4 راه ساده (اما شگفت انگیز) که مردان عشق خود را ابراز می کنند

منبع: مینویسم

125

1399/1/23

17:25


4 راه ساده (اما شگفت انگیز) که مردان عشق خود را ابراز می کنند

مردان دوست ندارند در مورد عشق صحبت کنند. آن ها نمی دانند که در این مورد چه بگویند. البته مردان احساس عشق دارند. اما آن را به اشکال متفاوت ابراز می کنند. اگر نمی دانید مردان چگونه عشق خود را ابراز می کنند این مقاله را بخوانید تا با ۴ راه ساده ابراز عشق توسط مردان آشنا شوید.

مردان چگونه عشق خود را ابراز می کنند؟

چرا اکثر مردان احساس خود را بیرون نمی ریزند و احساس عشق خود را، به ما نمی گویند؟ در سال هایی که به عنوان درمان شناس سپری کردم، یاد گرفتم که عشق می تواند باعث شود مردان، احساس آسیب پذیری، احساس سادگی و ناتوانی در انجام آنچه از آن ها انتظار می رود، داشته باشند، به ویژه کسانی که اعتقاد دارند در دنیایی سگ به سگ رحم نمی کند، زندگی می کنند.

هنوز هم مردان عشق می ورزند و انواع مردان، عشق خود را به اشکال مختلف ابراز می کنند. در واقع، عشق به معنای چیزهای مختلفی در زمان های مختلف زندگی، برای یک انسان می باشد. این مورد بدین معنا است که یک زن باید نسبت به مرد خود هوشیار باشد و اینکه عشق برای او چه معنایی دارد. اگر از انتظار شنیدن آن سه کلمه جادویی ناامید شده اید، به موارد دیگری نگاه کنید که مردان بوسیله ان ها عشق خود را بیان می کنند.

همچنین بخوانید: رموز جذابیت زنان از نگاه مردان

۱) گفتن “من دوستت دارم” در عمل

گفتن این سه کلمه برای بعضی از مردان قدم بزرگی می باشد. زیرا این مورد، به معنای چیزهای دیگری غیر از بیان احساس می باشد. برای بعضی از افراد مانند احساس تعهد در زندگی می باشد، برای بعضی دیگر مملو از خطر می باشد.

استیو می گوید: “وقتی می گویم دوستت دارم”، “احساس می کنم زندگی خود را در دستان خود می گیرم و به او می دهم. این مورد ترسناک است. من باید به او اعتماد کنم و بفهمم که او ابراز عشق من را در گرو گفتن این کلمات بداند”. در این مورد، ترس از رد شدن به شدت افزایش می یابد. رد شدن برای اکثر آقایان بسیار دردناک می باشد و گفتن “دوستت دارم” می تواند دعوتی برای صدمه دیدن باشد. قبل از اینکه مردان جرات گفتن این کلمات را داشته باشند، باید در روابط و احساسات آن زن نسبت به خود احساس امنیت داشته باشند.

برای دیگران، گفتن “من دوستت دارم” به معنای “من یک تعهد را پیشنهاد می دهم. من اینجا هستم تا برای شما کاری انجام دهم”. برای بسیاری از مردان، عشق در عمل ابراز می شود، بنابراین این کلمات تعهدی می باشند که باید عملی شوند. با گفتن این سخنان، به راحتی احساس می كنند كه موافق هستند در آنجا باشند، احساس خود را بیان کنند و از او حمایت كنند. اگر آن ها این کار را انجام ندهند، آن ها مانند فردی تک حالتی، احساس خواهند داشت.

زمانی که بعضی از مردان می گویند “من دوستت دارم” به معنای “من تنهایت نمی گذارم” یا “همیشه به تو وفادار خواهم بود”، می باشد. این مورد می تواند برای بعضی از مردان بسیار ترسناک باشد. آن ها احساس می کنند که بیان این کلمات یک تعهد می باشد و اگر این تعهد خراب شود، آن ها نیز رنج می برند.

مردان نمی خواهند تعهد خود نسبت به شما را زیر پا بگذارند. بیشتر افراد می خواهند آن را عملی کنند و آنچه را که می خواهند به شما ارائه دهند. در آخر، آن ها تنها می خواهند شما نسبت به آن ها احساس خوبی داشته باشید – و نسبت به خودشان نیز احساس خوبی داشته باشند.

همچنین بخوانید: مردان در یک رابطه عاشقانه چه چیزی می خواهند؟

۲) ارائه نشانه های محبت

هدایای مختلف زیادی وجود دارند که یک مرد می تواند ارائه دهد و به وسیله آن ها عشق و دوست داشتن خود را ابراز کند. موارد واضح شامل موارد آورده شده در یک بسته، آب نبات، گل و یادداشت های ویژه می باشند. اما بعضی موارد نیز وجود دارند که یک زن ممکن است نسبت به آن ها آگاه باشد یا ممکن است از آن ها آگاه نباشد.

برای مثال، برای بعضی از مردان، دادن وقت خود به شما یک هدیه می باشد. زمانی که آن ها وقت بیشتری را با شما می گذرانند و کمتر با خانواده و دوستان خود وقت می گذرانند، این روش آن ها برای گفتن این مورد است که آن ها شما را دوست دارند. آن ها تصمیم دارند که در کنار شما باشند.

بعضی دیگر از مردان هدایای دیگری را انتخاب می کنند. این که آیا شریک زندگی شما در یک دوره دشوار در کنار شما می ایستد، برای دیدار با خانواده شما به همراه شما می آید، کارهای کمی را برای شما انجام می دهد، در کارکردهای مهم با شما همکاری می کند، شما را برای اولین بار در افکار خود قرار می دهد یا برنامه هایی را برای سفر، ملاقات و یا بیرون رفتن از خانه قرار می دهد، پیام این موارد یکسان می باشد.

او شما را دوست دارد. اگر این مورد در مرد شما وجود دارد، به یاد داشته باشید که او مانند بسیاری از مردان ممکن است در بیان مستقیم احساساتش راحت نباشد، بنابراین این رفتارها نشان دهنده این است که او اهمیت زیادی به شما می دهد. روش درک کردن یک مرد از این دست موارد با تحقق دو مورد امکان پذیر می باشد: این اقدامات از عشق ایجاد می شوند و او انتظار دارد که شما آن را درک کنید.

۳) تمایل به تماس فیزیکی

محبت می تواند به معنای هر چیزی برای ایجاد عشق باشد. در واقع، بعضی از مردان به راحتی می توانند احساسات خود را در زمان عشق ورزیدن ابراز کنند. این مورد بدین دلیل است که بعد از صمیمی شدن، احساس می کنند که شما را دوست دارند و اغلب احساس عشق می کنند. تماس فیزیکی موانع را از بین می برد و احساس نزدیکی را ایجاد می کند که به راحتی نمی توان به روش دیگری به دست آورد.

این مورد می تواند یک مورد پیچیده باشد، زیرا رابطه جنسی می تواند به معنای چیزهای مختلف برای افراد مختلف باشد. بیشتر زنان به داشتن رابطه جنسی و محبت نیاز دارند، زیرا این همان چیزی است که باعث می شود آن ها احساس عشق داشته باشند. بعضی از زنان حتی در این مدت به شنیدن سخنان عاشقانه نیز نیاز دارند. بنابراین، زمانی که یک مرد به صورت مداوم با زنی راحت است و خود را وقف او کرده و مهربان می باشد، اغلب روش ابراز عشق است. برای او عشق به معنای تأمین و برآورده شدن نیازهای او می باشد.

هنوز هم مردان دیگری از روابط جنسی برای اجتناب یا پوشاندن مناطق خالی در رابطه استفاده می کنند که ممکن است مشکل باشد. آن ها احساس می کنند، اگر رابطه جنسی خوب باشد، همه چیز در جای خود قرار می گیرد. معمولا زمانی که به رابطه جنسی تمایلی وجود ندارد یا اتفاق نمی افتد، این مورد نشان دهنده این است که چیزی از نظر عاطفی از دست می رود، یا درگیری در رابطه وجود دارد. رابطه جنسی یک فشار سنج حساس نسبت به تمام جنبه های زندگی شخص می باشد.

۴- معرفی شما به خانواده خود

روش دیگر گفتن “من دوستت دارم” و یکی از راه های ابراز عشق در مردان این است که شما را برای دیدار با خانواده و دوستان نزدیک و صمیمی خود دعوت کند. این مورد اغلب نشان دهنده این است که مرد احساسات عمیق تری نسبت به شما دارد. نه تنها این را می گوید که به شما افتخار می کند، بلکه می خواهد شما را با افرادی که بیشترین ارزش را برای او دارند، آشنا کند.

او از شما می خواهد که به آن ها اهمیت دهید و آن ها نیز به شما اهمیت دهند. این نشانه یک اطمینان است که صمیمیت و عشق در او در حال افزایش است، و اینکه شما به بخش مهمی از زندگی او تبدیل شده اید. بعضی از زنان از عدم ملاقات با خانواده و جدا بودن و دوری شکایت دارند. زمانی که این مورد در یک رابطه، بیش از حد ادامه یابد، می تواند نشانه این باشد که عمق احساسات او برای شما و احساس او فاقد عشق است.

بعضی از مردان روابط را تقسیم می کنند. آن ها شخصی را برای ملاقات، شخصی را برای رابطه جنسی، شخص دیگری را برای نوعی عشق که منجر به ازدواج می شود، دارند. با آگاهی از افراد موجود در زندگی او که شما را به آن ها معرفی می کند و شما را با آن ها آشنا می کند، می توانید از نحوه عملکرد او در این زمینه آگاه شوید. آیا او شما را برای تمام قسمت های زندگی خود می خواهد یا این یک رابطه محدود است؟ عشق به تعبیری عمیق شامل به اشتراک گذاشتن تمام قسمت های زندگی خود با دیگری می باشد.

نوشتن کمی از وقایع روزانه در رابطه مفید می باشد. بنابراین بسیاری از اعمال و عبارات عاشقانه بدون توجه و نامحسوس می گذرند، زیرا ما به راحتی از آن ها استفاده می کنیم یا درگیر متوقف کردن و یادداشت برداری می شویم – یا متوقف می شویم و می گوییم متشکرم.

هر شب چند دقیقه وقت بگذارید تا آنچه را که در آن روز دریافت اید، و همچنین آنچه که شما داده اید، یادداشت کنید. آن را بنویسید. خاص باشید. تمام موارد مانند تماس های تلفنی، کلمات مهربانانه، یک دیدار غافلگیرکننده و غیره را بنویسید. زمانی که به عقب و تمام راه هایی را که شریک زندگی تان به شما می دهد، نگاه می کنید، متوجه می شوید. علاوه بر این، به شما کمک می کند تا روش های جدیدی برای پرداختن به او پیدا کنید.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو