بونچوک ییلماز بازیگر نقش سعادت در سریال ترکی گودال کیست؟ + بیوگرافی و عکس

بونچوک ییلماز بازیگر نقش سعادت در سریال ترکی گودال کیست؟ + بیوگرافی و عکس


منبع: کولاک

755

1399/1/20

18:26


بونچوک ییلماز بازیگر نقش سعادت در سریال ترکی گودال کیست؟ همچنین بیوگرافی و عکس های بونچوک ییلماز بازیگر ترکیه ای و اینستاگرام زندگی شخصی. سریال ترکی گودال Çukur یکی از متفاوت ترین سریال های ترکیه ای به لحاظ مضمون و داستانی ست. داستان سریال کنترل یکی از پردردسر ترین محله های استانبول یعنی چوکور (گودال) است که در دست خانواده کوچوآ هست. مهم‌ترین قانون این خانواده این است که اجازه به پخش و مصرف مواد مخدر نمی‌ دهند. ولی گروهی دیگر که به تصاحب این محله چشم دارد و می خواهند این قانون (منع مخدر) را بشکنند. این باعث میشود نظم حاکم در محله بهم بخورد و ادامه ماجرا. در این سریال بونچوک ییلماز بازیگر نقش سعادت است.

بونچوک ییلماز بازیگر نقش سعادت

بونچوک ییلماز بازیگر نقش سعادت

بونجوک ییلماز (Boncuk Yilmaz) هنرپیشه ای محبوب در بین مخاطبان ترکیه ای ست.  نام اصلی او بونجوک مقبوله ییلماز است. او ۱۳ می سال ۱۹۸۱ در شهر زیبای استانبول به دنیا آمد. بونجوک پس از به پایان رساندن دبیرستان در رشته رسانه در دانشگاه آنادولو شروع به تحصیل کرد.

وی اولین گام برای بازیگر شدن را در حین تحصیل به سبب آشنا شدن با احمد اولوچای برداشت. این آشنایی سبب شد که در فیلم او با نام “ساختن کشتی از پوست هندوانه” فرصت نقش آفرینی داشته باشد. اجرای موفق او در این فیلم سبب شد که بتواند جایزه بهترین بازیگر زن امیدبخش را در بیست و ششمین جشنواره سیاد از آن خود کند. قد بونجوک ییلماز ۱۶۵ سانتی متر و وزن او ۵۵ کیلوگرم است. رنگ چشم های او قهوه ای و رنگ موهای او مشکی است.

شروع فعالیت حرفه ای

بونجوک ییلماز  اولین حضور جدی خود را با حضور در فیلم زخم های گذشته قلبم (Mazi Kalbimde Yaradır) تجربه کرد. حضور درخشان او در فیلم قبلی و کسب جایزه در انتخاب او بیشترین تاثیر را داشت. او در این فیلم به ایفای نقش نیهال (Nihal) پرداخت.

در این فیلم اسماعیل هکی تاسلاک و کادیر کایماز نقش های اصلی را بر عهده داشتند. این فیلم در مورد داستان دو فرد جوان است که سخت تلاش می کنند سینما را در دنیای کوچک خودشان جا بدهند.

در سال ۲۰۰۶ او نقش سر سبد و خوبی را از آن خود می کند. بونجوک ییلماز در این سال در سریال خوابگاه دختران حضور پیدا می کند. داستان این فیلم در مورد دختران دانشجویی است که در خوابگاه زندگی می کنند و یک مرد جوان که آپارتمانش رو به روی خوابگاه آنهاست آنها را دزدکی نگاه می کند.

بونجوک ییلماز (Boncuk Yilmaz) بعدا در سریال سیلا موفق به نقش آفرینی شد. او در سال ۲۰۱۳ در سریال یک بالشت که یک سریال تقریبا کمدی بود نقش آفرینی نمود. اما نقطه عطف او حضور در سریال گودال بود. او با حضور در این سریال توانست ثابت کند که نقش های گذشته او موفقیت های او تصادفی نبوده و لیاقت آنها را داشته است.

او در این سریال با آراس بولوت اینملی (Aras Bulut Iynemli) و (Dilan Çiçek Deniz) و کوبیلای آکا (Kubilay Aka) همبازی است.

همسر و روابط عاطفی

بونجوک ییلماز (Boncuk Yilmaz) در این زمینه بسیار کم حاشیه بوده است و خبری از چند نفر در زندگی او نبوده است. او در سال ۲۰۱۳ با دیگر بازیگر ترک فتحی کانتارجی (Fethi Kantarcı) ازدواج کرد. آنها تا کنون در کنار یکدیگر زندگی آرامی را سپری کرده اند.

اینستاگرام

boncukyilmaz@

صفحه شخصی اینستاگرام بونجوک ییلماز (Boncuk Yilmaz) در حال حاضر نزدیک به ۲۳۰ هزار مخاطب (دنبال کننده) دارد. قطعا این عدد برای چنین بازیگری ثابت نخواهد بود و باید منتظر افزایش آن باشیم. لینک پیج او در ابتدای پاراگراف قرار گرفته اگر تمایل دارید که از جزئیات زندگی او با خبر شوید می توانید به پیج اینستای او مراجعه کنید. در ادامه تعدادی از عکس های او را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

فیلم ها

۲۰۱۷ – Pit
On a Pillow – ۲۰۱۳
Mazi is a wound in my heart -2011
Households – ۲۰۰۹
Sıla – ۲۰۰۶
Girls’ Dormitory -2006
Silent Night 2005
Making Ships From Watermelon Peel (Nihal) 2004


همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی گودال Çukur


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های بیوگرافی بازیگران ترکیه ، سریال ترکیه ای ، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو