آیا ارسطو با طاهره ازدواج می کند ؟ عاقبت عشق ارسطو و دختر محمود نقاش در پایتخت ۶

منبع: کولاک

199

1399/1/20

11:55


آیا ارسطو با طاهره ازدواج می کند ؟ عاقبت عشق ارسطو و دختر محمود نقاش در پایتخت ۶ به همراه داستان باقی مانده این سریال را در این ویدیو ببینید. طبق تصمیمات مدیران شبکه یک و تهیه کنندگان سریال پایتخت، قسمت های باقی مانده این سریال در حال تصویربرداری است تا به زودی آماده پخش شوند.

در همین خصوص سیروس مقدم در برنامه «شب صحبت» که از شبکه یک سیما پخش شد در توضیحاتی درباره ادامه فصل ششم پایتخت گفت: طبق تصیم گیری های انجام شده بناست در ۴ قسمت این مجموعه به پایان برسد.

وی درباره ناتمام ماندن این مجموعه اظهارداشت: قسمتی از سریال مربوط به قصه بهتاش بود که در تهران و استادیوم می گذشت و الزام این بخش آمدن به تهران بود و یکسری از ماجراهای دیگر شخصیت ها هم در تهران می گذشت به همین دلیل باید در تهران تصویربرداری می کردیم که به دلیل شیوع کرونا ناتمام ماند.

آیا ارسطو با طاهره ازدواج می کند

آیا ارسطو با طاهره ازدواج می کند

اما در همین حال بسیاری منتظرند تا ادامه داستان هایی که در پایتخت ۶ نیمه کار رها ماند را ببینند. یکی از این داستان ها عاقبت عشق «ارسطو» به «طاهره» دختر محمود نقاش است!

شخصیت ارسطو که در سری های قبل هم یا عشق های ناکامی داشته و یا ازدواج منجر به فوت همسر، در این سری هم عاشق شده اما ظاهرا این عشق هم به سر انجامی نخواهد رسید!

در این فصل نقش طاهره دختر محمود نقاش را بازیگری به نام عارفه معماریان ایفا می کند که شخصیت ارسطو این بار عاشق او می شود.

عارفه معماریان متولد سال ۱۳۷۰ در مشهد می باشد و ۲۹ سال سن دارد  او بازیگری را با تئاتر از سال ۹۰ شروع کرده است . اولین حضور حرفه ای او در سینما حضورش در سریال مانکن در نقش بهار, خواهر کاوه بود . او حال در سریال پایتخت که یکی از محبوب ترین و پربیننده ترین سریال ها می باشد ایفای نقش کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو