موفقیت در کسب و کار با طراحی سایت

توسعه هر کسب و کار و پیشرفت در آن نیازمند پیروی از اصول و قواعدی است که باید به صورت جدی دنبال شود. در دنیای امروز بدون شک یکی از مهم ترین این کلیدها و مسائل، طراحی سایت و ورود به دنیای اینترنت است. از آن جا که کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش بوده و تاثیر آن در تمامی جنبه های زندگی در حال پیشرفت است، برای موفقیت در کسب و کار خود باید به فکر فعالیت در دنیای مجازی باشید.

00575545453995411

طراحی سایت چگونه باعث موفقیت کسب و کار خواهد شد؟

با وجود نرم افزارهای مجازی مختلف، شاید به این نکته فکر کنید که فعالیت در صفحات مجازی تعدادی از این نرم افزارها کافی بوده و نیازی به طراحی سایت ندارید! اگر شما نیز این گونه فکر می کنید، باید بدانید که در اشتباه هستید. طراحی سایت و داشتن آن به کسب و کار و برند شما اعتبار می بخشد. جالب است بدانید که بیشتر کاربران اینترنتی برای خرید و یا دریافت خدمات شرکت ها و فروشگاه هایی که سایت دارند را انتخاب می کنند.

تبلیغات تاثیرگذارتری خواهید داشت

یکی از مواردی که طراحی سایت به شما کمک می کند که کسب و کارتان را ارتقا دهید، استفاده از تبلیغات تاثیرگذار است. شما می توانید با طراحی سایت از ابزارهای سمعی و بصری مختلفی مانند صوت، فیلم، انیمیشن، تصاویر و غیره استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها می توانید کاربران اینترنتی را تحت تاثیر قرار داده و آن ها را نسبت به خود علاقه مند کنید.

تبلیغات پربازدیدی خواهید داشت

تصور کنید که برای تبلیغات به شما پیشنهاد خواهند داد که بنر خود را در یک چهارراه نصب کنید که روزانه میلیون ها نفر از سراسر کشور و جهان از آن عبور خواهند کرد! پیشنهادی هیجان انگیز خواهد بود؟ درست است؟! زیرا این نوع تبلیغ می تواند در هر روز خدمات و محصولات شما را به بیشمار از افراد نشان دهد. طراحی سایت و تبلیغات در دنیای اینترنت همان چهارراه شلوغ و پر بازدید است که شما می توانید برای معرفی کسب و کار خود از آن استفاده کنید.

0057554545399541143

تبلیغات کم هزینه تر و یا رایگانی داشته باشید

احتمالا فکر کنید، استفاده از تبلیغاتی پر بیننده، گسترده و تاثیرگذار نیازمند پرداخت هزینه های بسیار بالا است! اما باز هم اشتباه می کنید! طراحی سایت تبلیغات شما را با کم ترین هزینه های ممکن انجام می دهد. این هزینه بسیار کم تر از تبلیغات در صدا و سیما، چاپ بنر، استفاده از بیلبورد و یا حتی چاپ کاتالوگ است.

از طرف دیگر موتورهای جست و جو می توانند بدون هیچ هزینه ای برای کسب و کار شما تبلیغ کنند. در صورتی که در طراحی سایت شما تمامی اصول از جمله اصول سئو رعایت شده باشد و خودتان نیز بعد از طراحی اصول کاربردی را رعایت کنید، سایت شما می تواند در نتایج اول موتورهای جست و جو قرار بگیرد. کاربران اینترنت این صفحات را انتخاب کرده و وارد سایت شما خواهند شد.

برند، خدمات و محصولات خود را به طور کامل معرفی کنید

یکی از مهم ترین مواردی که برای موفقیت در هر کسب و کار باید به آن توجه شود، معرفی کامل خدمات، برند و محصولات است. شما باید بتوانید در هر زمان ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد و عالی خدمات و محصولاتتان را به مشتری معرفی کرده تا وی بتواند با خیال آسوده خرید یا سفارش خود را انجام دهد. از دیگر مزایای طراحی سایت آن است که شما یک بار برای همیشه محصولات و خدمات خود را به طور کامل معرفی خواهید کرد. کاربران با مطالعه آن دقیقا با شما آشنا شده و اقدام به سفارش محصول و خدمات شما خواهند کرد.

آموزش رایگان و کم دردسر خواهید داشت

در یک کسب و کار سنتی ممکن است بارها مجبور شوید نحوه استفاده از یک محصول و یا خدمات را به مشتریان و کاربران خود توضیح دهید. طراحی سایت این مشکل را نیز برای شما حل خواهد کرد. کافی است در وب سایت خود یک بخش را برای آموزش کاربران خود قرار داده تا به طور کامل نحوه استفاده از یک محصول جدید و یا خدماتتان را توضیح دهید.

خدمات خود را شبانه روزی ارائه کرده و پشتیبانی کنید

طراحی سایت به شما این امکان را می دهد که به صورت شبانه روزی و بدون وقفه فعالیت کنید. بسیاری از کاربران اینترنت و مشتریان شما می توانند در هر ساعت از شبانه روز وارد سایت شما شده و خدمات و محصولات مورد نظرشان را انتخاب کنند. از طرف دیگر پشتیبانی از محصولات و خدمات ارائه شده بعد از طراحی سایت نیز می تواند به صورت شبانه روزی انجام شود. این مساله میزان اعتماد مشتریان به شما را نیز افزایش خواهد داد.

005755454539954114394

طراحی سایت توسط ایزی وب

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، طراحی سایت و تبلیغات در دنیای مجازی به شما این امکان را می دهد که تبلیغاتی گسترده و تاثیرگذار برای برند، شرکت و یا فروشگاه خود داشته باشید. برای طراحی سایت و تبلیغات باید به اندازه کافی وسواس و دقت به خرج دهید، زیر طراحی سایت نامناسب می تواند بیش از هر مساله دیگر شما را با شکست و مشکل مواجه کند.

ایزی وب یا شرکت داده آسان ایرانیان، بیش از 6 سال است که در زمینه تولید نرم افزارهای تحت وب و طراحی سایت فعالیت می کند. این شرکت مجوزهای رسمی از تمامی سازمانی های لازم را داشته و عضو نظام صنفی رایانه ای و شورای عالی انفورماتیک ایران می باشد. مراحل انجام کار، مالیات، بیمه و هزینه ها به صورت کاملا شفاف به شما توضیح داده خواهد شد تا شما بتوانید با خیال آسوده روی ایزی وب حساب کنید.

این شرکت مفتخر است که طی این دوره فعالیت 6 ساله جوایز داخلی و بین المللی بسیاری کسب کند. عنوان بهترین سایت طراحی شده دی ان ان آمریکا، کسب مقام نخست جشنواره های طراحی سایت ایران و پورتال های شهرداری تهران به مدت 5 سال گوشه ای از افتخارات ایزی وب می باشد. در صورتی که شما برای کسب و کار دولتی و یا خصوصی و فروشگاهی خود به دنبال طراحی سایت ایده ال و مناسب هستید، می توانید از خدمات این شرکت استفاده کنید.