی تمرین که همراه گروه انجام دادیم؛ کار به دلایل مالی کنسل شد. یعنی می‌خواهم بگویم که در سن ۱۵ سالگی هم تجربه همکاری با بهترین آدم‌ها را داشتم و شاید بعد از آن پروژه بود که این اعتماد به نفس را پیدا کردم و به خود گفتم که قطعا می‌توانم این اتفاق را رقم بزنم.”

اینستاگرام و فرادید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو