تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

منبع: نوداد

179

1399/1/20

22:06


شاید خیلی ها ندانند که برند سامسونگ توسط شخصی به نام لی بیونگ چول در سال ۱۹۳۸ تاسیس شده است. شروع کار این مجموعه، صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین بوده است و بعد از سه دهه در سال ۱۹۶۰ وارد عرصه تجارت الکترونیک شده است. وسایل الکترونیکی و لوازم خانگی سامسونگ در تمامی دنیا معروف بوده و دارای نمایندگی های بسیاری در سراسر جهان برای خدمات رسانی بیشتر به مشتریان می باشد.

برای آشنایی بیشتر با نمایندگی سامسونگ در تهران می توانید با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس گیرید که به صورت ۲۴ ساعته، این مجموعه همراه شما عزیزان خواهند بود و دارای تعمیرکاران مجرب و خبره نیز می باشند. 

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

شرکت سامسونگ به علت مشتری مداری و دارا بودن خدمات پس از فروش خود با استفاده از برگه های گارانتی، توانسته بسیاری از مردم را برای خرید لوازم خانگی، جذب خود نماید. همانطور که در جریان هستید این کارت گارانتی یا ضمانت نامه، یکی از مهمترین موارد به هنگام خرید لوازم الکترونیکی می باشد. داشتن این برگه باعث می شود که در صورت خرابی یا آسیب دیدن وسیله بعد از خرید، بدون پرداخت هیچ وجهی و عموما به صورت رایگان، کالای شما تعمیر و یا تعویض نیز گردد.

یکی از مهمترین توصیه های ما به شما، سرویس کردن وسایل الکترونیکی خود مانند لباسشویی سامسونگ، بعد از گذشت ۶ماه میباشد تا از هزینه های گزاف جلوگیری به عمل آید. اگر مدت زمان کارت گارانتی شما تمام شده است نگران نباشید؛ چرا که سامسونگ، همه جوره برای راحتی و کمتر کردن هزینه های مشتریان خود با آن ها راه می آید.

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین لوازم برای هر خانه می باشد و نبود آن باعث کندی در شستشو و به هدر رفتن مقدار زیادی از آب می باشد. هر چند، خانه هایی هستند که بنا به شرایط گوناگون و اوضاع اقتصادی، از این وسیله ضروری و مهم بی نیاز مانده اند. همانطور که در بالا ذکر شد، سامسونگ با قدمتی که دارد، قطعا می تواند یکی از گزینه های مناسب برای خرید لوازم خانه مانند ماشین لباسشویی باشد. حال اگر لباسشویی شما بنا به دلایل گوناگون دچار خرابی یا نیاز به تعمیر داشت، بهترین راه حل چیست؟ این روزها به خاطر تاسیس نمایندگی های بسیاری، دیگر نباید نگران تعمیر وسایل سامسونگ مانند لباسشویی باشید؛ چرا که با تماس به نمایندگی های معتبر سامسونگ یا مطالعه صفحه تعمیرات ماشین لباسشویی SAMSUNG، به راحتی می توانید مشکل بوجود آمده در ماشین لباسشویی خود را حل نمایید. اگر ماشین لباسشویی شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، بهترین روش تماس با تعمیرگاه مرکزی سامسونگ و راهنمایی خواستن از آن ها است که قطعا با دارا بودن تعمیرکارانی متخصص و حرفه ای می توانند مشکل شما را در سریعترین زمان ممکن و با حضور در محل شما، برطرف نمایند. اگر شما آشنایی نسبی با ماشین لباسشویی داشته باشید به راحتی با تماس با پشتیبانی سامسونگ می توانید مشکلات را خودتان در سریعترین زمان، حل نمایید. قبل از تماس با نمایندگی سامسونگ، حتما باید به این سه موردی که در ادامه به آن می پردازیم، توجه خاصی داشته باشید.

  • هنگام تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ یا هر برند دیگری، بهتر است که از حالت برق رسانی آن اطمینان پیدا کنید، مثلا دوشاخه را چک کنید یا اگر از مبدل سه به دو استفاده می کنید، مطمئن شوید که سالم است.
  • بعد از چک کردن برق، نوبت به بررسی شیر آبی می رسد که به ماشین لباسشویی متصل شده است و فیلتری که درون ماشین لباسشویی تعبیه شده است.
  • اگر ماشین لباسشویی شما دارای بوی بدی است، ماشین را عاری از هرگونه لباس نمایید و با آب، سرکه و جوش شیرین آن را شستشو دهید و سپس از سالم بودن و تمیز بودن لاستیک های دور درب آن اطمینان پیدا نمایید.
رایج ترین مشکلات برای تعمیر ماشین لباسشویی 
بعد از بررسی سه مورد بالا ممکن است به این مشکلات برای تعمیر نیاز پیدا کنید که شامل موارد زیرمی باشد: 
  • لرزش شدید ماشین لباسشویی سامسونگ
  • نچرخیدن ماشین لباسشویی
  • تخلیه نکردن آب در درون ماشین لباسشویی
  • آبگیری آرام یا سرریز شدن آب از درون ماشین
  • شکسته بودن قاب مخصوص ماشین لباسشویی سامسونگ
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی
  • نمایان شدن ارورهای متفاوت بر روی ماشین های لباسشویی دیجیتالی

اگر با روش های ذکر شده نتوانستید، مشکل ماشین خود را حل نمایید می توانید با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ در هر کجایی از تهران که هستید (شرق تهران، غرب تهران، شمال یا جنوب تهران) تماس بگیرید.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو