جدیدترین خبر از ادامه ساخت سریال پایتخت ۶ در روزهای کرونایی+ ویدیو

منبع: کولاک

181

1399/1/19

14:28


جدیدترین خبر از ادامه ساخت سریال پایتخت ۶ به همراه ویدیویی از بهرام افشاری در حال کار در لوکیشن سریال پایتخت ۶ که در روزهای کرونایی ضبط می شود. بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش ویدیویی از خود منتشر کرد که در آن وی در لوکیشن سریال پایتخت دیده می شود. در این ویدیو افشاری و سایر بازیگران و عوامل پایتخت با ماسک و دستکش حضور دارند و مشغول ضبط قسمت های باقی مانده سریال هستند.

در همین خصوص سیروس مقدم در برنامه «شب صحبت» که از شبکه یک سیما پخش شد در توضیحاتی درباره ادامه فصل ششم پایتخت گفت: طبق تصیم گیری های انجام شده بناست در ۴ قسمت این مجموعه به پایان برسد.

وی درباره ناتمام ماندن این مجموعه اظهارداشت: قسمتی از سریال مربوط به قصه بهتاش بود که در تهران و استادیوم می گذشت و الزام این بخش آمدن به تهران بود و یکسری از ماجراهای دیگر شخصیت ها هم در تهران می گذشت به همین دلیل باید در تهران تصویربرداری می کردیم که به دلیل شیوع کرونا ناتمام ماند.

جدیدترین خبر از ادامه ساخت سریال پایتخت ۶

جدیدترین خبر از ادامه ساخت سریال پایتخت ۶

آرش عباسی همچنان نویسنده قسمت های بعدی پایتخت ۶ خواهد بود. سیروس مقدم در خصوص این نویسنده در مصاحبه ای گفته است:

«من و تهیه کننده خانم الهام غفوری، آرش عباسی را نمی‌شناختیم و سابقه‌ هیچگونه همکاری با ایشان نداشتیم. آرش در پایتخت قبلی هم حضور نداشت و تازه به تیم نویسندگان قرار بود، اضافه شود. آرش نویسنده‌ چند تئاتر بود و تئاتر مولن روژ را با محسن تنابنده و احمد مهرانفر کار کرده بود و تا حدودی از سلایق و توانایی‌های همدیگر آگاه بودند. بعد از آن تئاتر بود که محسن تنابنده آرش عباسی را به عنوان نویسنده‌ جایگزین مرحوم خشایار الوند به ما معرفی و کار را شروع کرد.

طبیعی است مسیری را که تنابنده طی ۱۰ سال طی کرده بود تا به پختگی برای پایتخت نویسی برسد، آرش عباسی می‌بایست در زمان کم و اندکی سپری می کرد. خوشبختانه با استعداد و خلاقیت خود و همراهی و هدایت‌های تنابنده کم‌کم به حال و هوای پایتختی‌ها نزدیک شد و به مرور مدیوم تلویزیون را که مرحوم خشایار الوند به خوبی بلد بود و از نگارش برای آن بر می آمد، بهتر شناخت.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو