دانلود نرم افزار ویرایش قدرتمند تصاویر YouCam Perfect 5.47.3 – اندروید

دانلود نرم افزار ویرایش قدرتمند تصاویر YouCam Perfect 5.47.3 – اندروید


منبع: دانلود ها

152

1399/1/19

15:37


YouCam Perfect برنامه قدرتمندی به منظور فتوگرافی و ویرایش تصاویر اندروید می باشد. کاربران اندروید می توانند تا با این برنامه لک های صورت را حذف کرده و یا پوست صورت و بدن خود را زیباسازی کرده و آن را ذخیره نمایند. با این برنامه می توانید به خوبی زیبایی عکس های خودتان را کامل تر کرده و لک ها را حذف کرده و زیبایی را به چهره های تصاویر اضافه نمایید. با این برنامه می توانید در بخش فیلم نیز وارد شده و ویرایش های خوبی را در این زمینه داشته باشید. فیلترهای برنامه به قدری عالی می باشند که می توانید کلیپ های اکشن خوبی را طراحی کرده و به خوبی از آن لذت ببرید. امکان خلاقیت نیز در این برنامه فراهم شده است. رتوش عکس ها به خوبی در برنامه صورت می گیرد و کاربران مبتدی نیز براحتی می توانند به میک آپ صورت بپردازند. از این برنامه می توانید استفاده نمایید و با طراحی عکس های زیبا به خوبی آن را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همین فیلترها طوری می باشند که روی تمام عکس ها تاثیر خاص خودش را می رساند و می تواند زیبایی را به چهره های مختلف اعطا نماید. این فیلترها قابل دانلود در نسخه های جدیدتر و بهینه سازی شده تر نیز می باشد.

با دانلود YouCam Perfect کاربران می توانند جستجوی خوبی روی فیلترها داشته باشند و طوری عمل نمایند که عکس ها واقعی تر به چشم آمده و تاثیر خوبی روی بیننده داشته باشد. صحنه های سرگرم کننده به قدری می باشد که هر کاربر بر حسب سلیقه خود می تواند انتخاب خوبی را از بین آنها داشته باشد. این برنامه دارای بخش متنوعی نیز به منظور تهیه تصاویر سلفی می باشد که با بهینه سازی توسط خود برنامه امکان ویرایش بهتر آنها نیز فراهم آمده است. این برنامه روی اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب واجرا می شود.

YouCam-Perfect-Cover

YouCam-Screenshot

info

Make every pic and selfie this holiday pitch perfect with the best beauty photo app! The picture editor and photo booth to make you look better, remove blemishes and show off the natural beauty of your face and skin. And create videos and video selfies with 4-8 second clips using cool filters for awesome vine style videos!

Retouch photos to adjust skin tone, add filters, easily remove wrinkles, erase pimples, edit tired eyes, reshape your face, and look thinner in just a few touches. Get the only selfie camera and picture editor you will ever need with hundreds of collages, frames, stickers and fun scenes!

Changelog :

All new 5 tab navigation to search and discover the latest in beauty and fashion. Now switch from snapping a photo to exploring Beauty Circle quickly.

New Features:

NEW 5 tabs bottom navigation (Beauty Circle, Search, Camera, Activity, Me)

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو