آخرین تصمیم درباره اجرای طرح ترافیک در تهران

منبع: برترین ها

98

1399/1/22

19:53


سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ستاد مقابله با کرونا تصمیمی در زمینه لغو طرح ترافیک نداشته است، گفت: از فردا طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا به صورت هوشمند اجرایی می‌شود.

خبرگزاری فارس : سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ستاد مقابله با کرونا تصمیمی در زمینه لغو طرح ترافیک نداشته است، گفت: از فردا طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا به صورت هوشمند اجرایی می‌شود.

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران درباره اجرای طرح ترافیک از فردا 23 فروردین اظهار داشت: مطابق اعلام قبلی طرح ترافیک اجرایی می‌شود و هنوز هیچ تصمیم مبنی بر لغو آن گرفته نشده است.

وی افزود: طرح ترافیک از فردا ساعت 7:30 تا 19 اجرایی می‌شود و یک فرصت دو ساعته از ساعت 14 تا 16 برای شهروندان در نظر گرفته شده و در این فرصت افراد می‌توانند از شهر خارج شوند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به این که اجرای طرح برای روز آینده هوشمند در نظر گرفته شده و از سفرهای غیر ضروری در سطح پایتخت و در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا می‌کاهد، گفت: اجرای طرح بر اساس ساعات اعلام شده برای روز آینده مانع از ایجاد مشکل در رفت و آمد کارمندان شده و از طرفی سبب می‌شود که سفرهای ضروری و گردشی را شاهد نباشیم.

حجت گفت: در صورتی که طرح ترافیک برای روز آینده لغو شود باید ستاد کرونا در این زمینه تصمیم گیری کند و ما تابع این ستاد هستیم، ولی بر اساس آنچه که توسط شورای ترافیک تهران اتخاذ شده، طرح ترافیک فردا اجرایی می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو