حمایت بازیگر قدیمی از وودی آلن و کتاب خاطراتش

منبع: ایران آرت

96

1399/1/19

21:32


لری دیوید از وودی آلن که متهم به آزار جنسی دخترخوانده‌اش است و کتاب خاطرات او، حمایت کرد.

ایران آرت: لری دیوید، ستاره‌ی سریال "زیاد ذوق‌زده نشو" و یکی از خالقین سریال "ساینفلد" از کتاب خاطرات جنجالی "وودی آلن" حمایت کرد. دیوید در مصاحبه با نیویورک تایمز می‌گوید: "کتاب فوق‌العاده‌ای است. سخت می‌شود بعد از خواندن آن فکر کنی که این مرد دست به کار خطایی زده. کتاب عالی و خارق‌العاده و سرگرم‌کننده است. احساس می‌کنی که در یک اتاق کنار او نشسته‌ای."

کتاب اتوبیوگرافی آلن تحت عنوان "نقل هیچ" در ماه مارس توسط "آرکید پابلیشینگ" منتشر شده است. این کتاب پیش‌تر قرار بود توسط انتشارات "آشت" به بازار عرضه شود اما به دنبال استعفای کارکنان، انتشار آن لغو شد. "دیلن فارو" دختر خوانده‌ی آلن سال‌هاست که آلن را به آزار جنسی در دوران کودکی متهم کرده اما فیلمساز همواره آن‌ها را رد می‌کند. "نقل هیچ" پس از انتشار هم با حواشی زیادی همراه شد. 

به گزارش 30نما، دیوید در مورد مستند جنجالی "تایگر کینگ" هم اظهار نظر کرده و مدعی شده که موفق نشده بیش از یک اپیزود از آن را نگاه کند. او که هفته‌ی گذشته مردم را به ماندن در خانه و تماشای تلویزیون تشویق کرد، در مصاحبه با نیویورک تایمز از فعالیت‌های خانگی‌اش در ایام قرنطینه گفت. او در مورد "تایگر کینگ" می‌گوید: "این مستند را بسیار ناخوشایند یافتم. شیرها و ببرها مرا به شدت به وحشت انداختند. می‌خواستند به کسی حمله کنند و آن را بکشند. نمی‌خواستم ببینم که این اتفاق رخ می‌دهد و در ضمن این آدم‌ها روانی بودند، نتوانستم مستند را نگاه کنم."

"تایگر کینگ" مستندی هفت اپیزودی در مورد یک باغ وحش خصوصی است که چند هفته قبل از نت‌فلیکس پخش شد. "جف لو" یکی از شخصیت‌های حاضر در مستند فاش کرد که شبکه در حال فیلمبرداری یک اپیزود جدید برای سریال است. "کارول باسکین" فعال حقوق حیوانات و یکی از شخصیت‌های اصلی از سوی دیگر مستند را نکوهش کرده است. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو