مدل کت برای افراد چاق و نکاتی که این افراد باید هنگام انتخاب کت رعایت کنند

مدل کت برای افراد چاق و نکاتی که این افراد باید هنگام انتخاب کت رعایت کنند


منبع: آرگا

980

1399/1/24

14:51


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل کت برای افراد چاق را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این طرح های زیبا و شیک نهایت لذت را ببرید.

کت از انواع لباس های مجلسی رسمی برای خانم ها به شمار می رود و کت های زنانه در سایز و طرح و رنگ های مختلف دوخته شده اند که شما می توانید با توجه به فرم اندام و ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها کت با تن پوشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل کت برای افراد چاق با جدیدترین طرح و رنگ ها

طرح و رنگ کت اگر بدرستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در ظاهر خانم ها ایجاد می گردد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب کت مجلسی خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

 مدل کت برای افراد چاق

طرح های کت سایز بزرگ

لباس مجلسی های سایز بزرگ امروزه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و اگر شما دارای فرم اندامی درشت هستید می توانید بدون داشتن هیچ نگرانی مدل لباسی مناسب را برای خود از بین این طرح های متنوع انتخاب نمایید.

کت لباسی مناسب برای استفاده خانم ها در مهمانی ها و مجالس مختلف به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و پوششی رسمی داشته باشید بهتر است این مدل لباس مجلسی را برای پوشیده انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که خانم های چاق باید در هنگام انتخاب طرح و رنگ کت مجلسی خود حساسیت لازم را به خرج دهند. کت های مجلسی با یقه باز برای خانم های سایز بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و با توجه به اینکه یقه این کت ها باز است توجه بقیه به سمت بالاتنه و گردن شما جلب می شود از این رو چاقی فرم اندام تان کمتر به نظر می رسد همچنین اگر شما تمایل دارید این طرح کت ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است از اکسسوری ها و جواهرات مناسبی استفاده نمایید.

کت های دخترانه و زنانه در انواع مدل های کار شده و طرح دار و ساده موجود می باشند که بهتر است خانم هایی درشت اندام کت های ساده را برای پوشیدن انتخاب کنند زیرا هر چقدر طرح و رنگ پارچه کت ساده تر باشد فرم اندام متناسب تر به نظر می رسد.

طرح کت سایز بزرگ

مدل کت زرد برای خانم های چاق

مدل کت مشکی سایز بزرگ

طرح کت زنانه

مدل کت آبی و شیک

کت زنانه سایز بزرگ

مدل کت مشکی سایز بزرگ

کت و شلوار برای افراد چاق

کت زنانه سایز بزرگ

مدل کت رنگ تیره برای افراد چاق

کت مشکی سایز بزرگ

کت مجلسی سایز بزرگ

کت زنانه سایز بزرگ

کت زنانه زیبا

مدل کت برای خانم های چاق

مدل کت بنفش سایز بزرگ

کت زنانه سایز بزرگ و شیک

کت قهوه ای زنانه

کت طرح دار زنانه

کت طرح دار زنانه

کت زنانه سایز بزرگ

طرح کت برای افراد چاق

اگر شما تمایل دارید کت های مجلسی کار شده را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است از کت هایی استفاده کنید که دارای تزیینات کمتری هستند. کت هایی که در دوخت آن ها از پارچه ها با طرح ریز استفاده شده است برای خانم های درشت اندام انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند همچنین اگر شما تمایل دارید فرم اندام تان لاغرتر به نظر برسد بهتر است کت ها با راه راه عمودی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای کت مجلسی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ کت را از بین رنگ های تیره تر انتخاب نمایید زیرا رنگ های تیره باعث می شوند تا فرم اندام متناسب و جذاب تر به نظر برسد.

کت های مجلسی را می توانید به همراه شلوار یا دامن بپوشید همچنین بهتر است از زیر کت شومیز یا لباسی با رنگ مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا استایل شما متفاوت و جذاب تر به نظر برسد. استفاده از اکسسوری های مناسب در هنگام پوشیدن کت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و می تواند ظاهر شما را منحصر به فردتر نشان دهد.

مدل کت سایز بزرگ

کت زنانه برای افراد درشت اندام

کت خاکستری سایز بزرگ

طرح کت مجلسی زنانه

کت شیک زنانه

مدل کت سایز بزرگ و شیک

کت زنانه رنگی

مدل کت ساده برای خانم های چاق

کت زنانه زیبا

کت و شلوار برای خانم های چاق

کت رنگ تیره

کت و شلوار رنگ تیره برای افراد چاق

کت زنانه سایز بزرگ

کت زنانه شیک و جدید

مدل کت برای افراد چاق با طرحی جدید

کت و شلوار زنانه رنگ تیره

مدل کت بنفش برای افراد چاق

مدل کت و دامن سایز بزرگ

مدل کت مشکی برای افراد چاق

کت مشکی سایز بزرگ

مدل کت و دامن سایز بزرگ

کت سایز بزرگ بنفش

در این مطلب با انواع مدل کت برای افراد چاق آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها ، کت با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو