قرص ایمیونس و آنچه باید درباره این دارو بدانید

قرص ایمیونس و آنچه باید درباره این دارو بدانید


منبع: آرگا

131

1399/1/23

11:09


قرص ایمیونس یکی از انواع داروهایی می باشد که به منظور حفظ و تامین سلامت سیستم ایمنی بدن کاربرد دارد که بهتر است پیش از مصرف این دارو درباره آن اطلاعات کافی داشته باشید به همین خاطر در این مقاله اطلاعاتی از این دارو در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

داروی ایمیونس از داروهای بسیار کاربردی به منظور حفظ و تامین سلامت سیستم ایمنی بدن می باشد که دارای بتاکاروتن، بیوفلاونوئیدها، ال کارنتین و ال سیستین، مواد معدنی و ویتامین های D3,E ,C است که در بیماران قبل و بعد از جراحی، بیماران قلبی و عروقی و در بیماری های مزمن مانند دیابت و به منظور پیشگیری از ابتلا به عفونت ها، بهبود مشکلات پوستی و تامین سلامت بافت بینایی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

اطلاعات دارویی ایمیونس

اطلاعات دارویی قرص ایمیونس

 مواردی مانند استرس، آلودگی، میکرو- ارگانیسم ها، بیماری های مزمن و سلول های سرطان به ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن منجر خواهد شد که در واقع تضعیف سیستم ایمنی بدن باعث بازگشت عفونت ها، کاهش سرعت روند بهبود زخم و خستگی بیش از حد می شود که قرص ایمیونس دارای آنتی اکسیدان ها و ریز مغذی ضروری می باشد که سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت از سلول ها در مقابل اثرات مخرب رادیکال های آزاد می شود که برای بیماران مبتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت و نارسایی قلب، مبتلایان به سرطان و سل یک محصول ایده آل است، در ادامه با کاربرد این دارو بیشتر آشنا خواهید شد:

آشنای با کاربرد داروی ایمیونس

  • محافظت از بدن در مقابل اکسیداتیو استرس ها
  • کمک به حفظ سلامت و عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن
  • محافظت از بدن در مقابل آلودگی های محیطی

آشنایی با قرص ایمیونس

نحوه مصرف آن را پزشک تعیین می کند که معمولاً همراه با یک وعده غذایی اصلی روزانه یک عدد قرص را با یک لیوان آب مصرف کنید.

مواد تشکیل دهنده ایمیونس

کاروتنوئیدها: به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می رود که باعث محافظت از پوست در مقابل آسیب های ناشی از نور خورشید و حفظ سلامت سیستم قلبی عروقی می شود.

بیوفلاونوئیدها : این ماده موجود در این دارو سبب حافظت از دیواره رگ ها، تقویت اثر بخشی ویتامین سی، محافظت از سیستم قلبی و عروقی، کاهش اثرات آلرژیک و آرتریت روماتوئید و دیگر التهابات در بدن و همچنین باعث حفظ و تامین سلامت سیستم لنفاوی نیز می شود.

بتاکاروتن : با افزایش تعداد گلبول های سفید خون سبب تقویت سیستم ایمنی بدن، حفاظت از چشم ها و تقویت بینایی می شود.

ال کارنتین: این ریز مغذی سبب تامین انرژی بدن، سلامت رگ های خونی و قلب، بهبود خستگی بیش از حد و جلوگیری از دیابت نوع دو می شود و همچنین از تخریب سلول ایمنی بدن پیشگیری می کند.

ویتامین های آ -ایی و سی – سلنیوم و روی: سبب بهبود عملکرد سلول های ایمنی بدن و کاهش عوارض استفاده از سایر دارو ها می شود.

ویتامین های ب۶- ب۱۲ – د و فولیک اسید: باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش روند پیشرفت بیماری می شود.

نکاتی در رابطه با مصرف ایمیونس

 شرایط نگهداری ایمیونس

این دارو را در دمای زیر ۲۵ سانتی گراد در مکان خشک و خنک و به دور از نور خورشید و همچنین دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

نکاتی در مورد داروی ایمیونس

  1. از مصرف بیشتر از مقدار تجویز شده خودداری نمایید.
  2. با معده پر دارو را مصرف نمایید.
  3. در دوران بارداری و شیردهی حتما زیر نظر پزشک مصرف نمایید.
  4. این دارو دارای ویتامین K است به همین دلیل از مصرف همزمان با داروی ضد انعقاد خون مانند وارفاین خودداری نمایید.
  5. در صورت مصرف هر دارویی پیش از استفاده از این دارو لیستی از تمام دارو هایی که استفاده می کنید را در اختیار پزشک تان قرار دهید.
  6. این دارو بدون نمک، بدون لاکتوز، بدون مخمر، بدون رنگ مصنوعی و فاقد مواد نگهدارنده می باشد.

مزایای باور نکردنی ایمیونس

در این مطلب اطلاعات از قرص ایمیونس را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با این دارو به خوبی آشنا شده باشید، در پایان پیشنهاد می کنیم به منظور آشنایی با داروهای دیگر می توانید بر روی اطلاعات دارویی کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو