ارتقای باطنی فولکس آماروک توسط ABT

منبع: نوداد

105

1398/4/4

17:03


ABT اسپورت لاین نسخه ی پرچم دار فولکس واگن آماروک را کمی قوی تر کرده است. با نصب واحد کنترل پیشرانه ی خاص این تیونر، قدرت پیشرانه ی ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی پیکاپ ژرمن ها افزایش ۴۸ اسب بخاری داشته و گشتاور نیز ۵۰ نیوتون متر بهبود یافته است.

به این ترتیب آماروک پرچم دار هم اکنون قدرت ۳۰۶ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۰ نیوتون متری دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می شود. به لطف بهبود خروجی پیشرانه هم شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۹ ثانیه ای این خودرو دودهم ثانیه بهتر شده و حداکثر سرعت نیز به ۲۱۱ کیلومتر در ساعت رسیده است.

این تیونر مشهور دیگر مدل های آماروک را نیز ارتقا داده و نسخه ی دیزلی ۲۲۴ اسب بخاری هم اکنون قدرت ۲۶۵ اسبی دارد. همچنین مدل پیش از فیس لیفت مجهز به پیشرانه ی ۲ لیتری دیزلی هم اکنون با افزایش قدرت ۲۰ اسب بخاری خروجی ۲۰۰ اسبی دارد.

ارتقای باطنی فولکس آماروک توسط ABT

علیرغم افزایش قدرت پیشرانه، بدنه و کابین آماروک ۶ سیلندر دست نخورده باقی مانده است. البته مواردی همچون میله های اسپورت همرنگ بدنه، چراغ های جلوی بای زنون و دیلایت های LED و رینگ های ۲۰ اینچی باعث تمایز این خودرو با نسخه های استاندارد می شود. سه رنگ سفارشی آبی، خاکستری و سبز نیز برای بدنه در دسترس هستند. برخی عناصر مشکی تیتانیومی و چرم ناپا هم در کابین بکار رفته است تا نظر خریداران را به خود جلب نماید.

ارتقای باطنی فولکس آماروک توسط ABT

ارتقای باطنی فولکس آماروک توسط ABT



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو