چگونه برای یک قرار عاشقانه آماده شویم و لباس بپوشیم!

چگونه برای یک قرار عاشقانه آماده شویم و لباس بپوشیم!


منبع: زیبامون

295

1399/1/24

13:21


در این مقاله از زیبامون دات کام می خواهیم شما را با نکاتی که لازم است هنگام لباس پوشیدن برای یک قرار عاشقانه رعایت کنید , آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه برای یک قرار عاشقانه آماده شویم و لباس بپوشیم!

مسلما حاضر شدن برای یک قرار عاشقانه می‌تواند به شدت برای همه خانم‌ها استرس زا باشد و این هم کاملاً طبیعی است. همه ما وقتی میخواهیم به یک ملاقات عاشقانه برویم دچار اضطراب می شویم و نمی دانیم چطور لباس بپوشیم تا بتوانیم فرد مورد نظرمان را بیشتر تحت تأثیر قرار بدهیم و زیباتر جلوه کنیم و اگر این قرار عاشقانه برای بار اول هم باشد همه این استرس چند برابر میشود.

با وجود اینکه پیدا کردن قوانینی که برای این مسئله کاملاً جوابگو باشند می‌تواند خیلی سخت باشد اما یک سری اشتباهات وجود دارند که همه خانم‌ ها در قرارهای عاشقانه شان موقع لباس پوشیدن ممکن است به آنها دست بزنند و ما اینجا هستیم تا شمارا آگاه کنیم. با زیبامون دات کام همراه باشید تا اشتباهاتی را که ممکن است هنگام لباس پوشیدن برای یک قرار عاشقانه به آنها دست بزنید, برای شما شرح بدهیم.

اشتباه اول: پوشیدن لباس و یا کفشی که در آن راحت نیستید

چگونه برای یک قرار عاشقانه آماده شوید؟

هرگز و هیچ وقت این اشتباه را نکنید که وقتی دارید به یک قرار عاشقانه می روید ,لباسی بپوشید که در آن راحت نیستید . اگر این قرار، قرار اول نیز می‌ باشد باید روی این مسئله حتی دقت بیشتری بگذارید. پوشیدن یک لباس ناراحت که در آن احساس آرامش ندارید می تواند باعث شود که معذب باشید و چون قرار های عاشقانه معمولاً جو معذب کننده ای هم دارند این مسئله می تواند باعث شود که فقط بی حوصله و عصبی جلوه کنید. به جای اینکه یک لباس به شدت زیبا که در آن احساس ناراحتی دارید بپوشید, لباسی را انتخاب کنید که باعث می شود حس و حال آزاد تر و رها تری  داشته باشید.

لباسی که معمولاً در موقعیت های راحت می پوشید و در آن احساس آرامش دارید و یا یک استایل کژوال بهترین انتخاب است. جدا از اینکه در قرارهای عاشقانه شما سعی دارید که به چشم طرف مقابل تان زیبا بیایید باید بتوانید بهترین ویژگی های شخصیتی خودتان را به او ارائه بدهید و وقتی که راحت نیستید این امر امکان پذیر نیست. بیشتر از هر چیزی سعی کنید خودتان باشید و لباس‌هایی را امتحان کنید که در آنها راحت و آزاد هستید. این مسئله باعث می شود که بتوانید بهتر ارتباط برقرار کنید و حتی جذاب تر جلوه کنید.

چگونه با رنگ مشکی یک استایل بی نظیر بسازیم.+عکس

اشتباه دوم : عوض کردن مدل مو و کوتاه کردن موها نزدیک به قرار

چگونه برای یک قرار عاشقانه آماده شوید؟

 همانطور که اکثر خانم ها می دانند موها وقتی که به تازگی کوتاه شده اند, معمولاً در بدترین حالت خود قرار دارند و احتمال این که موهایتان را کوتاه کنید و از مدلش راضی نباشید نیز وجود دارد. در نتیجه این که از موهایتان راضی نیستید باعث می شود که حس و حال بدی داشته باشید و تمام این موارد هنگامی که سر قرار عاشقانه تان هستید ممکن است باعث شود که عصبی باشید و یا در حدی که قرار است از ملاقاتتان لذت ببرید, از آن لذت نبرید و موفق  نشوید که آرامش خودتان را حفظ کنید.

از آنجایی که احتمالا همه شما از قبل می دانید چه هنگام قرار است به یک ملاقات عاشقانه بروید پس سعی کنید که قبل از آن اصلا موهایتان را کوتاه نکنید و حتی مدلشان را تیز عوض نکنید. شاید متوجه نباشید اما مو ها روی روحیه و حس و حال شما تاثیر زیادی دارند و یک بخش مهم از زیبایی شما را تشکیل می دهند و اگر خوب حالت نگیرند همه چیز برایتان خراب میشود. کوتاه کردن موهای تان را به وقت دیگری  بعد از قرار عاشقانه تان موکول کنید.

مدل و ترند های موی جدید برای سال 2020 + عکس

مشکل سوم: لباس مناسب قرار را نپوشیده باشید

چگونه برای یک قرار عاشقانه آماده شوید؟

همیشه اینکه بدانید قرار است به چه نوع قراری بروید به شدت می تواند به شما کمک کند زیرا که این مسئله باعث می‌شود بدانید باید چه نوع لباسی بپوشید.آخرین چیزی که نیاز دارید این است که لباس تان برای موقعیتی که در آن قرار گرفته اید بیش از حد ساده باشد و یا لباستان برای جایی که رفته اید بیش از حد شیک و مجلسی باشد. پوشیدن لباس نامناسب  باعث می شود که با شرایطی که در آن قرار گرفته اید احساس راحتی نکنید و معذب شوید.

اگر قرار است شما تصمیم بگیرید به چه نوع قراری بروید , سعی کنید شرایط و محیطی را انتخاب کنید که بتوانید بر اساس آن بهترین لباس تان را بپوشید و اگر قراری که می خواهید بروید را شما انتخاب نمی کنید ,حتما از زوج و همراهتان موقعیت را بپرسید تا بتوانید لباس مناسب بپوشید.اگر قرار است به یک قرار عاشقانه در کافی شاپ بروید یک لباس راحت بپوشید. اگر قرار است قدم بزنید مطمئن شوید که کفش‌های مناسبی دارید و اگر قرار است قرار خارج از شهر داشته باشید و یا به عنوان مثال به یک پیست اسکی بروید, مطمئن شوید که لباس گرم می پوشید. داشتن لباس مناسب برای قرار باعث می‌شود که نگران اینکه خوب به نظر برسید نباشید و بتوانید راحت تر با شخصی که با آن به قرار ملاقات عاشقانه رفته اید ارتباط داشته باشید و از قرار تان هم بهتر لذت ببرید.

چگونه برای خودمان یک استایل منحصر به فرد بسازیم

اشتباه چهارم : ور رفتن و مرتب کردن دائم لباس ها

چگونه برای یک قرار عاشقانه آماده شوید؟

آیا تا به حال به قراری رفته اید که شخص مقابلتان مدام در حال مرتب کردن و ور رفتن با لباس هایش است؟ اگر این مدل قرار را تجربه کرده اید مطمئنا می‌دانید که همچین چیزی تا چه حد می تواند باعث ایجاد حس ناراحتی و معذب بودن شود.خب البته تا حدی نرمال است که شما سعی کنید ظاهرتان را مرتب کنید و یکی دو باری خودتان را چک کنید تا از به هم ریختگی لباس تان جلوگیری کنید و مطمئن شوید موهایتان مرتب هستند و یا آرایش تان به هم نریخته .

در واقع اینکه ظاهرتان را چند بار چک کنید طبیعی و حتی ضروری است. اما کاری که نباید بکنید این است که بیش از حد با لباس هایتان ور بروید و یا بیش از حد خودتان را در آینه نگاه کنید. اگر این کار را بکنید شخصی که با او به سر قرار رفته اید ممکن است فکر کند که شما به او توجه کافی را ندارید و این اصلاً چیزی نیست که بخواهید آن را به شخص مقابل تان القا کنید. سعی کنید تا جایی که می توانید کمتر خودتان را چک کنید و فقط اعتماد به نفس داشته باشید. این مسئله باعث می‌شود که جو بین شما و فرد مقابلتان صمیمی تر و دوستانه شود و خودتان هم احساس بهتری داشته باشید.

چطور قرار بهتری را تجربه کنیم؟

حالا که با تعدادی از اشتباهاتی که ممکن است هنگام لباس پوشیدن برای قرارهای عاشقانه به آنها دست بزنید آشنا شدیم .چطور است  تعدادی از نکاتی را که لازم هستند تا بتوانید قرار بهتری داشته باشید را با هم مرور کنیم؟ این نکات باعث می‌شوند که شما بتوانید در سر قرار عاشقانه تان احساس بهتری داشته باشید و از آن بیشتر نیز لذت ببرید.

مورد اول : خودتان را با سلیقه خودتان زیبا کنید

چگونه برای یک قرار عاشقانه آماده شوید؟

این مسئله یکی از نکاتی است که به شدت می تواند ضروری و مهم باشد. معمولا خانم ها قبل از اینکه به سر قرار عاشقانه بروند سعی می کنند تا سلیقه شخص مقابلشان سر در بیاورند و جوری لباس بپوشند که به سلیقه همراهشان خوش بیاید. اما این یک اشتباه تمام عیار است! شما نباید فقط به خاطر اینکه به یک قرار عاشقانه می روید,خودتان را فراموش کنید!

سعی کنید لباس هایی بپوشید که خودتان بیشتر دوست دارید و آرایشی کنید که به خودتان حس بهتری می‌دهد. این مسئله باعث می‌شود که وقتی سر قرار هستید بیشتر لبخند بزنید و احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشید. فراموش نکنید که در همه حالت ها باید فقط خودتان باشید و سعی نکنید یک ورژن فیک و مصنوعی از خودتان را ارائه بدهید.

راهنمای استایل کلاسیک برای خانم ها و دختر خانم ها

مورد دوم : قبل قرار به اهنگ مورد علاقه اتون گوش بدید

چگونه برای یک قرار عاشقانه آماده شوید؟

شاید این نکته عجیب باشد و یک پیشنهاد غیر منتظره به نظر برسد, اما گوش دادن به آهنگ مورد علاقه تان میتواند حس و حال شما را عوض کند و به شما مود بهتری بدهد. اگر حس و حال بهتری داشته باشید اعتماد به نفس بیشتری هم خواهید داشت و در نتیجه این موارد باعث میشود که وقتی که سر قرار هستید خوشحال تر باشید , بیشتر لبخند بزنید و بهتر ارتباط برقرار کنید. یک حس و حال خوب میتواند باعث شود حتی زیباتر هم به نظر برسید. پس قبل از اینکه به سر قرار بروید سعی کنید یکی از آهنگهای مورد علاقه تان را گوش بدهید و خودتان را آرام کنید تا میزان استرسی که دارید هم کم بشود.

جدیدترین آهنگ های اسفند 98 + لینک دانلود

مورد سوم : حتما مسواک بزنید

چگونه برای یک قرار عاشقانه آماده شوید؟

درست یک ساعت قبل از اینکه به سر قرار بروید دقیقا همان وقتی که بیشترین حد استرس را دارید , بهتر است بروید و دندان هایتان را مسواک بزنید .جدا از این که مسواک زدن باعث می شود دندان هایتان جلوه بهتری داشته باشند و موقع حرف زدن اعتماد به نفس بیشتری نیز داشته باشید, مسواک‌زدن قابلیت این را دارد که استرس را نیز کم کند. اگر خمیر دندان تان نعنایی است این مسئله بیشتر نیز به شما کمک می کند. عطر نعنا و طراوتی که به دهان می دهد باعث می‌شود که شما ناخواسته حس آرامش کنید و این مسئله می‌تواند روی اینکه قرار موفق‌ تری داشته باشید تاثیر مستقیم بگذارد. پس با وجود اینکه حتماً خودتان مسواک می زنید اما بهتر است که پروسه مسواک زدنتان را به یک ساعت قبل از قرارتان موکول کنید.

اینکه قرار خوب و موفقی داشته باشید فقط و فقط به خودتان بستگی دارد. این که چه لباسی می پوشید و چه ظاهری از خودتان ارائه می‌دهید تاثیر زیادی روی این که خوب به نظر برسید دارد. اما بیشتر از این موارد این که تا چه حد اعتماد به نفس دارید و احساس آرامش می کنید روی موفق شدن قرارتان تاثیر می گذارد. سعی کنید هر لباسی که پوشیده اید و هر ظاهری که دارید به خودتان این اطمینان را بدهید که زیبا هستید و قرار است جذاب به نظر برسید .

اعتماد به نفس می تواند تاثیر همه تلاش هایتان را ده برابر کند .لبخند بزنید و خودتان باشید و سعی نکنید تظاهر به چیزهایی کنید که دوست ندارید. شخصیت واقعی شما از هر چیزی جذاب تر است و می‌تواند روی اینکه فرد مقابلتان هم به شما جذب شود یا نه تاثیر زیادی بگذارد. امیدواریم با کمک نکات بالا توانسته باشید راه و روش های اینکه چطور یک برقرار موفق داشته باشید و چطور ظاهری زیبا برای قرارتان دست و پا کنید ,را یاد بگیرید. ممنون که با ما همراه بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو