داستان کامل قسمت ۷۴ سریال ترکی استانبول ظالم

منبع: کولاک

251

1399/1/22

22:02


داستان کامل قسمت ۷۴ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۷۴ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

قسمت ۷۴ سریال ترکی استانبول ظالم

قسمت ۷۴ سریال ترکی استانبول ظالم

آگاه نگاهی به سرتا پای ندیم می‌اندازد و گریه می‌کند. شنیز مات و مبهوت، آرام از میان مهمان ها می‌گذرد و به طبقه بالا به اتاقش می‌رود. جنک و جمره در میان مهمان ها گیر می‌کنند و عکس می‌گیرند. کمی بعد جنک به اتاق مادرش می‌رود تا به او سر بزند. شنیز بی‌حال روی تخت خوابیده و به سقف خیره شده است. جنک متوجه می‌شود که شنیز یک بسته قرص خورده تا خودکشی کند. جنک به مادرش کمک می‌کند تا هرچه خورده را بالا بیاورد.

جنک پس از رسیدگی و آرام کردن شنیز، رویش پتو می‌کشد تا به مهمانی بازگردد. او می‌گوید:«کی فکرشو می‌کرد روز عروسیم ندیم راه بره و با دستای خودش بهم کادوی عروسی بده!؟» جمره نیز از مهمانی فرار کرده و در سرویس بهداشتی گریه می‌کند. او بیرون می‌آید و به بالکن می‌رود تا ندیم را ببیند. آگاه با ندیم در حیاط صحبت می‌کند. او خواهش می‌کند که شب را در خانه اش بماند. ندیم با دیدن جمره، می‌گوید که آماده ی بازگشت به خانه است اما خانه آماده نیست. برای همین قرار می‌شود که بعدا به خانه بازگردد. ندیم سوار ماشین شده تا به مزرعه برود.

عضلات بدنش به شدت درد گرفته و می‌لرزند. جمره که بغض کرده به آگاه می‌گوید چشم های ندیم جور دیگری نگاه می‌کنند. آگاه بحث را عوض کرده و می‌خواهد به مهمان ها برسد. جنک به دروغ میگوید که مادرش سردرد داشته و خوابیده است. آن شب، جنک به جمره می‌گوید : « پس تو از راز بابام خبر داشتی. میدونستی ندیم خوب میشه و برمیگرده برای همین طلاق نگرفتی. حالا که ندیم خوب شده دوتایی منو مامانم رو از بین میبرین؟» جنک با ناراحتی از اتاق بیرون می‌رود. در مزرعه، دکتر درمورد اتفاقات و احساسات ندیم می‌پرسد.

ندیم توضیح می‌دهد که در چشم های شنیز، ترس و در جنک تعجب را حس کرده است. اما نتوانسته از جمره چیزی بفهمد. از زمانی که جمره در مزرعه گفته که همانند بقیه به او دلسوزی میکرده، دیگر چیزی حس نمی‌کند. نریمان به خانه جرن می‌رود و آمدن ندیم را به او تعریف می‌کند. صبح روز بعد، آگاه تدارکات بازگشت ندیم را چیده و اتاق ندیم حاضر است. او با استرس در حیاط قدم می‌زند. ندیم و دکترش در راه خانه هستند. شنیز از پنجره به بیرون خیره شده است. جنک می‌پرسد که آیا حاضر است؟ شنیز می‌گوید که انسان برای قیامت نمی‌تواند حاضر باشد

/ قسمت ۷۴ سریال ترکی استانبول ظالم را خواندید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو