دانلود نرم افزار تبدیل عکس به گیف (GIF) برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به گیف (GIF) برای کامپیوتر


منبع: مینویسم

158

1399/1/19

17:00


اگر به دنبال دانلود نرم افزار تبدیل عکس به گیف برای کامپیوتر هستید درست آمده اید. در این مطلب قصد داریم نرم افزارهای تبدیل عکس به گیف برای کامپیوتر را معرفی کنیم و لینک دانلود مستقیم این نرم افزار ها نیز قرار داده شده است.

معرفی و دانلود ۵ نرم افزار تبدیل عکس به گیف برای کامپیوتر

تصاویر GIF اخیرا به دنبال مزایای چند برابری که در مورد سایر قالب های تصویری ارائه می دهند، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. در مرحله اول، فرمت GIF از فشرده سازی استفاده می کند، بنابراین می توانید چندین بار یک تصویر را ذخیره کنید و هیچ گونه داده ای را از دست ندهید. در مرحله دوم، تصاویر GIF امکان انیمیشن و شفافیت را همزمان می دهد.

دو ویژگی که باعث می شود GIF از بقیه فرمت ها متمایز شود. با این وجود، استثنایی ترین ویژگی GIF این است که اندازه پرونده آنها نسبت به سایر فرمت ها بسیار کمتر است. GIF مخصوصاً برای نقاشی های خط، لوگوها ها و سایر تصاویر بسیار کاربردی است.

۵ تا از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به گیف برای کامپیوتر جهت معرفی و دانلود جمع آوری شده است.

همچنین بخوانید: دانلود چند نرم افزار کم کننده حجم فیلم برای کامپیوتر

۱٫نرم افزار تبدیل عکس به گیف iSkysoft iTransfer

iSkysoft iTransfer بهترین نرم افزار برای تبدیل عکس به گیف است. iTransfer یک مدیر رسانه چند پلتفرمی برای Mac و iPhone است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که فایل های عکس، صوتی و تصویری با چندین فرمت مختلف را مدیریت و ویرایش کنید.

iTransfer یک مجموعه نرم افزاری است که شامل ابزارهای مختلفی است. یکی از ابزارهای موجود در برنامه، ژنراتور GIF است. با کمک مبدل GIF می توانید هر پرونده تصویری JPG را به GIF تبدیل کنید. پس از تبدیل تصویر (ها)، می توانید GIF خروجی خود را از طریق چندین ویژگی موجود در iTransfer تنظیم کنید. در زیر راهنمایی در مورد نحوه استفاده از iTransfer برای تبدیل تصاویر JPG به GIF آورده شده است:

مرحله ۱: iSkySoft iTransfer را بارگیری و نصب کنید.

مرحله ۲: iPhone ، iPad یا iPod خود را به رایانه متصل کنید. بر روی دکمه “Toolbox”” کلیک کرده و روی “GIF MAKER” کلیک کنید.

مرحله ۳: تصاویر انتخابی خود را اضافه کنید ، روی گزینه “Creat GIF” کلیک کنید تا تصاویر JPG به GIF تبدیل شود.

به این ترتیب تصویر (های) JPG شما به یک تصویر GIF تبدیل می شوند. تصویر خروجی به طور خودکار در سیستم رایانه شما ذخیره می شود.

لینک دانلود iSkysoft iTransfer 

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به گیف برای کامپیوتر

نرم افزار تبدیل عکس به گیف iSkysoft iTransfer

۲٫نرم افزار تبدیل عکس به گیف FREE JPG TO GIF CONVERTER

Free JPG to GIF Converter نرم افزاری است از Free Image Solutions. همانطور که از نام آن پیداست، به طور خاص برای تبدیل پرونده های JPG به تصاویر GIF ساخته شده است. این نرم افزار بسیار ساده است. لازم نیست ساعت ها وقت خود  را در تنظیم پارامترهای اضافی صرف کنید. امکان جستجوی یک تصویر JPG، بارگذاری آن، تنظیم پوشه خروجی و فشار دادن دکمه Convert” به سادگی فراهم شده است. علاوه بر این می توانید عمق رنگ تصویر مورد نظر را در محدوده ۱۰ تا ۲۵۵ تنظیم کنید.

لینک دانلود نرم افزار FREE JPG TO GIF CONVERTER

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به گیف برای کامپیوتر

نرم افزار تبدیل عکس به گیف FREE JPG TO GIF CONVERTER

۳٫نرم افزار تبدیل عکس به گیف PIXILLION IMAGE CONVERTER

Pixillion Image Converter نرم افزار دیگری است که امکان تبدیل تصویر از یک قالب به قالب دیگر را فراهم می کند. بیشتر برای تبدیل پرونده های JPG به GIF استفاده می شود، با این حال قالب های TIFF ، PNG و BMP نیز پشتیبانی می شوند.

Image Edition: Pixillion Image Converter همچنین حاوی گزینه خاصی برای ویرایش تصاویر است. این نرم افزار دارای ویژگی هایی مانند تغییر اندازه و چرخش است.  همچنین به شما این امکان را می دهد تا تصاویر را فشرده سازی کنید تا این پرونده ها سبکتر باشند و در نهایت بارگیری یا انتقال آسانتر شود.

لینک دانلود نرم افزار PIXILLION 

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به گیف برای کامپیوتر

نرم افزار تبدیل عکس به گیف PIXILLION IMAGE CONVERTER

۴٫نرم افزار تبدیل عکس به گیف REACONVERTER

ReaConverter روشی سریع و ساده برای تبدیل عکس به گیف است. در عین حال بسیار سریع و کارآمد است و به کاربران این امکان را می دهد طیف گسترده ای از تبدیل ها را مدیریت کنند. برخلاف بسیاری از نرم افزارهای دیگر، reaConverter همچنین حاوی تعداد زیادی گزینه ویرایش است ، بنابراین می توانید گیف خروجی را دقیقاً مانند آنچه می خواهید دریافت کنید.

لینک دانلود نرم افزار REACONVERTER

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به گیف برای کامپیوتر

نرم افزار تبدیل عکس به گیف REACONVERTER

۵٫نرم افزار تبدیل عکس به گیف ZAMZAR

Zamzar نرم افزاری است که در آن مهم نیست فرمت های شما در چه شکلی باشند. به شما کمک می کند تا اسناد، تصاویر، فیلم ها و audios را از قالب های مختلف به چندین قالب دیگر تبدیل کنید. قالبهای تصویری که از آن پشتیبانی می کنند شامل pcx ، bmp ، tga ، tif ، jpg ، gif و wbmp است. در کنار این، امکان تبدیل فرمت های مختلف فشرده شده نیز فراهم می شود. علاوه بر این، Zamzar شما را قادر می سازد فیلم ها را از وب سایت های محبوب بارگیری کنید و آنها را به قالب های مختلف تبدیل کنید.

لینک دانلود نرم افزار ZAMZAR

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به گیف برای کامپیوتر

۵ تا از بهترین نرم افزار های تبدیل عکس به گیف برای کامپیوتر به همراه لینک دانلود را معرفی کردیم امیدواریم برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو