مدیری که قائم مقام هم شد! مدیر روابط عمومی معاونت صدا پست جدید گرفت

منبع: سینما پرس

109

1399/1/20

13:49


سینماپرس: حامد فاتحی با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش، به سرپرستی حوزه قائم مقامی این مجموعه تخصصی منصوب شد.

حامد فاتحی

سینماپرس: حامد فاتحی با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش، به سرپرستی حوزه قائم مقامی این مجموعه تخصصی منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، حمیدرضا افتخاری مدیر کل هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش در حکمی حامد فاتحی را به عنوان سرپرست حوزه «قائم مقامی شبکه رادیویی نمایش و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو» منصوب کرد.

در حکم حمید افتخاری خطاب به فاتحی آمده است: نظر به مراتب تعهد تجربه و شایستگی های جنابعالی بدین وسیله به عنوان سرپرست حوزه قائم مقامی شبکه رادیویی نمایش و اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو منصوب می‌شوید. رجاء واثق دارم که با بهره‌گیری از همت بلند و حس مسئولیت پذیری، رادیو نمایش را یاری خواهید کرد تا گام‌های پیش رو را محکم‌تر و هدفمندتر بر دارد.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می‌رود ضمن هماهنگی و یاری دیگر مدیران شبکه، اقدامات زیر در حیطه مدیریت جنابعالی انجام پذیرد؛
گسترش ارتباط شبکه با نهادها و دستگاه‌های مرتبط، طراحی و اجرای برنامه های میدانی به منظور معرفی هرچه بیشتر شبکه، ایجاد تمهیدات لازم جهت حضور قدرتمند شبکه در رویداد های مختلف نمایشی کشور، ایجاد زمینه همکاری با شبکه های رادیویی و تلویزیونی، طراحی و سازماندهی بانک نمایش های رادیویی، پیگیری لازم جهت راه اندازی و هدایت پایگاه جامع نمایش رادیویی، سازماندهی امور اداری همکاران شاغل در مجموعه، از خداوند متعال موفقیت جنابعالی را در این مسئولیت خطیر آرزومندم.

فاتحی تاکنون مدیریت روابط عمومی صدای رسانه ملی را عهده دار بوده، پیش از آن با راه اندازی قرارگاه رسانه ای بسیج صداوسیما، مدیریت راهبردی تولیدات ویژه و برنامه های زنده بسیج، سپاه و سازمان های دیگر را در قالب مسئولیت این قرارگاه بر عهده داشت که مورد تقدیر رئیس وقت سازمان صدا و سیما قرارگرفت، مدیریت تامین و هماهنگی پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی بسیج، مدیریت تولید و فنی شبکه سراسری «شما»، مدیریت روابط عمومی بسیج صداوسیما، از دیگر سوابق مسئولیتی وی در رسانه ملی است.

از دیگر تجربیات فاتحی درحوزه محتوا می توان تهیه کنندگی تلویزیونی و سردبیری ویژه نامه های رسانه ملی و دبیری کنگره های علمی در دانشگاه آزاد اشاره کرد، «تقویت امتداد پیام»، باز تعریف «فرایند تولید، انتشار و رصد خبر»، تقویت «ارتباط با رسانه ها»، راه اندازی فضای مجازی روابط عمومی و «تقویت درگاه های انتشار» با ورود به عرصه «تولیدات تلویزیونی و رادیویی» محقق شد، تولید و پخش نخستین مجموعه تلویزیونی مستند های تلویزیونی مفاخر رادیو(استودیو هشت) و آغاز فرایند پیش تولید سری دوم «مجموعه ۴۰ قسمتی مفاخر رادیو» را می توان بعنوان برخی از توفیقات وی در دوره مسئولیتش در روابط عمومی معاونت صدا برشمرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو